Šta je novo?

Tramvaji

Evo vozio sam se sad 1513 CAF na liniji 14 od Ustaničke do Slavije i vala baš struže na nekim delovima pogotovo gore na bulevaru/ naglo kočenje.... Meni su naši Urbosi dobri al neodržavanje ničega u Srbiji će sve da uništi, pogotovo ovi Turski koji već izgledaju kao jeftin PVC sa svih strana, baš me zanima kako će da izgleda to kroz 5-10 godina...
To je do vozača koji neznaju lepo da ukoce...sa strane imaju dugme za dodatno kocenje koji cesto koriste kad ne mogu da ga zaustave odmah i zato tako proklizavaju i stružu.
 
To je do vozača koji neznaju lepo da ukoce...sa strane imaju dugme za dodatno kocenje koji cesto koriste kad ne mogu da ga zaustave odmah i zato tako proklizavaju i stružu.
Ima smisla jer kad se vozim odr. istim brojevima CAFa,nekad se cuje jace,nekad ne uopste... Hvala!
 
Inače koliko znači kada tramvaj ima donekle zavisnu trasu dobro se vidi kada imate ovaj kolaps kao ovih dana na Komandi, proleti relativno brzo od Franša do VS dok bus linije se vucaraju sa ostalima po 20+ minuta. Glavni problem je pandur koji prioritet daje kolima umesto tramvaju koji jedan prevozi više ljudi nego 100 m te kolone vozila,, kad je gužva mnogi uleću u žutu traku u Vojvode Stepe bez odgovarajuće kazne pa usporavaju jgp, a i semafori kada bi se bolje podesili (posebno tamo za uključenje u bulevar Oslobođenja u pravcu ka Hramu).
 
Inače koliko znači kada tramvaj ima donekle zavisnu trasu dobro se vidi kada imate ovaj kolaps kao ovih dana na Komandi, proleti relativno brzo od Franša do VS dok bus linije se vucaraju sa ostalima po 20+ minuta. Glavni problem je pandur koji prioritet daje kolima umesto tramvaju koji jedan prevozi više ljudi nego 100 m te kolone vozila,, kad je gužva mnogi uleću u žutu traku u Vojvode Stepe bez odgovarajuće kazne pa usporavaju jgp, a i semafori kada bi se bolje podesili (posebno tamo za uključenje u bulevar Oslobođenja u pravcu ka Hramu).
Tako i mi, krenuli smo u 17:00 od TC Eurazija sa 9A1 i kada smo kod železničke stanice videli da nema šanse da se prođe - pravac 7L1 i tramvaj je "samo proleteo", tačnije izgubio je 10-20 minuta na onoj radničkoj petlji al božmoj bar smo prošli i stigli samo 20min kasnije, inače ne bi moglo uopšte..
 
Polazak na Liniji 7L, P81506 (drndavi CAF) u 04:00 (moguće da je krenuo minut, dva kasnije)-

Stajališta:
~ 04:18 / Pravni fakultet
~ 04:27 / Savski trg
~ 04:38 / Petlja Radnička
~ 04:41 / Đorđa Stanojevića
~ 04:47 / Železnička stanica NBG

Povratak katicom u 05:38 sa ŽS NBG, nisam beležio stajališta već brzinu.
Trip-5-1761801660421.jpg

Doduše nije došao do ustaničke već je stao u krivini između koste trifkovića i ustaničke zbog jedno 5-6-7 tramvaja ispred.

Prosečna brzina 18km/h na 12.74km. Automobilom bi ovaj put bio ~10km sa verovatno znatno višom prosečnom brzinom.

A evo ih prosečne brzine za istu dužinu trase u svetu:
1000006126.jpg
 
Poslednja izmena:
Po ovome, kada bi se malo uložilo i pravilno pristupili ubrzavanju tramvaja, veći deo kruga dvojke bi bio Mixed traffice 15-20, a ostali krakovi bi mogli između 20-28 ili 28-35. A negde očigledno i 50. Što bi bilo super za bg.
Šteta što aplikacija ne izbacuje prosečno vreme po deonicama ali u suštini je išao 60km/h na mostu a posle od 30 do 40 km/h već je problem što tramvajski saobraćaj prolazi gde prolazi i što nije dobro izolovan
 
Vrh