Šta je novo?

Tramvaji

Da li si se vozio na pomenutoj destinaciji ranije od kako su je rekonstruisali?​
 
1000005796.jpg

CAF, klima je bila poprilično glasna dok nije utihnula haha
 
IMG20251026233442.jpg

ugino, penjao se 2 na sat dobrih 5-10 minuta pa nas pustio napolje
apdejt: pomeren tek u 00:50, u 23:20 se pokvario

blokirao je sav tramvajski saobraćaj za to vreme a isti nije išao od cca. 22:20 do 22:50 iz nekog drugog razloga..

tramvaje su obesmislili u svakom smislu te reči.. održavanje nula.
 
apdejt: pomeren tek u 00:50, u 23:20 se pokvario

blokirao je sav tramvajski saobraćaj za to vreme a isti nije išao od cca. 22:20 do 22:50 iz nekog drugog razloga..

tramvaje su obesmislili u svakom smislu te reči.. održavanje nula.
Znas li koji je garažni?Da li je moguće da im je trebalo 2 i više sata da ga pomere? Kolko znam on ima deo koji se stavi da bi katica mogla da ga gura.
 
Kanta i nije toliko loš tramvaj koliko sam mislio. Bez održavanja ništa ne valja ali ova danas je bila sasvim okej u poređenju sa CAFom koji već godinama ima problema sa kočenjem (kao da "struže kamenje" dok koči se čuo i danas a isto to sam čuo i pre 5-6 godina)

Pogotovo ono grejanje, ne može čovek da spusti glavu bez da mu pozli od toplote
Evo vozio sam se sad 1513 CAF na liniji 14 od Ustaničke do Slavije i vala baš struže na nekim delovima pogotovo gore na bulevaru/ naglo kočenje.... Meni su naši Urbosi dobri al neodržavanje ničega u Srbiji će sve da uništi, pogotovo ovi Turski koji već izgledaju kao jeftin PVC sa svih strana, baš me zanima kako će da izgleda to kroz 5-10 godina...
 
Izvinjavam se sto upadam kao padobranac ali ne uspevam da nadjem nikako u arhivi...

Kako tacno ide istorija linije 3, kada je prebacena na Tasmajdan i kada je vracena na Omladinski? I kada je uopste pocela da okrece na Omladinskom?
 
Izvinjavam se sto upadam kao padobranac ali ne uspevam da nadjem nikako u arhivi...

Kako tacno ide istorija linije 3, kada je prebacena na Tasmajdan i kada je vracena na Omladinski? I kada je uopste pocela da okrece na Omladinskom?
Na Omladinskom okreće od otvaranja deonice '85, ako se ne varam. 90ih tokom sankcija skraćena je najpre na Slaviju, pa prebačena na Tašmajdan kada je 12 produžavana na Omladinski pa više puta obrnuta između Slavije i Taša. Najzad su 3. decembra 2012. dobile današnje trase jer tada CAF-ovi koji su saobraćali na 12 nisu mogli preko Slavije.
 
Na 1535 malo klima slabo šihta, takvi su kakvi su, daleko od savršenog, ali imaju kapacitet što mnogo znači, i sa ovih 5 oseti se pomak. Nije što su nam potrebni novi tramvaji nego i tramvaji sa kapacitetom, baš danas gledam preko 100 ljudi u tramu, ali ima neke komocije što znači dosta, da se vozimo makar kao ljudi kada već ostalo ne može.

Sada treba vratiti fokus na Špance, na prvom mestu rešiti održavanje sa CAF-om, na drugom prilikom velike opravke rešavati što je više mogućih zamerki iz eksploatacije.
 
Vrh