Obavezno moraju da ga sruše![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378533#p378533:3uidt307 je napisao(la):stf » 30 Mar 2016 07:37 am[/url]":3uidt307]Шта се дешава са оним јединим објектом са пљескавџиницом? Оће ли коначно радити багер и више сравнити ту срамоту?
regulatori na taj nacin sto skoro potpuno blokiraju protok![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378615#p378615:354thmxz je napisao(la):Delija » Wed Mar 30, 2016 2:09 pm[/url]":354thmxz]Пешаци су заправо једино на Славији што није проблем и пешаци су најбољи регулатори протока саобраћаја у кружном току.
Е сад, ко ту коме блокира проток ствар је система вредности, животне филозофије и напослетку урбанизма.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378629#p378629:2y72x43q je napisao(la):nensav » 30 Mar 2016 02:30 pm[/url]":2y72x43q]
regulatori na taj nacin sto skoro potpuno blokiraju protok!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378629#p378629:36gxu6su je napisao(la):nensav » 30 Мар 2016 02:30 pm[/url]":36gxu6su]regulatori na taj nacin sto skoro potpuno blokiraju protok![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378615#p378615:36gxu6su je napisao(la):Delija » Wed Mar 30, 2016 2:09 pm[/url]":36gxu6su]Пешаци су заправо једино на Славији што није проблем и пешаци су најбољи регулатори протока саобраћаја у кружном току.
Пешаци су регулатори у смислу да дозвољавају уплив возила у кружни ток таман онолико колико он може да поднесе, исто као што регулишу излив возила са кружног тока таман онолико колико околне улице могу да приме.
često sam na Slaviji, u svim ulogama i kao pešak i kao vozač ali nisam primetio da postoji neka zakonistost u kretanju pešaka, ili da postoji neki interal.Prvo, javni prevoz ne dolazi u pravilnim intervalima, nego kad dođe, drugo, u svakom vozilu ima različit broj putnika, treće nisu svi pešaci izašli iz vozila javnog prevoza.Пешаци долазе у правилним интервалима у којима долазе возила јавног превоза из којих они излазе. То је природно формиран "екосистем".
Како кружни ток изгледа када се пешаци уклоне са њега можемо искусити јако често кад мудри саобраћајци крену да регулишу кружни ток, и приликом тих регулација максимално смање број пешачких прекида саобраћаја - резултат њихове регулације је увек исти - комплетан колапс Славије.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378527#p378527:319usenp je napisao(la):Igor » 30 Mar 2016 04:08 am[/url]":319usenp]Izvor: Beobuild.rs
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378652#p378652:1786jlfc je napisao(la):nbgcity » Wed Mar 30, 2016 4:03 pm[/url]":1786jlfc]Kilometar peške oko Slavije
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ko-Slavije
Profesor Maletin ukazuje da će predloženo rešenje imati smisla, ako se Ulica kralja Milana pretvori u pešačku zonu. Jer su dva priključka kružnom toku (Beogradska i Kralja Milana) suviše blizu.
Nigde na svetu nisu uspeli da bržim protokom vozila reše saobraćajne gužve. To se neće desiti ni u Beogradu. Suštinski problem je da se količina automobila svede na razumnu meru, onoliko koliko prostorni uslovi i saobraćajnice dozvoljavaju.
PREMA ranijim najavama čelnika grada, a prema analizi Saobraćajnog fakulteta, pešački prelazi neće biti na sadašnjim lokacijama, već će biti udaljeni od kružnog toka od 50 do 100 metara. Očekuje se da će se time smanjiti saobraćajne gužve na Slaviji. Međutim, u tom slučaju pešaci će morati da hodaju ceo kilometar da bi napravili pun krug oko trga.
На Славији има мање незгода и обарања пешака него на обичним пешачким прелазима у граду.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378674#p378674:29m3njch je napisao(la):nensav » 30 Мар 2016 05:16 pm[/url]":29m3njch]Пешаци су регулатори у смислу да дозвољавају уплив возила у кружни ток таман онолико колико он може да поднесе, исто као што регулишу излив возила са кружног тока таман онолико колико околне улице могу да приме.
Ovo stvarno ne razumem, i mislim da je tvoje razmišljanje pogrešno. Ja sam za razdvajanja pešaka i automobila radi pešaka, da brže prolaze i da budu bezbedni, ovako oni guše saobraćaj a i sami se duže zadržavaju i moraju dobro da otvore oči, pošto danas svako ima vozačku.
Зашто смо против подземних пролаза? Па погледај на шта они личе по граду за почетак. Плус су екстремно скупи сада када морају да се раде и законски прилагођени бициклистима и инвалидима. А на крају крајева, радити их сада, без метроа је велико бацање пара. Једног дана ће они свакако да се раде, али у склопу метро станице.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378674#p378674:29m3njch je napisao(la):nensav » 30 Мар 2016 05:16 pm[/url]":29m3njch]često sam na Slaviji, u svim ulogama i kao pešak i kao vozač ali nisam primetio da postoji neka zakonistost u kretanju pešaka, ili da postoji neki interal.Prvo, javni prevoz ne dolazi u pravilnim intervalima, nego kad dođe, drugo, u svakom vozilu ima različit broj putnika, treće nisu svi pešaci izašli iz vozila javnog prevoza.Пешаци долазе у правилним интервалима у којима долазе возила јавног превоза из којих они излазе. То је природно формиран "екосистем".
Правилне интервале можеш да приметиш ако обратиш пажњу. Примера ради, возила из Булевара ослобођења улазе у кружни ток на следећи начин: 2 возила - пешаци - 2 возила - пешаци- 2 возила - пешаци. Слично је и са осталим прелазима. Када су ту саобраћајци, они зауставе пешаке, пуштају возила, која уђу у ток, али не могу да изађу из њега у истом броју и настаје чеп на излазку у Макензијеву и Београдску.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378674#p378674:29m3njch je napisao(la):nensav » 30 Мар 2016 05:16 pm[/url]":29m3njch]Ja ne znam zašto ste protiv podzemnih prolaza, to bi rešilo dosta problema. Jasno je da je to skupo, i da nema para, ali oni će opet potrošiti neke pare (i fontana nije jeftina), a neka naročita korist osim šminke neće biti.