Šta je novo?

Trg Slavija

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499213#p499213:lwawdv23 je napisao(la):
srdjanprpa » Pet Dec 08, 2017 8:18 pm[/url]":lwawdv23]...ne postuju zutu traku jer im je cilj da se sto pre parkira da moze da popije kafu.
Ili im je, kao razumnim ljudima, cilj da se ne zaglave u guzvi, jer dupli prsten i protocnost ne idu zajedno.

Kada bi svi busevi, zajedno sa trolama i tramvajima, koristili zutu traku, u KT ne bi moglo ni da se udje, a ni izadje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499126#p499126:2shh1jp1 je napisao(la):
Astrotrain » 08 Дец 2017 01:28 pm[/url]":2shh1jp1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499094#p499094:2shh1jp1 je napisao(la):
direktor » 08 Дец 2017, 12:28[/url]":2shh1jp1]Gledali su to ljudi od struke tramvaj jemogao da skrene da se uradi bez problema ulice su sire od resavske
A moglo je ono gradsko rijesenje iz 80 te gdje bi tramvaj isao obodom danasnjeg platoa
...

Свака част људима од струке, али....



Овде би да провуку трамвајске шине? Шире од Ресавске? А да не спомињемо део Краља Милутина поред новог Хилтона.
file.php

Краља Милутина је идентичне ширине као и Ресавска. Измештањем трамваја из Београдске у њу би се убразао како трамвај, тако и друмски саобраћај који би добио две додатне траке у Београдској
 
Једино под условом да Краља Милутина и Десанке Максимовић постану само искључиво трамвајске улице.
 
Није неопходно јер је саобраћај њима ионако минималан и своди се на приступ зградама самих станара.
 
Само би онда 10ка много кривудала, мада ако буде без закрчења то и није проблем. По мени је фалинка што у Немањиној нису направили после Кнеза Милоша дупли колосек узбрдо, тј. леви за Ресавску и десни за право ка Славији. Тротоар код рушевина Генералштаба би могао да се сузи.
 
1. Ресавска је у делу у коме кроз њу пролази трамвај од Немањине до Булевара, шира за бар 1,5m од Краља Милутина. Ово је толико опште познато да сам мислио да се подразумева, али очигледно није тако. Није ме мрзело да конулстујем и Гугл мапе. Ако треба поставићу и снимке екрана, само кажите.

2. Немањина, из које трамваји скрећу у Ресавску, је много шира од Бирчанинове из које мислите да треба да трамвај скреће у Краља Милутина.
Прекопао сам по интернету и нашао сам само податке за загребачке трамваје али верујем да нема велике разлике ни за наше. Наводи се да је минимални радијус окретања у зависности од типа трамваја 12-20 метара. Како ви мислите да бисте извели то што заступате? Једино би можда било изводљиво ако би се Краља Милутина и Бирчанинова прошириле са по једне стране укидањем паркинг места и дрвореда. Ја не видим други начин, мада онако на прву бих рекао да ни тада нема шансе.

3. Како тачно мислите да трамвај скрене из Булевара у Бирчанинову?
 
Zasto mislite da bi regulacija ulice ostala ista naravno da bi se ulica prepakovala
I da moze da skrene kad moze ispred pravnog moze i tu cak u zagrebu ima gorih mjesta gdje krivina zalazi preko trotara i drugih egzibicija
 
У том случају ЖИВЕЛЕ ЕГЗИБИЦИЈЕ !
 
Egzobicije su u zg na koga si se pozvao a sve ovo je objasnjeno sa sve fotkama i dimenzijama nekih 70 tak strana ranije uz diskusiju svu mogucu
Neznam kako si tek sad otkrio temu a toliko si na forumu sad kad je sve gotova prica do naredne rekonstrukcije za nekih 25 /30 godina
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499453#p499453:28ctwncj je napisao(la):
direktor » 09 Дец 2017, 21:50[/url]":28ctwncj]Egzobicije su u zg na koga si se pozvao a sve ovo je objasnjeno sa sve fotkama i dimenzijama nekih 70 tak strana ranije uz diskusiju svu mogucu
Neznam kako si tek sad otkrio temu a toliko si na forumu sad kad je sve gotova prica do naredne rekonstrukcije za nekih 25 /30 godina
Извињавам се, нисам активно пратио форум до ових реконструкција. Видим да сам доста тога пропустио.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499040#p499040:3ofh71er je napisao(la):
stf » 08 Dec 2017 08:07 am[/url]":3ofh71er]ИмамоПлан је пре неколико година решио и Славију и Аутокоманду склањањем трамваја са кружног тока, али домаће планерске структуре су заглављене у неким бившим временима ...
Мислим да је тај план лош и имао би исте или горе ефекте као и ово уклањање пешака са Славије где смо добили драстичан пораст аутомобила у самом кружном току, а самим тим и саобраћајни колапс који се даље шири по краковима.

Све ово је крпљење рупа на трупу Титаника чачкалицама док се цели брод ломи на пола. Ретардирана струка, и саобраћајна и урбанистичка суштински не разуме оно чиме би требали да се баве. Остали су у 50им годинама прошлог века и неким простим, примитивним прорачунима саобраћаја.

По последњи пут пишем оно што је очигледно и што вам се и буквално приказује на сликама - Славија је главно пешачко и чвориште јавног градског превоза. А идеја је да се они изместе у корист - аутомобила, који ће опет - створити још већу гужву.

Просто ретардирано. :violina:
 
....ово уклањање пешака са Славије где смо добили драстичан пораст аутомобила у самом кружном току,
а самим тим и саобраћајни колапс који се даље шири по краковима....
....саобраћајна и урбанистичка суштински не разуме оно чиме би требали да се баве. ...
....Славија је главно пешачко и чвориште јавног градског превоза. А идеја је да се они изместе у корист - аутомобила, који ће опет - створити још већу гужву.
:kk:
prilog 1 min 20 sek :D
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fg9LCwf6tlg[/youtube]
:sesir:
 
Mislim da će se na kraju potvrditi da bez slanja nečega pod zemlju, Slaviji nema spasa. Pogotovu u nadolazećim godinama. Ili tunel od Bulevara do Beogradske ili od Nemanjine do Makenzijeve. Pre ili kasnije, nešto će morati pod zemlju.
 
Po odavno piskaram po Beobuildu da brdoviti Bgd jeste idealan za auto tunele

auto tunele korise i automobili i autobusi i tramvaji
metro tunele koristi samo metro

vrlo jednostavno za odabrir šta je potrebno Bgdu
a po prioritetu
Slavija bi verovatno trebala da bude ,,pretunelisana ,, pre tunela iz Karadjordjeve koj nikako da krene da se radi
:sesir:
 
@boca-ica

Neeeee!!!
Pa sad ces zavrsiti na forumskom stubu srama ;)
"Ti si zastupnik automobliskog urbanizma!!!"
:D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Па да. То јесте аутомобилски урбанизам. Као прво у тунел не могу сви. А трамвајски тунели су доказано најскупље и најсулудује решење. Онда се гради метро.

Као друго, у тунел не могу ни аутобуси ако хоћемо неко смисилено повезивања делова града са разумним станичним растојањима или могућностима преседања. "Поинт ту поинт" аутобусима је једина ствар глупља од лрт-а односно подземног трамваја.

Као треће, у тунеле не могу пешаци.

Као четврто у такве тунеле не може градска привредна активност. Ту нема булевара, зграда, локала, паркова, услужних делатности, па ни тих ваших паркинг места. Та саобраћајница за разлику од обичне градске улице има само ту једну једину функцију да превезе 35% Београђана који користе аутомобил.

И као пето, то је најскупља могућа саобраћајница по дужном метру, драстично скупља и од најскупљег булевара најраскошнијег пресека, са трам баптицама, дрворедима, фенси поплочавањима, станицама итд

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499624#p499624:nispjxtc je napisao(la):
Bender Rodriguez » 10 Dec 2017 01:16 pm[/url]":nispjxtc]Mislim da će se na kraju potvrditi da bez slanja nečega pod zemlju, Slaviji nema spasa. Pogotovu u nadolazećim godinama. Ili tunel od Bulevara do Beogradske ili od Nemanjine do Makenzijeve. Pre ili kasnije, nešto će morati pod zemlju.
Имам ја један ингениозан, револуционаран предлог у вези слања под земљу. Пазите сад,

Предлажем...


Дааа...

Под земљу ставимо - МЕТРО!!!

Тога се овде сетио само један човек у 100 година. Овде један, у свету сви који су се икада дотакли теме саобраћаја и урбанизма у милионском граду.
 
Pobogu ljudi, podrazumeva se da nam metro fali. Tu nema šta da se diskutuje. Ali ovde pričamo o boljem saobraćajnom rešenju Slavije. Koje nam je neophodno čak i kad se izgradi metro.
 
Da li se može reći da je najveći protok u smeru Nemanjina - Bulevar oslobođenja? Ako je tako, onda definitivno treba promeniti smer Deligradske.

Da li je u špicu bolje obići Slaviju kroz ulice kruga bolnice (Tiršova, Pasterova, pa i Birčaninova)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499641#p499641:17pvchnz je napisao(la):
Bender Rodriguez » 10 Dec 2017 02:05 pm[/url]":17pvchnz]Pobogu ljudi, podrazumeva se da nam metro fali. Tu nema šta da se diskutuje. Ali ovde pričamo o boljem saobraćajnom rešenju Slavije. Koje nam je neophodno čak i kad se izgradi metro.
Боље саобраћајно решење је заправо било пре ове реконструкције. што гужве и доказују. Годинама сам овде упозоравао да су пешаци најбољи регулатори саобраћаја. И ето вам ги сад.

А Београд нема паре ни за те најскупље друмске тунеле а камоли и за њих и за метро. Дакле ствар је избора да ли ће се и даље гурати изолационистички урбана прича са јединим европски ммилионским градом без метроа или ће ст*** признати да је све ове деценије била неписмена, неспособна и антинародна гурајући урбанизам из средине прошлог века и кренути да употребљава разум планирајући овај град и његов саобраћај.
 
Jesu, ja mislim da jesu.
I to ne samo zbog pesaka kao "regulatora" drumskog saobracaja

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Skoro svaki dan su popodne užasne gužve koje su tolike da je bolje sići peške kod Hrama i opešačiti preko Slavije tamo iza ka Kralja Milana.

Mislim da je najveće zagušenje na pravcu Buleva Oslobođenja Slavija i ka Mekenzijevoj.
 
Ako prihvatimo da je pomeranje pesaka napravilo problem time sto se krizni tok prepunjava, onda je mozda resenje usporiti punjenje toga semaforima. Ne klasicnim semaforima nego onim sto propustaju po dva tri automobila na svakih par sekundi. Zute trake bi pri tome trebalo da imaju dosta krace intervale (ili cak da su stalno otvorene), kako bi se obezbedilo funkcionisanje javnog prevoze, a za automobile koliko mesta ostane...
Tu je jedino problem Makenzijeva, posto nema prostora za zutu traku bez rekonstrukcije (ostalo se moze resiti "cetkom").
 
..."Ti si zastupnik automobliskog urbanizma!!!...
Ne, ali ne moze se kao gumicom izbrisati :lol:

metro koliko god da se razgrana nikada nece u svaku ulicu stici..... znači automobil opstaje :mrgreen:
nemamo para ni za jednu preskupu metro granu ....a kamoli za nj. razgranjavanje

a zbog same deceniske želje za njim s*eban je razvoj Bgd eto i Slavija trpi
zbog umišljaja da ce proterati tuda metro (svašta nešto nije odradjeno zbog nj.) :(
u odnosu na podzemnu problematiku Slavije bice to najskuplji metrar metroa

Beogradski auto bus tramvajsi tuneli ne treba ih zamišljati kao dugačke saobracajnice ,
naprotiv trebaju biti kratke
samo onoliko koliko je potrebno da što plice prodju bilo koje Bg brdo - greben
znači dobri delovi mogu da se rade ukopom bagerima a središta tunela krticom, dok metro sve ide krticom

Zamisli Bgd bez Teraziskog tunela... haos
Zamisli Bgd sa nekoliko takvih tunela.... rasterecenje.... i ,,crne,, tačke kao što je Slavija- nestaju

Kroz kratke i plitke auto tunele i ne trebaju pešaci da koriste .... pešaci se krecu - n a d z e m n o -
čak proterivanje tramvaja nije ništa skuplje
vidi visinu tram. žice na Gazeli izmedju gornjeg i donje saobracajnice ... pantograf skoro spušten ... a vozi i dalje :)
prošrenja saobracajnica ispred i iza takvih kratkih tunela za stajališta su maciji kašalj

Te od ,, skupuce,, auto tunela ne moze se ni pomisliti
osim toga policija, vatrogasci , hitna pomoc i svi ostali koriste auto tunele
metro tunele koristi samo metro

:sesir:
 
Vrh