Šta je novo?

Tramvaji

Beton je stvar koja drži šine na mestu u dobrom delu, kad on ispuca odozgo i ispod, onda se tramvaji ljuljaju, tresu, udaraju... I to sve dodatno širi pukotine. Isto kao u Karadjordjevoj pre rekonstrukcije, ili na potezu Kalemegdan - Vuk pre te rekonstrukcije. Tu su maksimalne brzine bile u oblasti 20-30km/h.

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
U Pozeskoj ima vise slojeva betona i radjen je iz razlicitih delova i segmenata. Sloj betona u Pozeskoj na kome lezi resetka sina nije ostecen, taj beton izmedju sina i ivicnjaka je naknadno izlivan i on je ispucao jer nike stavljeno dovoljno adekvatne armature. Na nekim delovima Pozeske su taj beton sredjivali. Same sine su ravne i tramvaji se ne ljuljaju u Pozeskoj
 
Beton je stvar koja drži šine na mestu u dobrom delu, kad on ispuca odozgo i ispod, onda se tramvaji ljuljaju, tresu, udaraju... I to sve dodatno širi pukotine. Isto kao u Karadjordjevoj pre rekonstrukcije, ili na potezu Kalemegdan - Vuk pre te rekonstrukcije. Tu su maksimalne brzine bile u oblasti 20-30km/h.

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
Pa nije baš tako kako doživljavaš.
 
Јбг нису предвидели, или је Трамп крив. Фијаско на сваком кораку ове обезглављене нације.:bubanj::coffee:
 
Kazu da je naredjeno povlacenje sa ulice.

Dugo je trajalo.
1000060356.jpg
 
U Zagrebu se nakon prvog dana pokvario novi Končar i blokirao saobracaj dok ga nisu odvukli u garažu, pa nikom ništa i sad normalno radi. Možda je i bio plan da se povuče za garažu nakon prve smene, kao što su to radili u Streli sa Yutongom.

Postoje dečije bolesti i oni su sastavni deo svakog šinskog vozila, to jeste istina, mada je zaista neobično da su svi odjednom povučeni.
Videćemo šta će se dešavati dalje.

Inače, niko da primeti da je veliki deo Španaca napolju..
 
U Zagrebu se nakon prvog dana pokvario novi Končar i blokirao saobracaj dok ga nisu odvukli u garažu, pa nikom ništa i sad normalno radi. Možda je i bio plan da se povuče za garažu nakon prve smene, kao što su to radili u Streli sa Yutongom.​
Prvi put čujem da se izdaje direktiva u toku vožnje da se uradi nešto što je planirano i dogovoreno na samom početku smene.​
 
Poslednja izmena:
Što više gledam tramvaj kako izgleda spolja, to mi je ova plava boja sve veći promašaj. Više preovlađuju nemanjićko crna stakla i vrata, a ova tamno plava dodatno naglašava crnilo.

Unutrašnjost deluje prostrano, ali pravi test mora da bude tokom nekog špica. Pohvalno je što ima dosta mesta za stajanje u vozilu.

Jedina ozbiljna nebuloza su mi one velike šipke koje ograđuju invalidsko mesto? Već vidim kako će mnogi da se zalepe kod njih (jer izlaze za par stanica) i tako će usporavati ulaske ili izlaske kod tih vrata. Na videu iznad se takođe vidi da zbog tih šipki dve osobe ne mogu da se mimoiđu, iako je vozilo široko. Invalidska mesta bolje da su stavljena negde na levoj strani, recimo ovde.

bozankaya.png
 
Onda, koje su najnovije informacije? Jel Božana nastavlja da vozi i sutra, ili je posle par sati vožnje povučena u depo na neodređeno vreme?
 
Vrh