Šta je novo?

Tramvaji

Loše iskustvo ne znači ništa. Jedini spas nam je da pritisne ova struja što naginje ka Škodi, pa da bar nešto dobijemo, koliko je to moguće, bolje rešenje, imajući u vidu da nam tehnički "pismeni" ljudi prave specifikacije.​

P. S.
Šta ako se ispostavi da neki problemi na Turcima ne mogu da se otklone? Poput vozačevog prostora.
 
Ili će ih vratiti ili ispravljati i popravljati, 8 pokvarene Bozankaje trenutno prave gužvu i muke i majstorima i vozačima u depou Neće moći mnogo još da trpe tamo, pogotovo ako stigne još tramvaja.
 
Da li postoji opozicija u gradskoj skupstini i cemu ona uopste sluzi,pa vecina koja vlada ide iz greske u gresku,nesvesna svoje nesvesti:unsure:
Kud se dede neopoziva bankarska garancija-na prvi poziv za dobro izvrsenje posla?
Da li je grad sebe zastiio od nesolidnog prodavca?
Vracaju nam ino kupci sa granice prskane jubuke,a mi primamo neispravne tramvaje,umesto da ih odmah vratimo nazad!
 
Poslednja izmena:
Do pre neki dan je bilo 4-5 novih tramvaja u depou, otkud ih odjednom toliko? Opet se pitam, da li ima neko normalan u tom preduzeću? Jel piše negde da moraju da se preuzmu ti neispravni krševi? Nek ih lepo vrate sa kapije depoa dok ne otklone kvarove na postojećim pa nek turci gledaju šta će. Odbijamo da potpišemo prijem dok se ne ispravi to to i to, pečat, google translate na turski i izvol'te
 
Bukvalno mi se tri puta u zadnjih dva meseca desilo da imbecili okrenu na Slaviji.

Zadnji put sad u četvrtak je bila dupla Kanta čak. I baš se pitam koja je poenta da to vozi samo do Slavije, pogotovu sa 9A koji voze do istog mesta.

Izađe vozač i kaže ne ide dalje, do Slavije. Onda ja kažem "a pa da, pa što biste išli dalje, nije kao da postoji pruga do Banjice". I izađem.

A već sam ga pre toga čekao 15 minuta, da bih na putu do Slavije zaboravio da je L. I onda vidim ovog kako izlazi iz kabine i rekao jao divno, ovo je beše L.
Često su zastoji na poezu most na Adi-Nemanjina verovatno zato krTe ili su u debelom kasnjenju...ali jeste bezveze jer se taj L samo pojavi a ti mislis taman sam fino seo,sledeći tek za 20 min jer su se 2-3 zaređala pre ovoga što krati.
 
Do pre neki dan je bilo 4-5 novih tramvaja u depou, otkud ih odjednom toliko? Opet se pitam, da li ima neko normalan u tom preduzeću? Jel piše negde da moraju da se preuzmu ti neispravni krševi? Nek ih lepo vrate sa kapije depoa dok ne otklone kvarove na postojećim pa nek turci gledaju šta će. Odbijamo da potpišemo prijem dok se ne ispravi to to i to, pečat, google translate na turski i izvol'te
Tu je 1531 na kom će staviti škodina postolja o svom trosku pošto su njegova blokirala potpuno i crkla,a i njemu su bile slomljene kamere od strane njihovog instruktora,1532 ne radi skoro 20 dana verovatno ima problem sa klimom i sporim vratima.1533 isto sigurno+ispadanje na autokomandi pa verovatno dok vide da li je sve uredu.1534? Ne znamo došao je skorije pre oko 2 nedelje a skoro je carinu prošao i peti(1535)
 
Хахахах, значи један већ буџе са деловима другог произвођача.

На почетку ове набавке сам мислио да ће ови кршеви возити 10-15 година. Неће то код нас саставити ни 7.

Турски квалитет, српско одржавање, београдска трамвајска мрежа и све то посољено са неограниченом корупцијом са обе стране - Рецепт за катастрофу.

А поново подсећам да нам Шапић дође 50 квалитетних, проверених трамваја из Базела.
 
Trebalo je da se stopira isporuka posle tog prvog kome su crkla postolja, dok se ne utvrdi uzrok a nije kasno ni sad da obustave dok se svi ti problemi ne reše. Jer nisu problemi estetske prirode. Ta vozila su očigledno neupotrebljiva. Dok ne sastave na ulici bar mesec dana celu smenu, nema nastavka isporuke. I turcima će tako biti jeftinije, dobiće neki fidbek pa da isprave u fabrici sve šta treba.
 
Tu je 1531 na kom će staviti škodina postolja o svom trosku pošto su njegova blokirala potpuno i crkla,a i njemu su bile slomljene kamere od strane njihovog instruktora,1532 ne radi skoro 20 dana verovatno ima problem sa klimom i sporim vratima.1533 isto sigurno+ispadanje na autokomandi pa verovatno dok vide da li je sve uredu.1534? Ne znamo došao je skorije pre oko 2 nedelje a skoro je carinu prošao i peti(1535)

Zašto ih dovlače još, jel moguće da je korupcija nadmašila makar i promil zdravog razuma ovde? Stopiraj isporuku, blokiraj isplatu, dok ne dovedu ovih 5 što su u depou u red o njihovom trošku, onda da sve bude upeglano kod sledećih.

Da li je moguće da puštamo da nas vlast pravi na tolike budale? Koliko su se ugradili u ovu jezivu javnu nabavku?
 
Postoji li u ugovoru bilo šta o tome da je proizvođač dužan da obezbedi vozila koja rade po predviđenim specifikacijama? Nemoguće da ako se nakon prva dva testna poruči i ostala 23 da je to to i da proizvođač može da nastavi da šalje bilo šta??
 
Postoji ugovor,ako su grad ili država napravili loš ugovor koji je prouzrokovao štetu na teret istih, državni revizor ili tužilaštvo treba da pokrenu hitnu istragu.
Zato postoji gradski parlament i zato postoji većina i manjina u istom,da ne klimaju svi tudjim glavama.
Evo im pred nosom pravi razlog za opoziciono delovanje, a ne da unistavaju imovinu protestima,vec činjenicama i dokazima da ruše mito,korupciju i nepravdu.
 
Poslednja izmena:
Сад је већ извесно да су турци охрабрени размером корупције у овом послу срозали додатно већ ниске стандарде производње. И можемо бити сигурни да су намерно пожурили са испоруком после прва два "пробна" модела.

Тим машинама превасходна намена није превоз путника. Пођите од тога.
 
Za ovo se ide u zatvor braco moja
Apsolutno, da odgovara onaj ko je potpisao aneks ugovovota gde se poručuju svih 25 komada, umesto 2 probna, pa onda svih ostalih 23. Branio sam ih ovde i pričao da sačekamo, ali je teška bruka i sramota da na ganc novom tramvaju koji nije ni izašao na liniju crknu motori. Takođe imamo ozbiljan problem, a to su neozbiljni Turci i očigledno nulta podrška i saradnja koju imamo sa njima. Ne mogu da reše banalne stvari poput senzora na vratima, a šta će biti kad bude gomila težih kvarova, a nama istekne garancija? Samo daj Bože da ne bude onog scenarija iz Temišvara gde se jedan tramvaj zapalio.
 
Бозане су гиљотина које су одсекла градоначелника:
1. Прво од реалности кад је решио да их купи
2. Друго од политичке каријере, кад овај скандал дорасте до ћелијске олује
 
Bozankaya trams are generally characterized by a commitment to modern, energy-efficient, and low-floor designs, incorporating features for passenger comfort and accessibility. The company has won European innovation awards for its rail systems and supplies trams to cities like Iași, Kocaeli, and Samsun, emphasizing sustainability and high performance. However, recent public discussions, particularly in Belgrade, have raised concerns about the quality and reliability of some new trams, with some users reporting issues and questioning the value for money compared to competitors.
 
Другим речима, потребно је писати о Бозанама и по могућству на енглеском. Тада ће ваљда турци изјелице да се офркестеље да им репутација пада и да неће бити нових послова
 
Sami su krivi ovi iz GSP što ne pokažu cojones. Zato su se turci osilili... plus znaju da smo ih uzeli po direktivi i zato im se može da ne dozvoljavaju pristup tramvajima niti da bilo šta govore. Kapiram da se domunđavaju na turskom, ja bi stavio nekog da snima njihov međusobni razgovor pa da se to prevede. Da znamo na čemu smo. Očigledno nema normalno sa njima, samo bezobrazno i bahato. Da ponovim da je vreme da se obustave isporuke ali na bezobrazan način (vratiti ih sa kapije Depoa).
 
"Pritom, svi nedostaci prijavljuju se usmeno, zabranjeno je da se o tome sastavljaju pisani izveštaji i kroz mejlove da se šalje, već se to saopštava inženjeru iz Turske, tj. prevodiocu koji je sa njima, pa onda oni upisuju u svoj dnevnik, ali zaposleni u GSP-u nemaju nikakav zvanični pisani trag o tome šta je sve prijavljeno"

Još jednom, vi iz GSP ste sami krivi za situaciju sa tramvajima, ne turci. Što ste dozvolili sve ovo. Marš napolje pa kad pitaju šta je, dobićete pristup garaži kad mi dobijemo pristup tramvajima, tehničku dokumentaciju, objašnjenje za kvarove i rok njihove popravke. Sve i da AV zove i urgira, ljudi pokažite cojones i spasite šta se spasiti može. Sad nema nazad nego počnite da radite svoj posao kako treba. Prvo pismena prijava svega, najurivanje postojećih turaka pa ispočetka kako valja. Neće niko dobiti otkaz zbog toga, čim se u medijima pojavi ova priča - neće smeti niko da dâ nekome otkaz zbog suprotstavljanja turcima odnosno izbijanja međunarodnog skandala.

P.S. tačno bi im vratio tehničku dokumentaciju ako dođe prevedena uz pomoć google translate. Nerazumljivo, nepoznat jezik. Pošaljite na srpskom.
 
Vrh