Šta je novo?

Tramvaji

Danas u Nemanjinoj :D

Facebook grupa vozači Tramvaja

Vozačima tramvaja nacionalne penzije da se daju, ništa iritantnije nema od taksista koji izleću u/sa tramvajske 'baštice', mislim da neće više nikad.

d6c5344943b3c471326091ff5a0cf1dd.jpg
aa33c0cc7390aa98b497f58e5e355dca.jpg


Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka
 
Pre neki dan je u Knez Mihajlovoj bio izložen pano sa mapom regulacije šinskih sistema u Beogradu do 2030. godine. Nisu bile označene nove linije, ali ucrtana je tramvajska pruga do Borče, preko planiranog novog mosta na Adi Huji.

Za početak, nije mi baš jasno gde misle da uglave tramvajsku bašticu u sklopu Zrenjaninskog Puta, koji već ima četiri vozne trake u oba pravca? Možda planiraju da prošire tu saobraćajnicu sa obe strane. Tramvajsku prugu bi produžili od Bogoslovije do Višnjičke ulice i Stare Karaburme, a onda bi skretala na taj zamišljeni most, ali gde bi toj borčanskoj liniji bio polazni terminus, i koja bi joj bila numeracija? GSP za sada ima slobodne brojke 1, 4, 8, 61, 62, 63, 69.

Onako odokativno, najbolji terminus za tu liniju bi bila okretnica Tašmajdan, jer odande trenutno polazi samo tramvaj 6 koji ionako ne ide baš često, ne bi bilo prevelikog zagušenja, a i nalazi se u strogom centru grada. Ne znam da li će trojka za Kneževac ubuduće kretati od Omladinskog Stadiona ili sa Tašmajdana, ako je ikada više ponovo puste.
 
U gupu i u Knezu je trasa tramvaja preko Pančevca
Što se tiče brojeva - 15, 16, 17 i 18 prebaciti na 6x ili 9x i kraj priče
 

Prilozi

  • 389C1665-D47B-4A42-B4E8-ECDABC6871CF.jpeg
    389C1665-D47B-4A42-B4E8-ECDABC6871CF.jpeg
    187,4 KB · Pregleda: 234
Сад се сетих тројика не вози већ пету годину. Праве се целе линије метроа за то време а овде не могу да ураде један Булевар пет година, тотална лудница. Недостаје ми тројика, јако ми је жао и просто не могу да верујем шта раде.
 
U gupu i u Knezu je trasa tramvaja preko Pančevca
Što se tiče brojeva - 15, 16, 17 i 18 prebaciti na 6x ili 9x i kraj priče
Gde li samo misle da na pretrpanom Pančevcu nabiju još i tramvajsku prugu?

Ako šine na mostu budu u istom nivou sa kolovozom (a ne vidim kako mogu drugačije), ta linija prema Borči će saobraćajno biti potpuno neupotrebljiva od 7 do 10 ujutru i od 15 do 18 popodne, i tako svakog dana osim nedeljom. Umesto na desetak minuta, tramvaji će ići na pola sata, i njima će se putovati još sporije nego 95-icom.
 
Poslednja izmena:
Most će biti renoviran tj napravljen novi, ne znam zašto misliš da će deliti traku sa automobilima
 
Most će biti renoviran tj napravljen novi, ne znam zašto misliš da će deliti traku sa automobilima
Hoće li most biti renoviran/proširen, ili će biti sagrađen novi? To nije isto.

Sadašnji most nema prostora za odvojenu tramvajsku bašticu, a postavljanje koloseka u istoj traci sa drumskim vozilima (kao na Starom Savskom Mostu) će samo povećati gužve, umesto da ih smanji.
 
Opet moram da se umešam, linije 3 nema već 5 GODINA. Zar mislite da za 7 može tramvaj da prodje Nedeljka Gvozdenovića na B. Kosi (gde mora da se prvo uradi plan, pa tender, onda da se raskopa ulica, te neucrtani kablovi telekoma, pere mike i laze itd.)

Za zrenjaninski plan je, četiri trake i tramvaj valjda sa strane do zbega. Na drugom kraju, kružio bi oko vuka vrčevića kao danas oko belvila što bi samo nerviralo putnike. Mislim da je u planu novi most za tramvaj, pa vidite da li može za 7 godina da se napravi most i sredi toliko puta do zbega.
 
Most će biti renoviran tj napravljen novi, ne znam zašto misliš da će deliti traku sa automobilima
Isto kao što je most na Adi Huji napravljen ili Pančevački renoviran za prošlih 15 i kusur godina što najavljuju. :D
Mora negde da se prestane sa sanjarenjem. Da, to jeste realan plan. Hoće li ga SNS sprovesti? Najverovatnije ne.
 
Za zrenjaninski plan je, četiri trake i tramvaj valjda sa strane do zbega. Na drugom kraju, kružio bi oko vuka vrčevića kao danas oko belvila što bi samo nerviralo putnike. Mislim da je u planu novi most za tramvaj, pa vidite da li može za 7 godina da se napravi most i sredi toliko puta do zbega.
Mnogo logičnije je da se trasa produži do Višnjičke banje, a da se direktno na Pančevac sprovede pruga od Omladinskog stadiona. Ionako se na kraju Ade Huje planira tramvajski depo.
 
На дужи рок бих трамвајске шине продужио низ Вишњичку тотално, све до Ритопека а можда и Гроцке, само што кад изађе Вишњице има само једну станицу у једном месту дакле само 4 станице одатле, као нека врста мини-метроа, наравно уз тотално уређење приобаља. Нешто слично би могло и ка Обреновцу.
 
Jos kada bi bio krak do Lesca, a palo mi je na pamet isto to tvoje samo ka Slancima i Velikom Selu. Npr neki produzetak 12ice ili nova linija Dunavskom da ide do grobllja i neka zamena za 202 da ide do Tasmajdana na 20 ili 30 minuta recimo.
Doselice se brzo bas mnogo ljudi, a u solo 35 je uvek ogromna guzva. Cak i kada bi vratili Solarise bilo bi malo.
 
Тешко може узбрдо јер је превелика стрмина. Морале би некакве баханалије да се праве као између пожешке и хиподрома само још грђе. За Лешће и тај део једно да се појача 35 док се све улице новопланиране не заврше, и онда увести брда нових линија.
 
35 je budući kratki fider za metro, samo da ide baš često od metroa i/ili tramvaja do brda i biće okej
 
35 je budući kratki fider za metro, samo da ide baš često od metroa i/ili tramvaja do brda i biće okej
2 velika naselja i 2 sela zavise od jedne uzane ulice kojom ide solo linija, ali metro samo sto nije.
Svi pricaju da je velika strmina ali mi se cini da nije veci nagib nego u Pariskoj npr. Bilo bi lepo da mozemo sa sigurnoscu da znamo da li moze ili ne moze.
 
Апсолутно 35 треба да постане тролејбус, али овде имамо и понављање урбанистичке грешке где ће остати Сланачки пут профила 1+1.
 
Vrh