Ovde neki zamenom teza pokusavaju da 'prodaju pamet'
OK, nisu jednosmerne ulice najbolje resenje drumskog saobracaja u centru gradova. Bolje (po saobracaj) je porusiti pola grada i napraviti bulevare sa po 4+4 trake, sa kruznim tokovima i petljama (sarkazam).
Samo sto u tom slucaju centar grada vise ne bi bio centar, zar ne?
Bio bi centralna saobracajna petlja, a to nadam se niko normalan ne zeli.
Pa sta preostaje?
Tamo gde mora i moze uraditi ogranicenaprosirenja saobracajnica (prvenstveno UMP).
Posto nismo ludaci da srusimo pola centra grada, preostaje da postojecu saobracajnu infrastrukturu prilagodimo tako da se drumski saobracaj brze odvija.
Po meni se to odlicno radi jednosmernim ulicama.
@Karlo del Ponte
Naravno da ce ostati zagusenja u drumskom saobracaju, ali to ne znaci da treba pustiti da nam on totalno zakrzlja.
Tebi kao coveku saobracajne struke je svakako jasno da bi eventualnim porastom standarda od samo 30% broj vozila u saobracaju porastao za 50%
Pored toga, imamo lepe i dobre ideje i namere o sirenju pesackih zona po centru grada.
Pa kako resiti onda drumski saobracaj ako sa jedne strane imamo povecanje broja vozila, a sa druge smanjenje infrastrukture?
Po meni izgradnjom alternativne infrastrukture i boljim koriscenjem postojece.
METRO u ovom postu ne spominjem iz dva razloga.
1. Jer se podrazumeva da je bitan i neophodan i to ne sutra, vec danas... u svari "juce"!
2. Jer pored svih prednosti metroa, veliki saobracaj ce se i dalje odvijati na povrsini. Dakle, drumski i sinski saobracaj na povrsini je realnost koja se mora prihvatiti.
Sent from my LG-D320 using Tapatalk