^^ Uz to Kralja Milutinaa ima 3 trake, od kojih se dve koriste za parkiranje automobila a mogle bi obe da sluze za parkiranje autobusa. Znaci 100m x 2 = 14 autobusa
Ima mesta u Kralja Milutina komotno za sve linije, i za buseve koji cekaju red voznje, i za rezervni bus itd...
Svi ti autobusi ionako vec danas ulaze u kruzni tok na Salviji. Danas iz pravca JNA ostave sve putnike na poslednjoj stanici u JNA pa onda prazni kruze oko fontane pa dalje do Katiceve. A putnici kruze oko Slavije ka gradu, a jos gore, veru se do Katiceve u pravcu juga.
Kada bi okretnica bila u Kralja Milutina autobusi bi lepo usli u kruzni tok, skrenuli desno u Nemanjinu, pa desno u Kralja Milutina i ostavili putnike. Putnici bi tada lako mogli da presednu na tramvaj u Nemanjinoj ili trole u Kralja Milana.
U povratnom smeru jos je bolje, umesto da se lomataju oko Slavije do Katiceve, putnici sa trola u kralja Milana mogu da presednu na buseve u Kralja Milutina bez prelazenja ulice! Pola pesaka presedaca, koji bi inace koristili nesudjeni podzemni prolaz, sada lagano seta 30 metara po novom velelepnom platou do okretnice.
A bus potom skrece desno iz K. Milutina u K. Milana, pa desno u kruzni tok.
Primeticete da su sve skretanja u novoj semi na desno, bez presecanja saobracaja, cisto i jednostavno.
Eto pravljenjem okretnice tamo gde treba, gde je jeftino i jednostavno smanjuje se nepotrebno kruzenje pesaka oko Slavije, stvara se efikasna veza za presedanje i olaksava zivot i vozacima, i pesacima.
Slaviji ne treba ni fontana, ni Majkl Dzekson, ni podzemni prolazi, ni metro, nista od toga za sada. Za pocetak zdrav razum. A posle cemo lako.