Šta je novo?

Trg Slavija

Што се мене тиче, макнути Туцовића на онај плато, а кружни ток преуредити овако (Урбан, Охајо):

downtown+pic+for+facebook.jpg


и поставити реплику паришког споменика краљевима Петру и Александру

tekst-16-c-1.jpg


Сигурно јефтиније решење за одржавање.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403739#p403739:5xb301qw je napisao(la):
kruuki » Sub Sep 03, 2016 6:29 pm[/url]":5xb301qw]Svakako nisam protiv toga da se spomenik Dimitrija menja ali posto su rekli da se spomenik premesta i gradi fontana koja ce raditi samo preko leta i zbog koje ce vozaci morati da pale brisace cim dune malo jaci vetar i tako im smanjiti vidljivost i ugrozidi bezbednost saobracaja zasto da ne postave ovako nesto ili eto da ostave spomenik Dimitriju? u tome je cela prica...


Sent from my iPhone using Tapatalk
A senzori?
 
Једна Виница у Украјини, ево, омогућава непрекидност трамвајског саобраћаја у току радова, погледајте на који начин!
930890.jpg

И после се представници ЦИП-а увреде када им кажем да смо камено доба!
 
Каква журка. И притом нема пешака да праве пометњу. Све више размишљам да би само семафор овде могао да расчивија гужву до некле.
 
Guzvu ne pravi sama Slavija vec saobracajnice koje se u nju ulivaju.
Mozete na slaviji (nemojte, molim vas) napraviti petlju u tri nivoa, opet ce biti zagusenja.

- Prvo, moramo prihvatiti da su saobracajne guzve sastavni deo velikog grada. One bi bile znacajno vece da nam je standard ista pristojniji.

Delimicno rasterecenje se moze dobiti:
- izgradnjom UMP-a
- izgradnjom METRO-a
- vecim brojem jednosmernih ulica po centru grada, sto bi dovelo do brzeg protoka saobracaja.

I tada, guzve po centru grada nece nestati. Ko ocekuje drugacije, utopista je. :)

-

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Изграде се све те обилазнице, и чуда... и опет је пракса великих градова да ће остати загушења у аутомобилском саобраћају у централним деловима града. Утолико систем у саобраћајном смислу треба пројектовати тако да се људи крећу брже и ефикасније, за шта је приватни аутомобил у ствари, неважан за разматрање као превозно средство.
 
Veći broj jednosmernih ulica (kao i pešačke zone uostalom) neće ubrzati protok saobraćaja. One će samo naterati vozače da zaobilaze i produžuju put. Postoji samo jedno pravo rešenje a to je metro. Inače, svojevremeno je načinjena greška kad je ukinut magistrlni pravac Kraljice Natalije-Masarikova-Njegoševa. On je rasterećivao i ulicu Kralja Milana i Slaviju.
 
Pozdravljam predlog Zaze da se u Beogradu postave replike pariskih spomenika Kralju Petru i njegovom sinu Kralju Aleksandru Karađorđeviću. Prosto je neverovatno kako te dve velike istoriske ličnosti nenaju ni jedan spomenik u Beogradu (Kralj Aleksandar nema ni ulicu!!!).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405168#p405168:2bw5oirx je napisao(la):
dedinje » 19 minutes ago[/url]":2bw5oirx]Veći broj jednosmernih ulica (kao i pešačke zone uostalom) neće ubrzati protok saobraćaja. One će samo naterati vozače da zaobilaze i produžuju put. Postoji samo jedno pravo rešenje a to je metro. Inače, svojevremeno je načinjena greška kad je ukinut magistrlni pravac Kraljice Natalije-Masarikova-Njegoševa. On je rasterećivao i ulicu Kralja Milana i Slaviju.

A gradovi sa metroom nemaju gužve?

Ponavljam po stoti put da su beogradske gužve mala beba sa gužve u i oko gradova u Italiji ili Nemačkoj.

Naravno da će izgradnjom metrooa gužve u Bg biti manje, ali ne baš toliko koliko ljudi očekuju.

Jednosmerne ulice jesu jedan vid ubrzavanja protoka saobraćaja. Ne znam odakle ti deja da to nije tako i rado bih video neku studiju koja to pokazuje.
 
Zamisli jednosmernu ulicu koja vodi u samo jednom pravcu i to je iz A u B . Vozila koja se nalaze u zoni A lako će preći u zonu B. A kako će vozila koja se nalaze u zoni B preći u zonu A? Mnogo teže uz zaobilaženja i duži put.
 
Paralelnom ulicom.

Naravno da se neće praviti jednosmerna ulca ako ne postoji bliska paralelna ulica koja bi išla u suprotnom smeru.

Solun je primer gde jednosmerne ulice fino funkcionišu.
 
Ovde neki zamenom teza pokusavaju da 'prodaju pamet' :D
OK, nisu jednosmerne ulice najbolje resenje drumskog saobracaja u centru gradova. Bolje (po saobracaj) je porusiti pola grada i napraviti bulevare sa po 4+4 trake, sa kruznim tokovima i petljama (sarkazam).
Samo sto u tom slucaju centar grada vise ne bi bio centar, zar ne?
Bio bi centralna saobracajna petlja, a to nadam se niko normalan ne zeli.
Pa sta preostaje?
Tamo gde mora i moze uraditi ogranicenaprosirenja saobracajnica (prvenstveno UMP).
Posto nismo ludaci da srusimo pola centra grada, preostaje da postojecu saobracajnu infrastrukturu prilagodimo tako da se drumski saobracaj brze odvija.
Po meni se to odlicno radi jednosmernim ulicama.

@Karlo del Ponte
Naravno da ce ostati zagusenja u drumskom saobracaju, ali to ne znaci da treba pustiti da nam on totalno zakrzlja.
Tebi kao coveku saobracajne struke je svakako jasno da bi eventualnim porastom standarda od samo 30% broj vozila u saobracaju porastao za 50%
Pored toga, imamo lepe i dobre ideje i namere o sirenju pesackih zona po centru grada.
Pa kako resiti onda drumski saobracaj ako sa jedne strane imamo povecanje broja vozila, a sa druge smanjenje infrastrukture?
Po meni izgradnjom alternativne infrastrukture i boljim koriscenjem postojece.

METRO u ovom postu ne spominjem iz dva razloga.
1. Jer se podrazumeva da je bitan i neophodan i to ne sutra, vec danas... u svari "juce"!
2. Jer pored svih prednosti metroa, veliki saobracaj ce se i dalje odvijati na povrsini. Dakle, drumski i sinski saobracaj na povrsini je realnost koja se mora prihvatiti.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
По мом мишљењу приоритет на Славији треба да буде давање предности јавном превозу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405169#p405169:2fectuqk je napisao(la):
dedinje » Ned Sep 11, 2016 4:55 am[/url]":2fectuqk]Pozdravljam predlog Zaze da se u Beogradu postave replike pariskih spomenika Kralju Petru i njegovom sinu Kralju Aleksandru Karađorđeviću. Prosto je neverovatno kako te dve velike istoriske ličnosti nenaju ni jedan spomenik u Beogradu (Kralj Aleksandar nema ni ulicu!!!).

U pravu si, Kralj Aleksandar ima bulevar.
 
Mислим да је булевар Краља Александра Обреновића.
 
Istina, ima i spomenik Aleksandru Obrenoviću kod Opštine Zvezdara.
Ali u šta nas uvali Karađorđević, treba mu dati neko sokače na Miljakovcu 3, lololo
 
Ja ne bih uopšte nazivao ulice i trgove po političarima i kraljevima, to im je bio posao da rade za narod(posao koji je retko obavljao). A ako već imamo ulice sa imenina vladara, onda nema moralisanja i ko vam se lično svidja ili ne. Ulice, trgove i spomenike trebaju da dobiju svi Obrenovići i Karadjordjevići, Tito, Djindjić pa i Vučić i ne, ne šalim se. Ipak, ja sam za prvu varijantu. Lepše bi bilo da nam se glavne ulice zovu Nikole Tesle i Ive Andrića.
 
Ako je neki vladar dao svom narodu novu zemlju (kao što su Obrenovići i Karađođevići proterali Turke i dali je Srbima) onda, po meni, oni zaslužuju svoje ulice i trgove. Ovi za čije vreme smo gubili terotiroje poput Slobe, Koštunice i Đinđića ne vidim čime to zaslužuju. Kad sutra neko povrati srpske teritorije i podeli ih na korižćenje našem narodu on će za to što bude dao zaslužiti ovo za uzvrat.
 
Mislim da na Slaviji može biti samo veća gužva, još kada se sprovede saobraćaj sa Prokopa preko Deligradske dobićemo težak haos.
 
Mozda bi "magicni kruzni tok" koji je napravljen u Britaniji resio sve nase probleme :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
:violina:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405326#p405326:tlno7aoo je napisao(la):
kruuki » Pon Sep 12, 2016 4:51 am[/url]":tlno7aoo]Mozda bi "magicni kruzni tok" koji je napravljen u Britaniji resio sve nase probleme :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mislim da bi i spiralni, tzv turbo kružni tok rešio problem, bez preteranih dodatnih komplikacija,
 
@Earthmoving
Za vreme Koštunice i Đinđića Srbija nije gubila teritoriju niti je bila u ratu, već je ekonomski napredovala i društvo (građani) je demokratski jačalo (opismenjavalo).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405314#p405314:196ua5pt je napisao(la):
Earthmoving » 12 Sep 2016 09:41 am[/url]":196ua5pt]Ako je neki vladar dao svom narodu novu zemlju (kao što su Obrenovići i Karađođevići proterali Turke i dali je Srbima) onda, po meni, oni zaslužuju svoje ulice i trgove. Ovi za čije vreme smo gubili terotiroje poput Slobe, Koštunice i Đinđića ne vidim čime to zaslužuju. Kad sutra neko povrati srpske teritorije i podeli ih na korižćenje našem narodu on će za to što bude dao zaslužiti ovo za uzvrat.

Ahaha! Pa da, najbitnije je koliko teritorije imamo.
 
Vrh