Šta je novo?

Tramvaji

Kaze najveci im je strah jer u slucaju tog kvara vrata putnici ne bi mogli da izadju osim da lome stakla. Teska lakrdija
Strasno pa tek sad vidim da on nikakav ventil ili dugme za hitan izlaz nema bar na prvim vratima unutra ne znam.Takođe kad smo kod vrata ova nalepnica made by google translate mi je hit

Screenshot_20250728_151548_Instagram.jpg
😂
 
Ne znam što ste se uhvatili tih vrata, vidite da tramvaji imaju kapiju.

Dok ovo čitam zamišljam Jodin glas kako izgovara, skroz se uklapa...
 
Nemojte da ste toliko strogi, ipak su ti tramvaji među najjeftinijim tako da ne treba imati prevelika očekivanja. A i samo vam nešto smeta, mislite da ako ste/smo platili 2.7 miliona evra po komadu da to znači da mora sve da bude urađeno kvalitetno i pedantno. Epa ne mora.
 
Sad je već prošlo 3 meseca i oni nisu osposobili nijedan tramvaj za saobraćaj, ovo je već stvarno previše.
Vlast je očigledno mislila da je to kao autobus, samo kupis bilo koji i on će da kotrlja, a da se oni lepo ugrade i još pohvale kako su kupili novo.
Postoje razne teorije već sad sa tim šta se desilo sa tramvajima, evo jedan od forumaša je naveo problem sa vratima na 1531, a postoji priča da su mu navodno crkli motori i da se sad menjaju.
Mediji bi trebalo da postave pitanje šta se dešava sa tramvajima i zašto ih nema u saobraćaju, a Gsp da jasno i transparentno odgovori.
Zagrebački Zet se odmah oglasio nakon kvara novog tramvaja i objasnili šta se desilo, takvu praksu bi trebao da ima i Gsp.
 
Sad je već prošlo 3 meseca i oni nisu osposobili nijedan tramvaj za saobraćaj, ovo je već stvarno previše.
Vlast je očigledno mislila da je to kao autobus, samo kupis bilo koji i on će da kotrlja, a da se oni lepo ugrade i još pohvale kako su kupili novo.
Postoje razne teorije već sad sa tim šta se desilo sa tramvajima, evo jedan od forumaša je naveo problem sa vratima na 1531, a postoji priča da su mu navodno crkli motori i da se sad menjaju.
Mediji bi trebalo da postave pitanje šta se dešava sa tramvajima i zašto ih nema u saobraćaju, a Gsp da jasno i transparentno odgovori.
Zagrebački Zet se odmah oglasio nakon kvara novog tramvaja i objasnili šta se desilo, takvu praksu bi trebao da ima i Gsp.
Nešto mi je sumnjivo da crkne 8-12 sinhronih motora od jednom, zavisno koliko postolja je gonjeno. Čak ni invertori, al ajde možda su pokisli a nisu lepo zaštićeni od vode ili tako nešto. Meni je nekako verovatnije da pošto ništa ne radi, da ništa nema napajanje, te da je problem negde oko LV napajanja, recimo baterija - LV instalacije - bus bar... Mada za proveru svega toga treba da dodje neko iz Turske ko ga je pravio, a ne GSP mehaničari.

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
 
Zar nije bila priča da će pristizati dva mesečno, pa nisu im valjda apsolutno svi imobilisani?
 
Ако је заиста проблем лоша клима/вентилација у возачевој кабини како онда није проблем возити лимену КаНтицу на +40?
 
Па и КаНтица има прозорче, ако се то тако може назвати. Сулудо ми је да због лоше вентилације неће да је возе али зато могу (и морају) лимену усијану Катицу на +40.
 
Довољно је упоредити прозорчиће
1757073245763.png


1757073297578.png


Остим тога Катица и није толико херметички затворена као ни толико остакљена као Бозана
Ова два мала прореза не могу нашкодити пакленој врућини која се има ако клима не ради

И због чега више неисправност климе треба да буде нешто са чиме се треба помирити?

Е та, Катица има општи простор са путницима, а овде је возач потпуно затворен
 
Нисам рекао да се треба помирити са тим него да је сулудо. Нема ништа горе од усијане лимене Катице на +40 са малим прозорима иако су код Контејнера језиво мали.
Видим ја да ће се само зими возити а лети лепо у имобилизацију, али зато вожња Катице на+40 је пун погодак. Што се мене тиче нек врате Контејнере у Турску, боље да смо узели 25 троделних Астри него ово смеће.
 
Vrh