Šta je novo?

Tramvaji

Зато треба наставити са ширењем мреже где је то већ предвиђено одавно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366619#p366619:1wcudk2i je napisao(la):
marrecar » January 13th, 2016, 2:17 pm[/url]":1wcudk2i]Ali nemamo dovoljno jaku mrezu koja ce da izdrzi toliko opterecenje.
Nisam ni rekao da imamo jaku mrežu za tako nešto , već da tramvaja imamo toliko da možemo , a ne i da ćemo , da uvedemo nove linije , bez menjanja ičega na starim. E sad , zašto razvoj mreže ne prati povećanje broja tramvaja , što automatski dovodi do ušteda u autobuskom sektoru , je neka druga priča.
 
Pa zato što postoji iskonski sukob metro vs. tram, pa pošto je jednom tramvaj uklao metro, sad valjda recipročno, čak i kada ima sasvim realne prilike i zdrave logike, nema širenja tramvajske mreže po principu "ne pre nego bude napravljena bar jedna linija metroa". I tako metroa nema pa nema, a tamo gde je tramvaj realno mogao poboljšati stvar nema ni njega - ma napredak sveopšti. Pa samo pogledajte da tri godine nisu u stanju da nabace šine na most na Adi, cca 2-3 km po potpuno izolovanom koridoru, koji bi sam po sebi predstavljao ogromno poboljšanje mreže (osim novih linija, omogućio bi i preusmeravanje ako negde dođe do zastoja, oslobodio nove pravce za izlazak tramvaja iz depoa). O čemu dalje pričati.
 
Нека онда опет обуче део људи од онх 2500 вишка администрације.
 
Лакше је обезбедити возача трамваја, него возача аутобуса.
 
AndrejLJ u vezi pravila sto se ticu tramvaja

ZOBS:

Član 7, stav 20;
20) tramvajska baštica je posebno uređen deo puta namenjen isključivo za kretanje tramvaja,

Član 39:
Tramvajskom bašticom, odnosno saobraćajnom trakom namenjenom za kretanje vozila za javni prevoz putnika, dozvoljen je saobraćaj vozila sa prvenstvom prolaza i vozila pod pratnjom.

Član 66:

Vozač ne sme da zaustavi ili parkira vozilo:
(...)
19) na saobraćajnoj traci za uključivanje, isključivanje, zaustavnoj traci, saobraćajnoj traci za vozila javnog prevoza i tramvajskoj baštici

http://paragraf.rs/propisi_download/zak ... tevima.pdf
 
Stajališta na Novom Beogradu su dobila nalepnice sa brojem 11. Došla je na mesto 7L tamo gde nije bio do sada nije bio prelepljen. Interesantno je da nisu stavljene nove table, već su doštampali nalepnice u stilu bus plusa sa terminusom.
Ipak nisu samo uzeli bele papiriće, napredak.
 
Управо је кроз железничку станицу Нови Београд прошла железничка композиција са десетак жутих швајцарских трамваја на вагонима. Нажалост констатовао сам касно када се воз већ губио у измаглици на насипу ка старом мосту па не могу рећи који су. Из далека личе на GT6.
 
Kreće tramvaj 11! Evo zašto će vam biti omiljena linija u gradu

Izgleda da je sve spremno za ovaj istorijski trenutak - NBG i Dorćol ponovo će biti u vezi. I to direktnoj, tramvajskoj. Nalepnice su već zalepljene. A ko su budući putnici ove linije?

stanica%2001_RAS_foto%20ana%20paunkovic_1000x0.jpg


Jedanaestica i neće ići tako često, na svakih 17 minuta u špicu i 22-23 minuta van špica, ali biće vredna čekanja. Prekratiće put od Dorćola do NBG-a i nećete više morati da presedate na Trgu, Železničkoj stanici ili "Baniji". Vožnja će biti - laganica.

'Ajmo u Zoo vrt

Prvi sunčan dan iskoristite da uhvatite svoju decu za ruku i pravac - Zoo vrt. Najviše što mogu da vide u blokovima su labudovi i galebovi, a Zoo vrt je već nešto. E sad, ne morate da se šetate kroz ceo grad ili se gurate u "95-ici", pa u "26-ici", već da se malo strpite i dočekate jedanaesticu. I sama vožnja biće uzbudljiva. Navikli ste na sedmicu i devetku, Slaviju i Bulevar, gužvu i katastrofu. A jedanaestica skreće ka Kališu još pre Glavne železničke, pa lagano uzbrdo, jedna krivina, druga krivina, to je prava avantura.

I Dorćol ima kej

Živiš u bloku kraj Save. To je lepo, ali za promenu možeš da se prošetaš i pored Dunava. Dobro, u Zemunu si video Dunav, ali ima još jedan kej - na Dorćolu. Ima manje ljudi, šetnja je prijatna, a klupice mame da na njih sedneš sa devojkom ili dečkom. A onda možeš da napraviš krug sve do Beton hale i tu dočekaš jedanaesticu za natrag.

Profesorka, izvin'te, pukla guma na tramvaju

Retko ko od NBG do Dorćola ide tako što preseda sa sedmice na dvojku, nije baš zgodno. Đaci su se navikli na 95-icu, a direktna linija će biti pun pogodak. A tamo ipak ima nekoliko važnih škola: Vazduhoplovna akademija, Drvoart, EPŠ (pardon, ETŠ) Stari grad... A pošto će tramvaj ići na 17 minuta, biće tu prostora za kašnjenja, izgovore i povlašćenih. "Znate, pokvario se, sledeći tek za 'dvaes' minuta...".

Partija šaha na Kališu

Super je jedanaestica za vožnju do Kališa. Zapravo, to je kašika u med svim penzionerima kojima je ovaj park drag, a prevoz do NBG zaista komplikovan. Ovako, sednu na klupicu, sačekaju tramvaj, izađu u Bloku. Milina!

Sportski centar

"Milan Gale Muškatirović" je zaista daleko Novobeograđanima. Ali, vredi otići, posebno leti kada se otvori bazen. Uz jedanaesticu i to će biti lakše. Možete poneti opremu za trening, peškire za bazen, ležaljke, suncobrane... dobro - suncobrane ne. U svakom slučaju, računajte na to da u jedanaestici neće biti gužve!

izvor: 24 sata
 
Tramvaji novi su u topcideru na kolosjecima za iskrcaj na prugu vidjecemo
 
Sva vozila koja će saobraćatu na liniji 11 su uzeta sa 6 , 7 i 9 , gde su novi redovi vožnje. Tako da ...
Pre bi sebi odsekli noge nego da oslabe vezu Banovog brda ka dva "najbitnija" mesta na NBG.
 
Fin tekst gore iznad. Odlična promocija linije 11
:kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367151#p367151:3nqeo89j je napisao(la):
solecar » 15 Jan 2016 08:37 pm[/url]":3nqeo89j]Sva vozila koja će saobraćatu na liniji 11 su uzeta sa 6 , 7 i 9 , gde su novi redovi vožnje. Tako da ...
Pre bi sebi odsekli noge nego da oslabe vezu Banovog brda ka dva "najbitnija" mesta na NBG.
Toliko o brojanju putnika. Svaki dan Bulevar prepun ljudi na stanicama, 6 i 7 uvek puni. Sve ove izmene prave na slepo, uopste ne razmisljaju niti koriste ono sto imaju, a jos manje se trude da izadju na teren.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367151#p367151:2bkm01n8 je napisao(la):
solecar » Пет Јан 15, 2016 8:37 pm[/url]":2bkm01n8]Sva vozila koja će saobraćatu na liniji 11 su uzeta sa 6 , 7 i 9 , gde su novi redovi vožnje. Tako da ...
Pre bi sebi odsekli noge nego da oslabe vezu Banovog brda ka dva "najbitnija" mesta na NBG.

Ваљда ће ови Швајцарци што стижу у новој тури послужити за попуњавање тих рупа и смањење такта.
 
Gradska linija koja ima takt veću od 15 minuta osuđena je na propast. Niko neće čekati 11 je će znati da može da se zadesi da je čeka duže od 20 minuta.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Ovo je stvarno premnogo, jedan se pokvari ili zakaci guzvu i cao.


@Solecar kako da smanje sa Brda kada sada idu na svakih 10ak min?
 
Izbori su na proleće. Oni uveli 11, mediji to prate već danima, pokupiće poene ljudi koji žive uz trasu jedanaestice a koje ne zanima red vožnje jer očekuju da javni saobraćaj barem u centru ide na svakih 5 minuta.
 
Ладно су смањили 6 која пегла сва кашњења 5 и 7 и чисти булевар, ја немам речи стварно. :violina:
 
14-ica koja važi za liniju koja se ne čeka ima veći broj polazaka od 11-ice pa vi vidite na šta će to da liči
 
Fora je da direkcija nece da placa veci broj vozila stede jos nisu vratili broj tramvaja kao sto je bio prije ukidanja 11 vec iz postojeceg broja tramvaja otkidaju vozila za 11 .
Bolje da su digli sa 7 9 12 13 po vozilo nego sto su dirali 6 prevoz je sve gori sto se tice intervala uporedite red voznje danas sa 2012 godinom .Sa gomilu linija su skunuta vozila unakazen red voznje .
311 je dobila vizila sa 306 samo to dok putnici ukapiraju prodje voz ovaj tramvaj
 
Ово са 311 и 306 има смисла јер су станице 311 препуне људи, а 306 више и нема смисла.
 
Vrh