Šta je novo?

Trg Slavija

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474393#p474393:89clh2lk je napisao(la):
stf » 29 Авг 2017, 10:23[/url]":89clh2lk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474258#p474258:89clh2lk je napisao(la):
stanislaw » 28 Авг 2017 02:50 pm[/url]":89clh2lk]Nešto mi se ne učitivaju slike u postu iznad, ali svejedno: Slavija-Birčaninova je terminus za jedno 6 autobuskih linija, silni ljudi ulaze i izlaze iz tih autobusa na terminusu, ukoliko nastavljaju bilo kuda u pravcu Kalemegdan - Slavija, imaju da pešače reda veličine 300m, ima tu i uzbrdo i nizbrdo ako se ide na prelaz u Kralja Milutina i sam kažeš da je put stotinak metara duži nego pre rekonstrukcije.
Nije smak sveta, ali rekao bih i da neće baš biti popularno,

Истина је, наравно, негде на средини.
Ево односа пешачких комуникација на три најоптерећеније пешачке везе:

1. Најоптерећенија пешачка трансверзала Краља Милана - Храм. Дужа је 16 метара.
Pogledajte prilog 2
2. Најоптерећенија преседачка деоница - са 10, 33, 42, 47, 48, 59 на 19-31. Дужа је 107 метара
Pogledajte prilog 1
3. Друга најоптерећенија преседачка деоница, са 19-31 на 42, 48, 59.

file.php

file.php

file.php

ево га... Мени није јасно где си тачно рачунао да ће се налазити прелази у Булевару Ослобођења, Београдској и Макензијевој? Баш ту где су уцртани или ...?
 
Сви планови су са новом регулацијом пешачких прелаза, само су црвене линије кретања замишљено по старим прелазима.
 
Moguće da sam to i tad rekao. Ali čini mi se da se za presedanje sa 33, 42, 47, 48, 59, na trole više koristi ruta preko Makenzijeve i Beogradske.
 
За то не знам, ја сам најчешће ишао баш преко Немањине и Краља Милана.

Конкретно ми није јасна ситуација са тим пешачким преко Булевара Ослобођења. Ту се негде налази она денивелација са степеницама код ОТП Банке и аутобуско/трамвајско стајалиште. Како мисле ту да поставе прелаз?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488699#p488699:1fpfn66y je napisao(la):
Kokos » 01 Nov 2017 08:49 pm[/url]":1fpfn66y]Moguće da sam to i tad rekao. Ali čini mi se da se za presedanje sa 33, 42, 47, 48, 59, na trole više koristi ruta preko Makenzijeve i Beogradske.

Вероватно мислиш на преседање у правцу ка граду, а то онда нема пуно смисла јер је лакше код Храма прећи на 31, ал опет све и да хоће неко да пређе на троле, то је неких 100 метара више, што није страшно.
 
Jednostavno tamo na stanici imam 3 trole + 31, a ovde samo 31. Koji tek treba da prođe Slaviju, a ja sam je prošao peške.
 
Ја бих сишао код Храма и ишао пешке Катанићевом до Макензијеве.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488573#p488573:3l7ax22o je napisao(la):
Astrotrain » 01 Nov 2017 11:55 am[/url]":3l7ax22o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488555#p488555:3l7ax22o je napisao(la):
Zuma » 01 Нов 2017, 11:50[/url]":3l7ax22o]
Зашто да се зауставимо онда на подземним пролазима? По мени је нпр. фонтана чист промашај и то у сваком смислу! А подземни пролази или не, пешачки саобраћај бих свакако избацио са трга јер ће аутомобили ићи па ће ићи и нисам за то да се истерује некаква правда по цену да се свима (и возачима и пешацима) прави пакао од живота.


Pitam se da li smo, za pare uložene u fontanu, mogli da gurnemo automobile pod zemlju i da pretvorimo Slaviju u trg (sve sa puno drveća, makar bilo u saksijama).

Naravno i nažalost 1.8m evrića nije dovoljno za tako nešto... Ali sam i dalje ubeđen da je jedino racionalno rešenje za Slaviju upravo to - saobraćaj pod zemlju, pešaci na vazduhu... Možda jednog divnog dana kada budemo dobili neke silne evropske projekte ili kad nam padnu neke pare s neba.
 
Док не гурнемо аутомобиле под земљу и не изградимо метро станицу тешимо се актуелним шминкањем. Сви ободни тротоари који окружују Славију такође добијају гранит. Његова светла боја и велике плоче дају веома леп утисак у односу на сивило до јуче. На слици део поред Митићеве рупе.
 
Да ли ће се станица трола изместити трајно у Краља Милана након реконструкције?
 
Tuzno je sto automobili imaju prednost u Beogradu u odnosu na pesake

Послато са Lenovo K53a48 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488767#p488767:2wgptcx3 je napisao(la):
Djole Pevcanin » 02 Нов 2017, 08:51[/url]":2wgptcx3]Да ли ће се станица трола изместити трајно у Краља Милана након реконструкције?
Хоће.
CASTELBIANCO":2wgptcx3 je napisao(la):
Tuzno je sto automobili imaju prednost u Beogradu u odnosu na pesake
Послато са Lenovo K53a48 уз помоћ Тапатока
Ја разумем и подржавам подстицање пешачког саобраћаја и јавног превоза, али у овом конкретном случају мислим да је урађена добра ствар.

Погледајмо на следећи начин: колико смо заправо штедели време раније када смо могли да прелазимо Славију на самом тргу и и имали пешке два минута краћи пут до стајалишта а потом често и десетак минута по уласку у ЈГП чекали да се возило кроз хаос искобеља из кружног тока?
 
Koji je rok trenutno aktuelan za završetak svih radova na Slaviji?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488773#p488773:i19bia62 je napisao(la):
Sarajevska » Thu Nov 02, 2017 9:53 am[/url]":i19bia62]Koji je rok trenutno aktuelan za završetak svih radova na Slaviji?
16.11.2017 navodno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488777#p488777:1wkzo26p je napisao(la):
dripac28 » 02 Nov 2017 09:04 am[/url]":1wkzo26p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488773#p488773:1wkzo26p je napisao(la):
Sarajevska » Thu Nov 02, 2017 9:53 am[/url]":1wkzo26p]Koji je rok trenutno aktuelan za završetak svih radova na Slaviji?
16.11.2017 navodno.

Prolazim svakodnevno - ako završe za dve nedelje biće čudo.
 
А да ли ће аутобуси поново окретати у Катићевој?
 
Ma na Slaviji će biti prelaženja van pešačkog ko ludo. Nije normalno nikome da ako treba da ako ima za cilj suprotnu stranu kružnog toka, i ako ima zamišljenu najkraću pravolinijsku putanju do nje, da ide nazad pa da kruži oko bliže okoline Slavije. Pri projektovanju bilo kog prostora projektantu na prvom mestu treba da bude ljudska psiha i ljudsko ponašanje, a ne statistika i broj automobila koji prođu preko neke tačke u jedinici vremena. Ovde nažalost to nije učinjeno i vremenom će se sve više pokazivati da je ova rekonstrukcija katastrofalna. I pored toga što je neverovatno i nepotrebno dugo trajala, i pored toga što su sve instalacije ostale stare i što će one da prave probleme u budućnosti ova rekonstrukcija će se pokazati samo kao maksimalni hor gradske vlasti ili eksperiment koliko nas mogu jahati.

Dobili smo promenu šina, zamenu asfalta i postavljanje granitnih ploča koja je trajala 6 meseci, a još nije pri kraju?
 
Имаћемо ситуацију као на Савском тргу где људи у гомили претрчавају на црвено да би стигли са трамваја на 601/511/92 иако испред железничке дежура полиција.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488954#p488954:3q3fvlwu je napisao(la):
Biciklistkinja » 02 Нов 2017, 21:38[/url]":3q3fvlwu]Ma na Slaviji će biti prelaženja van pešačkog ko ludo. Nije normalno nikome da ako treba da ako ima za cilj suprotnu stranu kružnog toka, i ako ima zamišljenu najkraću pravolinijsku putanju do nje, da ide nazad pa da kruži oko bliže okoline Slavije. Pri projektovanju bilo kog prostora projektantu na prvom mestu treba da bude ljudska psiha i ljudsko ponašanje, a ne statistika i broj automobila koji prođu preko neke tačke u jedinici vremena.

Ја кажем да неће бити. Живи били па видели.
Да прецизирам: можда у каснијим вечерњим сатима кад не буде гужве. У осталом делу дана не.
 
Бициклисткиња је у потпуности у праву, људи и сад пролазе кроз градилиште јер им је лакше а камоли када се све заврши. Уклањање пешачких прелаза је идиотска идеја а стављање ограда још гора - једине које би имале икакве шансе да успеју су оне високе од по 2 метра као код Ушћа и код места где је било честих гажења пешака због лошег урбанизма а такве би наружиле Славију за вјек вјекова
 
mislim da je dovoljno da se stavi ovaj novi tip ograda sto postoji u gradskom katalogu i iste postaviti , jbg u masi ljudi se ponasaju kao ovce gde jedan krene, svi krecu tako da ograda ce biti najhumanije resenje tu, naravno ne visoke nego one niske za koje je potrebno napora preskociti . a i uklopice se uz ovaj svetao granit crna ograda .
 
Bender Rodriguez":2e0jhl4f je napisao(la):
Nikad mi neće biti jasni ljudi koji mogu da opravdaju blesave urbanističke ideje tim parolama ''pa dobro, neka pešače ljudi, zdravo je to''.

Grad se usere u život vlasnicima automobila - ako, neka, nek pešače ljudi do posla iz Jajinaca. Ako ih baš mrzi, eno im de lux autobusi. Promeni se raspored na trgu i ljudi se teraju da pešače okolo naokolo jer karijeristi i foliranti nisu hteli da se stave podzemni prolazi - ako, nek pešače ljudi, to je zdravo. Uvedu se pešačke zone čak i tamo gde im mesto nije, i to bez prethodnog prilagođavanja infrastrukture - ako, neka nose malo kese, nek nose stare ljude u rukama, dobro je to za kondiciju. Itd...


Da vas pitam ja nešto... Vi kad idete u kupovinu do Metroa, Tempa... jel parkirate kola na kraju parkinga, da biste šetali više do zgrade... ili se parkirate bliže da ne bi morali da teglite kese 300 metara? Isto tako, ako idete bez kola, jel se u povratku vraćate lagano pešaka kroz grad s punim rukama kesa koje vam režu prste... ili gledate kako da što pre stignete kući i da ratosiljate tog tereta u rukama? :D Kad idete na posao,nebitno dal ste u GSPu ili u kolima, jel idete najkraćim/najbržim putem, ili idete malo okolo naoko, malo u butik, malo u park, malo kod prijatelja... ? Drugim rečima, jel se vi bavite rekreacijom svaki put kad izađete iz svog doma... ili se bavite time u određenim prilikama i na određen način?

E imajući sve to gore u vidu, otkud vama ideja da to što nekim ljudima fali fizičke aktivnosti znači da jedan trg poput Slavije treba da se preuredi tako da se pešaci teraju da šetaju okolo naokolo u toku svog tranzita? Jel vi stvarno mislite da čoveku koji putuje s jednog kraja grada na drugi svaki dan treba tih dodatnih par minuta gužvanja po Slaviji, da će kobajagi to da mu bude fizička aktivnost i da će od toga da se oseća bolje? Nemojte mešati babe i žabe. Fizička aktivnost je kad čovek ode sam, svojevoljno, pa vežba za svoj groš, u adekvatnoj odeći, na adekvatnom mestu, u adekvatno vreme, na adekvatan način. A terati nekog da se cima svaki dan preko trga (ili celog grada, ako pričamo o kažnjavanju korisnika automobila) da bi se kobajagi održalo šatro zdravlje građana... to je glupost.
Apsolutno si u pravu.
Taj ko pise "pa nek prosetaju" nek prvo razmisli dal su meteo uslovi uvek naklonjeni setanju.
Onaj genije sto nakaci dva kezeca smajlica uz komentar o starijim sugradjanima kako "oni imaju vremena" nek se seti svoje mudrorije i stava i jednog dana kada mu otac i majka ostare pa budu sipcili po kosavi i kisi postapajuci se stapom...


- 5 velikih gradskih ulica (u smislu tranzitiranja) se ukrstaju na slaviji.
U planu je i sesti ka novoj zeleznickoj stanici.
Na takvom mestu ce uvek biti veliki broj kako pesaka, tako i vozila, sto privatnih, sto JGP-a.
Ni jedne, ni druge ne mozemo i ne trebamo da oteramo sa Slavije, vec da omogucimo sto normalnije, sto brze i sto bezbednije kretanje SVIM ucesnicima u saobracaju.



Biciklistkinja":2e0jhl4f je napisao(la):
Ma na Slaviji će biti prelaženja van pešačkog ko ludo. Nije normalno nikome da ako treba da ako ima za cilj suprotnu stranu kružnog toka, i ako ima zamišljenu najkraću pravolinijsku putanju do nje, da ide nazad pa da kruži oko bliže okoline Slavije. Pri projektovanju bilo kog prostora projektantu na prvom mestu treba da bude ljudska psiha i ljudsko ponašanje, a ne statistika i broj automobila koji prođu preko neke tačke u jedinici vremena. Ovde nažalost to nije učinjeno i vremenom će se sve više pokazivati da je ova rekonstrukcija katastrofalna. I pored toga što je neverovatno i nepotrebno dugo trajala, i pored toga što su sve instalacije ostale stare i što će one da prave probleme u budućnosti ova rekonstrukcija će se pokazati samo kao maksimalni hor gradske vlasti ili eksperiment koliko nas mogu jahati.

Dobili smo promenu šina, zamenu asfalta i postavljanje granitnih ploča koja je trajala 6 meseci, a još nije pri kraju?

Naravno.
I dok za kaznjavanje, pa i ograde (koje ne volim i koje su pokazatelj nemoci drustva) imam opravdanje kod fransa i jos nekim mestima gde je broj ljudi mnogo, mnogo manji i gde postoje odlicne alternative (kod fransa 2 podzemna prolaza) , ovde na Slaviji gde u svakodnevno prolazi par stotina hiljada sugradjana kojima je neko smislio da "dodatno prosetaju" na putu do skole, fakulteta, vrtica, radnog mesta bih bio spreman da podrzim, pa i uceytvujem u protesnom blokiranju raskrnica, bilo peske, bilo vozilom!

Jer sve ovo, je sminka!
Suoer, lepse ce da izgleda, ali ne resava .iti jedan od postojecih problema, vec samo stvara dodatne.


P.S.
Ova 'genijalna' najava da ce se voda u fontani grejati , pa ce fontana raditi tokom cele zime...

Jel neko radi lekarske preglede ovih nasih celnika?
Mislim, kod mene u firmi je to praksa, al mozda to nije opste pravilo, pa pitam?


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Заиста би људи требало да више ходају, а мање се возају. Али улицама које нису корита река гасова којима плове металне шкољке , још и без дрвећа и другог растиња, него улицама са пуно растиња и нимало моторног саобраћаја.
 
Vrh