Šta je novo?

Trg Slavija

20220319_131558.jpg
20220319_131638.jpg
20220319_131450.jpg
20220319_131514.jpg
20220319_131410.jpg
20220319_131319.jpg
20220319_131357.jpg
 
Ал је испуцао бетон жардињере и степеника :(

I to ga dva puta radili.

Podzemne pešačke prolaze na Slaviji, koji su glavna stvar koja je stvarno bila neophodna, su NARAVNO jedine i izostavili dok su potrošili milione na fontanu i prilično besmisleno osmišljen plato (gde je pustoš kad god prođem). Možda da su ubacili ulaz u prolaz negde oko biste ili kasnije ulaz u metro (NARAVNO metro će zavući dole u pm ispod Manježa) taj prostor bi bio življi.
 
Ista je situacija na Cvetnom trgu. Samo beton, a cveća ...

Kao što vidimo ni beton ne mogu da održavaju, a kamoli zelene površine kojima treba mnogo više posvećenosti...

U normalnim gradskim uslovima bih se složio skroz da treba ozeleneti obe površine, samo za to treba truda i rada ipak.
 
Slavija neće biti kompletna sve dok se ne izgradi podzemna dvorana ispod kružnog toka sa izlazima na svaki trotoar i metro stanicom ispod, pa da saobraćaj teče normalno, a da pešaci ne moraju da obiđu pola grada da bi prešli ulicu.
 
Мали је то број људи колико их је пре било на том делу између Немањине и Краља Милана.
Tad nisu sedeli i uzivali nego bauljali da bi stigli do stanice i preseli na autobus. Isti taj broj ljudi i sad preseda samo stanica nije u samom kruznom toku nego po obodima i pesacki nisu na sred kruznog nego po obodu i onda kao ahaa pa nisu na trguu. Trula prica koja odaje utisak frustracije ovom rekonstrukcijom. I da fontana je top.
 
Фонтана нема смисла пошто је одвојена од пешака, возилима није од значаја. Пешачки токови на тргу су искасапљени. Овај плато је мртав угао, боље да је фонтана на месту платоа па да људи могу да седну око ње и уживају. Највећи промашај је уствари то што на платоу није метро станица, а у Краља Милутина уз плато окретница аутобуса која је сада у Катићевој. Тако би смо имали једно функционално компактно преседачко чвориште (метро испод платоа, трамваји и аутобуси 78, 83, 36 и ЕКО 2 у Немањиној, аутобуси 30, 39, 42, 47, 59, 401 и 402 у Краља Милутина и у Краља Милана аутобус 31 и тролејбус 29 (као и остале неоправдано скраћене Врачарске линије 19, 21 и 22), све у једној линији.
Овако имамо нефункционална, фрустрирајућа обилажења Славије, ограде да спрече претрчавања људи који желе да стигну што пре на превоз и скраћивање Врачарских линија до Славије, чиме је Врачар деградиран из централне општине у приградску, и фонтану која је слабо видљива од саобраћаја и далеко од пешака. Ко хоће лепо да услика фонтану, мора баш да се начека да прође гужва возила.
 
Metro stanica na Slaviji je preskočena zato što će stanica biti iznad u Makenzijevoj gde će se ukrštati sa beovozom koji će takođe dobiti međustanicu između Vukovog spomenika i Karađorđevog parka.
Takođe, metro stanica će biti u parku Manjež koji je nekih 70m od Slavije što se po standardima shvata kao zona stanice.
 
И те две станице су погрешно осмишљене. Има детаљније у елаборату грађевинског факултета на теми о метроу.
 
@Posejdon
Ево сада си индиректно потврдио оно што сви констатују а да ниси ни свестан тога, да је плато промашај и мртав угао јер ту неће бити метро станице. Станице БГ воза у Макензијевој такође неће бити јер је она мистериозно нестала из ПГР шинских система који је недавно усвојен.
Парк Мањеж (само име му каже) је парк, није преседачко чвориште где се укрштају линије јавног превоза, то је трг Славија. Путници који преседају са трамваја, аутобуса, тролејбуса морају имати директну везу са метроом.
То значи директно код стајалишта ГСП треба поставити улазе у метро станицу, само је то прихватљиво. Каквих 70м (а није 70 већ минимум 150) као зона станице, шта булазниш, јел си изашао ти из Београда у свет да видиш како метро функционише ?
Неко ће да пешачи 150 метара да би пресео на метро у коме су све станице где не треба да буду због БГД на Води, хоће сутра мало. Шта све нећу да прочитам овде :oops:
 
Vrh