Šta je novo?

Tramvaji

И мени је катица ружна. Ал је некако наша, па ми не смета.
 
Katica je pratila dizajn vremena u kome je nastala.
Tokom druge polovine sedamdesetih i prve polovine osamdesetih, dizajn vozila je tezio sto ostrijim "coskastijim" oblicima.
Sto su vozila bila "kockastija" smatrana su savremenijim.
"Katica" je za to vreme imala uspesan i aktuelan dizajn.

Gledati 30 godina kasnije na vozila farbana "valjkom" i sa oplatama koje su talasaste i krive, pa jos sa ocajnom kolor semom...
Jednostavno se stice pogresna slika...
 
Neko da casti pivo id forumasa i da postavi orkestar na okretnici u bloku 45
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366508#p366508:1rbgalrw je napisao(la):
direktor » 12 Jan 2016 05:31 pm[/url]":1rbgalrw]Neko da casti pivo id forumasa i da postavi orkestar na okretnici u bloku 45

Muzika i pivo na prvi polazak.
Korak u nazad sto se intervala tice. Pre ukidanja linija je imala konstantan takt od 15 minuta. Red voznje je i dalje dostupan na sajtu gsp: http://www.gsp.rs/linija.asp?id=11
 
NIje bila na Novom Beogradu, ali je sada ne vraćaju na Dorćol koji je najviše i bio oštećen ovom zezancijom "11+13".
 
13 da se ukine i svi tramvaji prebace na 11 i 14. Banovo Brdo je ionako dobro povezano sa ostalim delovima grada neće propasti za jednu liniju koja je bespotrebna. Kao da krenem iz Beograda do Novog Sada ali da idem preko Šapca. Bespotrebno kruženje.
 
Ne bi mogli Španci koji voze na 13 da se prebace na 14 trenutno, a mislim da zbog onih radijusa krivina i uspona ne mogu ni na 11.

Šta mislite, da li će nekako probati da reše problem zadržavanja na pristaništu zbog dvojike sada kada linija dobija novi život?
 
11 da vrate u Blok 45, 13 na Beko, taman da redukuju 10 do 15% polazak i to prebace na 85! Ali treba recimo staviti 8 tramvaja na 11, a 95 skinuti recimo dva ili tri vozila i staviti na 85, ali to je pitanje volje u DJP, sto od 85 prave vikendom liniju da je ne treba cekati...
 
13-ica ne treba da postoji uopšte.Sve Špance sa 13-ice prebaciti na 12-icu, a Kate prebaciti na 11-icu. I neka skinu onda Kate sa 12-ice i prebace na 14-icu jer se ova linija ne čeka, samo služi da zakrpi 5,6,7 u Bulevaru kralja Aleksandra i u Stepi da zakrpi 9 i 10. Time se dobija 12-ica koja je pouzdana, 14-ica koja ima svrhu i 11-ica ima dobar takt.
 
A што не сачекати пуштање трамваја преко моста и онда имати кратку и брзу 13 са мање трамваја?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366562#p366562:o5d6ng4p je napisao(la):
Дошљак » Uto Jan 12, 2016 10:11 pm[/url]":o5d6ng4p]A што не сачекати пуштање трамваја преко моста и онда имати кратку и брзу 13 са мање трамваја?

To je okej, ali ovakva nema svrhe, privremeno je ukinuti dok ne puste tramvaj preko mosta
 
Слажем се, као и 11 што је била укинута привремено. Него да ли је траса пруге од Топчидера до Раковице погодна за Шпанце? Да се онда по отварању моста пусти и линија Блок 45-Раковица. И да ли могу Швајцарци да саобраћају на линији 2?
 
Koliko ja znam Španci ne mogu od Topčidera do Rakovice, a Švajcarce nikad nisam video da voze na dvojci, verovatno je problem ono skretanje između Pristaništa i Kališa
 
Штета. Баш су ми се некако Швајцарци са својим старинским изгледом чинили савршени за 2.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366570#p366570:3l1aw2wm je napisao(la):
djakovac » 12 Jan 2016 11:18 pm[/url]":3l1aw2wm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366564#p366564:3l1aw2wm je napisao(la):
Дошљак » 12 Jan 2016 10:19 pm[/url]":3l1aw2wm]Слажем се, као и 11 што је била укинута привремено. Него да ли је траса пруге од Топчидера до Раковице погодна за Шпанце? Да се онда по отварању моста пусти и линија Блок 45-Раковица. И да ли могу Швајцарци да саобраћају на линији 2?

Trasa od Topčidera do Rakovice je u raspadu. Nije više pogodna ni za robusne Kate. :p Neće da je rekonstruišu kakva jeste, čeka se pravljenje bulevara, a deonicu koristi samo jedna linija. Veliko je pitanje da li će uopšte biti veza Most na Adi - Rakovica.

Švajcarci nemju problem sa radijusom te krivine kod Pristaništa, već sa usponom koji sledi nakon toga. Taj deo je projektovan za Katice, i tramvaje koji su saobraćali u Beogradu pre njih. Bila je prilika da se ovi problemi reše kada je rekonstruisan potez do Kalemegdana, ali kao i sa svim rekonstrukcijama šina u Beogradu, samo su vađeni stari projekti iz prašnjavih fascikli. Izuzeci su Bulevar, Voždovac (premeštanje na sredinu) i deo kod petlje "Radnička".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366570#p366570:olr1w5mr je napisao(la):
djakovac » January 13th, 2016, 12:18 am[/url]":olr1w5mr]Trasa od Topčidera do Rakovice je u raspadu. Nije više pogodna ni za robusne Kate. :p Neće da je rekonstruišu kakva jeste, čeka se pravljenje bulevara, a deonicu koristi samo jedna linija. Veliko je pitanje da li će uopšte biti veza Most na Adi - Rakovica.
Prema nekim pričama i planovima , bila je i ta veza u igri.
 
Ostavite se vi trinestice.
Ruke sebi :D
Ukidajte u svom kraju ;)

Sala malo, ali mislim da ima dovoljno tramvaja da mogu da podmire linije bez ukidanja...
 
Spanac ka Rakovici nikako, mislim da je radijus krivine u topciderskom parku premali. A sine se stvarno raspadaju..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366584#p366584:3ju5lwe4 je napisao(la):
laki72 » January 13th, 2016, 4:07 am[/url]":3ju5lwe4]Sala malo, ali mislim da ima dovoljno tramvaja da mogu da podmire linije bez ukidanja...
Što se samih tramvaja tiče , imamo ih toliko da možemo još neku liniju da uvedemo , bez ukidanja postojećih.
 
Vrh