Боже мој...Bilo je tu dobrih par meseci, dal kad su dolazili oni šeici/arapi pa do sad - sad sklanjaju haha
Ниси једини који је то приметио. Чак је и мени чудно.јел су само мени шине криве?
To je do vozača koji neznaju lepo da ukoce...sa strane imaju dugme za dodatno kocenje koji cesto koriste kad ne mogu da ga zaustave odmah i zato tako proklizavaju i stružu.Evo vozio sam se sad 1513 CAF na liniji 14 od Ustaničke do Slavije i vala baš struže na nekim delovima pogotovo gore na bulevaru/ naglo kočenje.... Meni su naši Urbosi dobri al neodržavanje ničega u Srbiji će sve da uništi, pogotovo ovi Turski koji već izgledaju kao jeftin PVC sa svih strana, baš me zanima kako će da izgleda to kroz 5-10 godina...
Upravo, 300 mm - slikano je iz CAFa koji je skoro kod gazele bioЕфекат великог зума
Ima smisla jer kad se vozim odr. istim brojevima CAFa,nekad se cuje jace,nekad ne uopste... Hvala!To je do vozača koji neznaju lepo da ukoce...sa strane imaju dugme za dodatno kocenje koji cesto koriste kad ne mogu da ga zaustave odmah i zato tako proklizavaju i stružu.
Tako i mi, krenuli smo u 17:00 od TC Eurazija sa 9A1 i kada smo kod železničke stanice videli da nema šanse da se prođe - pravac 7L1 i tramvaj je "samo proleteo", tačnije izgubio je 10-20 minuta na onoj radničkoj petlji al božmoj bar smo prošli i stigli samo 20min kasnije, inače ne bi moglo uopšte..Inače koliko znači kada tramvaj ima donekle zavisnu trasu dobro se vidi kada imate ovaj kolaps kao ovih dana na Komandi, proleti relativno brzo od Franša do VS dok bus linije se vucaraju sa ostalima po 20+ minuta. Glavni problem je pandur koji prioritet daje kolima umesto tramvaju koji jedan prevozi više ljudi nego 100 m te kolone vozila,, kad je gužva mnogi uleću u žutu traku u Vojvode Stepe bez odgovarajuće kazne pa usporavaju jgp, a i semafori kada bi se bolje podesili (posebno tamo za uključenje u bulevar Oslobođenja u pravcu ka Hramu).
 
	Šteta što aplikacija ne izbacuje prosečno vreme po deonicama ali u suštini je išao 60km/h na mostu a posle od 30 do 40 km/h već je problem što tramvajski saobraćaj prolazi gde prolazi i što nije dobro izolovanPo ovome, kada bi se malo uložilo i pravilno pristupili ubrzavanju tramvaja, veći deo kruga dvojke bi bio Mixed traffice 15-20, a ostali krakovi bi mogli između 20-28 ili 28-35. A negde očigledno i 50. Što bi bilo super za bg.
Meni se svidja ovaj sirov industrijski izgled, i nekako sam se privikao na Bozanu, kul mi da je vidim na DorcoluБожана, да простите, о'зго:
Pogledajte prilog 256803
Pogledajte prilog 256804
Pogledajte prilog 256805
Нису запуштени него руинирани.Privikavamo se svi na Božanu polako, još samo da malo srede ove zapuštene špance spolja
samo se vi privikavajte, a mi ćemo sve gore i gore da vam nabavljamo da se privikavate.Privikavamo se svi na Božanu polako, još samo da malo srede ove zapuštene špance spolja
Ja stvarno ne znam kako neko može da uđe u ono i da mu se svidi..spolja i ajde ako ga ne gledamo kao celinu ali kao celina je sramotasamo se vi privikavajte, a mi ćemo sve gore i gore da vam nabavljamo da se privikavate.
