Šta je novo?

Tramvaji

1.prvo je radjena nemanjina 2006
2.savska 2008 2a. Savska 2022 pa onda 2024
3.autokomanda
4.od mosta do ulaza u jg
5.most
6.dr ivana ribara
7.resavska i okretnica tas 2010
8.od mostarara do topcideske pozornice
9.pa je obustava bila zbog priključenja novog mosta i Krivina novi pa to ponovo cupano radjeno
10.pozeska
11.bulevar od vuka do cvetka
12.vojvode stepe
13.ruzveltova mije kovačevića
14.slavija
15.savski trg
16.pocetak kraj nemanjine ponovo
17.raskrsnica sa resavskom ponovo
18.most preko ade prvo širenje mposle 30
19.bul patrijarha pavla zamlacivanje
20.kalemegdan /bez okretnice pristanište/
21.karadjordjeva /bez okretnice pristanište/do mosta brankovog
22.karadjordjeva od mosta do savskog trga
23.4 bulevara
24.od slavije do autokomande

Ako sam zaboravio nesto dopišite i naravno godine vreme trajanja radova

Ono što nije uradjeno
1.bulevar od cvetka do ustanicke
2.bulevar od tasa do vuka
3.3 cela trasa od topciderske pozornice
4. beogradska starine novaka
5.JG celom dužinom
6.BMM od basa do garaže

Da li je trebalo ovo ovako parcati ili raditi potez po potez celine voleo bi da popričamo sa donosiocem odluka
Isto sve je to radjeno iz kredita
Taman kad ih otplatimo možemo ponovo
PS.Mogla bi da se napravi karta radova
 
Poslednja izmena:
Дуле ти или си глуп да извинеш или намерно причаш тако из теби познатих разлога што је још горе. Карађорђева рађена три пута за три године, Савска такође, за твоју информацију дваел не вози већ пар дана. Све је то могло да се одради из једног цуга, те реконструкције које су рађене а не по три пута исто. БПП седам година не могу да одраде. Имаш примера где људи направе нови мост па онда затворе стари и размонтирају га или обнове постојећи како треба за краће време. Наруче трамваје који нису за нашу инфраструктуру, у јулу месецу им вози више Швајцараца без климе него Шпанаца који су направљени да раде са исправном климом на лето без проблема, што код нас није случај. Ништа се не ради плански са смислом како би требало, то су озбиљне ствари. Уз све то упитан је квалитет радова на крају. И онда имаш ликове као ти којима је све то океј, мени је то невероватно.

Nisam znao da 2L ne ide, nisam bio u gradu. Da su uzeli da rade Karadjordjevu od jednom, onda bi se to odužilo, kao potez Kalemegdan - Vuk koji su radili skoro sve 4 godine moje srednje škole. Ima prednosti da radiš deo po deo kada imaš mogućnosti.

Most bi možda mogao tako na nbgd, ali ne na BG na vodi. Zašto nisu uzeli u obzir? Ne znam. Da li su mogli? Verovatno. Ali to je do projektanata, ne do mene. Nije Vučić posadio zgrade tako blizu. Ja ne pretpostavljam savršene projektante i savršene gradonačelnike i savršene uslove i mogućnosti. Možda zaista imaju razlog, recimo da žele da koriste postojeća postolja za novi most.

BPP je katastrofa da se radi tako dugo, i verovatno bi bilo bolje da je tramvaj skroz odvojen, kao što je bio pre. Ali eto, njega rade iz jednog cuga (bar što se tramvaja tiče), i vidi na šta to liči. Deo po deo ima prednosti.

Švajcarci i Španci su stara priča, GSP neće da izdvoji novac (koji verovatno i nema) za nabavku delova, pa vozi Švajcarce, koji su takođe u katastrofalnom stanju, ali idu. Mada isto važi i za Tatre (koje takodje odmenjuju Švajcarci bez prikolice kada više ne može da se digne iz mrtvih pomoću štapa i kanapa).

Nije moja poenta da je savršeno, ne stavljaj mi reci u usta. Moja poenta je da ćemo da preživimo i to, i da ne treba biti drama queen. Generalno ne volim kukanje.

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
 
Vrh