Šta je novo?

Tramvaji

video sam pre neki dan majstora Nogicu kako vozi 413+414 na liniji 7 :D
 
Tу изгледа дува мајстору који вози трамвај. И наравно у гаражи немају неку лајсну ту да ставе већ се лепе налепнице, као што се лепе новине на стакла око возача и сл.
 
Trenutno se zbog jednog majmuna koji se parkirao na sinama zaredjalo cak 17 katica u Dusanovoj!
 
Мени је поприличан проблем што делим простор у граду са таквим коњинама, али ми је можда још и мање драго што неки геније у граду осмисли семафор на углу Миланковићевог булевара и Милентија Поповића тако да може да пропусти ЈЕДАН ТРАМВАЈ (!) из правца блокова. Данас прођох седмицом (трећом у колони) на трећи слободан сигнал...
 
Slicno je i u Bulevaru Kralja Aleksandra kod Cvetkove pijace gde semafor za tramvaje propusta samo jedan tramvaj, a ako je tramvajdzija dovoljno hrabar, nekad prodju i dva. Ali ako je dupla katica, svajcarac ili spanac, nema sanse da prodju dva.
 
A ne smeta vam sto tramvaji idu jedan za drugim?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
У оваквом систему, где исту деоницу дели већи број линија (на конкретном месту - четири), и када се на многим местима мешају трамвајски и друмски саобраћај, тешко је избећи такве ситуације. Али није тешко, са данашњом технологијом, поставити "паметнији" семафор.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374162#p374162:2f1tvfwl je napisao(la):
Пантограф » 02 Mar 2016 04:36 pm[/url]":2f1tvfwl]У оваквом систему, где исту деоницу дели већи број линија (на конкретном месту - четири), и када се на многим местима мешају трамвајски и друмски саобраћај, тешко је избећи такве ситуације. Али није тешко, са данашњом технологијом, поставити "паметнији" семафор.

Na toj deonici voze tramvaji 2,5 i 10 a situacija je resena tako sto je dosao pauk i odneo auto bilmeza.
 
Пантограф":33dua2n9 je napisao(la):
У оваквом систему, где исту деоницу дели већи број линија (на конкретном месту - четири), и када се на многим местима мешају трамвајски и друмски саобраћај, тешко је избећи такве ситуације. Али није тешко, са данашњом технологијом, поставити "паметнији" семафор.

Slazem se da je semafor glup i pamtim da je takav bio i u vreme kada Milankoviceva ulica nije bila intezivno opterecena drumskim saobracajem.
Dakle, jasno je da ga treba napraviti 'pametnijim'

Pitanje o kretanju gradskog saobracaja u "konvojima" je nesto sto mene uzasno nervira, a jako je cesta pojava u Beogradu, cak i van spica.
Ne vidim zasto bi bio problem da vozac ceka vreme polaska iz svake stanice, ili uspori kretanje.
To sam video u Becu i mislim da je dobro resenje.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Konkretno na raskrsnici koju pominje Pantograf jedino pravo rešenje je kružni tok. kao i na rasrsnicama duž cele ulice/bulevara milutina milankovića, osim možda sa tošinim bunarom.
 
Trenutno je jednostavnije staviti novi program rada semafora ili ugraditi nagazni .
Zale se vozavi gsp na taj i onaj kod mostara ali glavonje neslusaju .
Inace tramvaj na liniji 9 pojurijo fap cisternu i iskocio iz sina kod starog sajmista
 
613+1438

658+1442

405+406

GB297

GB395


 

GB705



413-414 na liniji 7 vozio ga Nogica :D
 
#348 у новом сјају
897540.jpg

897539.jpg

http://transphoto.ru/vehicle/65193/
Надам се да су ови из истог разлога одвучен из Змијарника
Bozidar97":25y37ptu je napisao(la):
Jutros oko 08h su 294, 322 i 420 izvučeni iz "Zmijarnika''. Izvlačio ih je traktor do određene pozicije, i zatim su se kuplovali sa 201 koji ih je odvlačio unutar garaže.

Oko 12:30h je cela kolona krenula ka "Savi" (201+420, 372+322 i na kraju 701 :lol: ).

Prvo 201+420 (zanimljivo je videti spoj ova dva tramvaja) :D
2hf6ekg.jpg

30m35l1.jpg

f36sec.jpg

wjfaqs.jpg

14v3apy.jpg


Zatim 372+322
20gi1j.jpg

10mt2ir.jpg

9q9rt2.jpg

2cz1y08.jpg


I za kraj poslednja slika iz "Zmijarnika" , par minuta pre izvlačenja. 420+322
2ezok5w.jpg
гспбеоград.нет
 
20160321_082251.jpg


je treba gradjani da uhvate tramvaj na okretnici i ociste
 
I danas kod raskrsnice Ruzveltove i Kraljice Marije negde oko 15:00, u unutrasnjem krugu, mecka blokirala prugu, lose procenio parkiranje pa je napred izlazio malo ali dovoljno, na prugu. U stvari, nisam siguran da li je mecka, iz daleka mi se ucinilo da jeste, ali uglavnom bio je neki skuplji auto. Ja kada sam izasao bio je zastoj oko desetak minuta, tu je vec bio pauk koji ga je pokupio i rascistilo se. Bilo je oko 8 tramvaja u koloni, pretpostavljam da je zastoj bio jos najmanje 15-20 minuta pre nego sto sam ja izasao.
 
Ovako izgleda kada tramvaj koči peskom, vidite kako je tramvaj izmrvio pesak koji je onda postao svetlo bele boje.
 
Tramvaj koristi pesak protiv proklizavanja tockova.
Ista tehnologija se koristi i kod vozova.
 
Vrh