Šta je novo?

Tramvaji

1.prvo je radjena nemanjina 2006
2.savska 2008 2a. Savska 2022 pa onda 2024
3.autokomanda
4.od mosta do ulaza u jg
5.most
6.dr ivana ribara
7.resavska i okretnica tas 2010
8.od mostarara do topcideske pozornice
9.pa je obustava bila zbog priključenja novog mosta i Krivina novi pa to ponovo cupano radjeno
10.pozeska
11.bulevar od vuka do cvetka
12.vojvode stepe
13.ruzveltova mije kovačevića
14.slavija
15.savski trg
16.pocetak kraj nemanjine ponovo
17.raskrsnica sa resavskom ponovo
18.most preko ade prvo širenje mposle 30
19.bul patrijarha pavla zamlacivanje
20.kalemegdan /bez okretnice pristanište/
21.karadjordjeva /bez okretnice pristanište/do mosta brankovog
22.karadjordjeva od mosta do savskog trga
23.4 bulevara
24.od slavije do autokomande

Ako sam zaboravio nesto dopišite i naravno godine vreme trajanja radova

Ono što nije uradjeno
1.bulevar od cvetka do ustanicke
2.bulevar od tasa do vuka
3.3 cela trasa od topciderske pozornice
4. beogradska starine novaka
5.JG celom dužinom
6.BMM od basa do garaže

Da li je trebalo ovo ovako parcati ili raditi potez po potez celine voleo bi da popričamo sa donosiocem odluka
Isto sve je to radjeno iz kredita
Taman kad ih otplatimo možemo ponovo
PS.Mogla bi da se napravi karta radova
 
Poslednja izmena:
Дуле ти или си глуп да извинеш или намерно причаш тако из теби познатих разлога што је још горе. Карађорђева рађена три пута за три године, Савска такође, за твоју информацију дваел не вози већ пар дана. Све је то могло да се одради из једног цуга, те реконструкције које су рађене а не по три пута исто. БПП седам година не могу да одраде. Имаш примера где људи направе нови мост па онда затворе стари и размонтирају га или обнове постојећи како треба за краће време. Наруче трамваје који нису за нашу инфраструктуру, у јулу месецу им вози више Швајцараца без климе него Шпанаца који су направљени да раде са исправном климом на лето без проблема, што код нас није случај. Ништа се не ради плански са смислом како би требало, то су озбиљне ствари. Уз све то упитан је квалитет радова на крају. И онда имаш ликове као ти којима је све то океј, мени је то невероватно.

Nisam znao da 2L ne ide, nisam bio u gradu. Da su uzeli da rade Karadjordjevu od jednom, onda bi se to odužilo, kao potez Kalemegdan - Vuk koji su radili skoro sve 4 godine moje srednje škole. Ima prednosti da radiš deo po deo kada imaš mogućnosti.

Most bi možda mogao tako na nbgd, ali ne na BG na vodi. Zašto nisu uzeli u obzir? Ne znam. Da li su mogli? Verovatno. Ali to je do projektanata, ne do mene. Nije Vučić posadio zgrade tako blizu. Ja ne pretpostavljam savršene projektante i savršene gradonačelnike i savršene uslove i mogućnosti. Možda zaista imaju razlog, recimo da žele da koriste postojeća postolja za novi most.

BPP je katastrofa da se radi tako dugo, i verovatno bi bilo bolje da je tramvaj skroz odvojen, kao što je bio pre. Ali eto, njega rade iz jednog cuga (bar što se tramvaja tiče), i vidi na šta to liči. Deo po deo ima prednosti.

Švajcarci i Španci su stara priča, GSP neće da izdvoji novac (koji verovatno i nema) za nabavku delova, pa vozi Švajcarce, koji su takođe u katastrofalnom stanju, ali idu. Mada isto važi i za Tatre (koje takodje odmenjuju Švajcarci bez prikolice kada više ne može da se digne iz mrtvih pomoću štapa i kanapa).

Nije moja poenta da je savršeno, ne stavljaj mi reci u usta. Moja poenta je da ćemo da preživimo i to, i da ne treba biti drama queen. Generalno ne volim kukanje.

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
 
Dve napomene u vezi Divaga:

1) i 20 godina posle njihovog puštanja u rad u Beogradu, i dalje ima ljudi koji ne znaju za otvaranje vrata tasterom. Evo danas sam video sredovečnu ženu kako kaže ženi vozaču da otvori vrata. Dakle ni posle 20 godina, ljudi ovde se nisu navikli na njih

2) Divazi ovi naši nemaju klime. Ja sam danas prekuvao vozeći se u jednom. I sudeći po obliku krova, ko zna da li bi se naši ikada usudili da ih buše da sprovode klime. Samim tim, pošto su matore krntije, spori ko puževi, sve odrpaniji i raskantani, a leti ekspres lonci, treba ih sve baciti na deponiju i završiti više sa njima. Nek se duri ko kolko hoće, meni je muka više da se vozim u starudijama koje pritom za razliku od Katica koje bar imaju ogromne prozore, imaju puškarnice za ventilaciju a dinamo bicikl za pogon.

Sve to lepo na otpad, zatim posle Katice, i da završimo sa starudijama na šinama jednom za svagda. Za nostalgičare biće par Katica na Dvojci i jednog dana par Divaga na Trojci i to je to, dosta.

denzel-washington-get.gif
 
Poslednja izmena:
Razumem te, i meni je starudija više dojadila, al Divazi nisu baš toliko loši. Jeste da imaju znatno manje prozore, al kad se otvore svi ima finog protoka vazduha, al šta vredi kad je taj vazduh vreo. Stolice mu leti isto ne idu i prilog. Skaj kad se usija ubi bože, plus je i prostor vozača pravljen kao za hobite. Jednostavno, ergonomska rešenja iz 60-tih godina veka za nama. Vrata su odlična ovako, čak i preterano dobra i masivna za gradsko šinsko vozilo, al ti prokleti dugmići😁. Snage imaju na pretek 408ks, plus tri postolja, a često ih voze stravično sporo. Ne znam zašto. Pa čim su pravljeni da vuku prikolice bez sopstvenog pogona, moraju imati dosta snage. Za ugradnju klime nije bitan samo oblik krova, već prostor za razne komponente, a za kompresor najviše. Njima je i izolacija sigurno, mislim toplotna, relativno skromna u odnosu na moderna vozila. Stakla nisu čak ni tonirana, a kamoli i minimalno zatamnjena. No, slažem se sa tobom. Mučenje je voziti leti sa njima, ma mislim i sa Katicama, al kod potonjih su stolice barem malo podnošljivije, mada se usijaju i one, plus i prozori naravno. E sad, zamisli tek kakvo su mučilište leti za vozače.
 
Ја нисам видео ни једног шпанца у саобраћају већ пар дана а они би требали сад кад је овако вруће да возе што више. Мислим да је већина њих неупотребљива сада јер им не ради клима и људи би умирали унутра. Недопустиво је да су нови трамваји направљени тако да се подразумева да је клима исправна у њима у сваком тренутку доведени до тога да на великој већини клима или не ради или ради ни половичним капацитетом. Такође први пут у задњих бар десет година видим оволико швајцараца у саобраћају у јулу месецу. По правилу они не излазе у саобраћај пола јуна, цео јул и август месец. Могу да иду поприлично брзо доживљавао сам то, само у већини случајева из мени непознатог разлога возачи их возе ко бабе. Такође имам утисак да се шпанци возе још спорије од швајцараца. Свакако не бих их тек тако бацио у канту.
 
Mogu na Trojku jednog dana, tamo negde 2050. kad Uličar i preslagači ivičnjačka završe Patrijarha Pavla i vrate tramvaje u rad.

Ali dalje od toga ne bih išao.

Ne moramo baš u svakom aspektu života da živimo ko bednici i skotovi.

Vreme je da i GSP krene još više da se udaljava od mentaliteta "primam u službu samo ono što može da se održava alatom i majstorima iz 1950ih".
 
Ја нисам видео ни једног шпанца у саобраћају већ пар дана а они би требали сад кад је овако вруће да возе што више. Мислим да је већина њих неупотребљива сада јер им не ради клима и људи би умирали унутра. Недопустиво је да су нови трамваји направљени тако да се подразумева да је клима исправна у њима у сваком тренутку доведени до тога да на великој већини клима или не ради или ради ни половичним капацитетом. Такође први пут у задњих бар десет година видим оволико швајцараца у саобраћају у јулу месецу. По правилу они не излазе у саобраћај пола јуна, цео јул и август месец. Могу да иду поприлично брзо доживљавао сам то, само у већини случајева из мени непознатог разлога возачи их возе ко бабе. Такође имам утисак да се шпанци возе још спорије од швајцараца. Свакако не бих их тек тако бацио у канту.
Kafove ne pustaju u saobracaj vec 7-8 dana, nijednog jedinog.


Shodno tome, apsolutno svi solo divazi i divazi sa prikolicama izlaze u saobracaj svaki dan na 7l, 9l i 12l.
 
Ljudi, pomirite se s tim da dok je ova vlast, neće biti ni tramvaja ni trola, ni saobraćaja kod skupštine. To je jednostavno tako. Nemaju oni kapacitet za to. Možda jednom dočekamo nešto bolje, mada sumnjam. Sad najviše što možete da očekujete je Strela koju pojedini forumaši dočekuju raširenih ruku. Na niske grane je spao Beograd. Sa gradskih autobusa, tramvaja i trolejbusa na privatne turske i kineske krševe. Ja se odjavljujem sa ovih tema i sa podsmehom i žaljenjem ću čitati vaša oduševljenja.
 
Ја нисам видео ни једног шпанца у саобраћају већ пар дана а они би требали сад кад је овако вруће да возе што више. Мислим да је већина њих неупотребљива сада јер им не ради клима и људи би умирали унутра. Недопустиво је да су нови трамваји направљени тако да се подразумева да је клима исправна у њима у сваком тренутку доведени до тога да на великој већини клима или не ради или ради ни половичним капацитетом. Такође први пут у задњих бар десет година видим оволико швајцараца у саобраћају у јулу месецу. По правилу они не излазе у саобраћај пола јуна, цео јул и август месец. Могу да иду поприлично брзо доживљавао сам то, само у већини случајева из мени непознатог разлога возачи их возе ко бабе. Такође имам утисак да се шпанци возе још спорије од швајцараца. Свакако не бих их тек тако бацио у канту.
Ja sam se vozio prvim jutarnjim na 7 i radi klima
 
Ne dao Bog da ikad penzionisu katice. To je najbolji tramvaj svih vremena i simbol naseg grada.
Jednom će morati, ne može ni šinsko vozilo da traje 100 godina i da bude upotrebljivo. Ne treba ih penzionisati dok se ne nabavi nešto novo što će moći da vozi na 2, 5, 10 i 11 u većoj količini, Bozankaje i CAF-ovi ne mogu a Divaga nema dovoljno. Sveže remontovane Katice i poslednja serija iz 1997. trebaju ostati u aktivnom saobraćaju još minimum desetak godina.
 
Koji su to ludaci, ne bi me čudilo da ima veze sa Bozankajom, ne puštaju ih da bi Bozankaja na ulici izgledala kao svemirski brod, pored Katica i Divaga.
Prestala je danonoćna blokada Nemanjine još pre skoro 2 nedelje, ni u drugim delovima grada tramvajska pruga više nije blokirana, zašto Bozankara još nije krenula sa testiranjem? Možda je kapija na dvorištu depoa preuska da izađe?
 
Vrh