..."Ti si zastupnik automobliskog urbanizma!!!...
Ne, ali ne moze se kao gumicom izbrisati :lol:
metro koliko god da se razgrana nikada nece u svaku ulicu stici..... znači automobil opstaje :mrgreen:
nemamo para ni za jednu preskupu metro granu ....a kamoli za nj. razgranjavanje
a zbog same deceniske želje za njim s*eban je razvoj Bgd
eto i Slavija trpi
zbog umišljaja da ce proterati tuda metro (svašta nešto nije odradjeno zbog nj.)
u odnosu na podzemnu problematiku Slavije bice to najskuplji metrar metroa
Beogradski
auto bus tramvajsi tuneli ne treba ih zamišljati kao dugačke saobracajnice ,
naprotiv trebaju biti kratke
samo onoliko koliko je potrebno da što plice prodju bilo koje Bg brdo - greben
znači dobri delovi mogu da se rade ukopom bagerima a središta tunela krticom, dok metro sve ide krticom
Zamisli Bgd bez Teraziskog tunela... haos
Zamisli Bgd sa nekoliko takvih tunela.... rasterecenje.... i ,,crne,, tačke kao što je Slavija-
nestaju
Kroz kratke i plitke auto tunele i ne trebaju pešaci da koriste .... pešaci se krecu - n a d z e m n o -
čak proterivanje tramvaja nije ništa skuplje
vidi visinu tram. žice na Gazeli izmedju gornjeg i donje saobracajnice ... pantograf skoro spušten ... a vozi i dalje
prošrenja saobracajnica ispred i iza takvih kratkih tunela za stajališta su maciji kašalj
Te od ,, skupuce,, auto tunela ne moze se ni pomisliti
osim toga policija, vatrogasci , hitna pomoc i svi ostali koriste auto tunele
metro tunele koristi samo metro