Jelancha
Expert
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 6.007
- Pohvaljen
- 29.575
A sta rade u pozeskoj da nece beton oko sina da zamene ili to misle da nema potrebe
Mora nešto da ostane za sledeće godine.
Od 2020 12 više nije išla nego što je išla.
A sta rade u pozeskoj da nece beton oko sina da zamene ili to misle da nema potrebe
Дуле ти или си глуп да извинеш или намерно причаш тако из теби познатих разлога што је још горе. Карађорђева рађена три пута за три године, Савска такође, за твоју информацију дваел не вози већ пар дана. Све је то могло да се одради из једног цуга, те реконструкције које су рађене а не по три пута исто. БПП седам година не могу да одраде. Имаш примера где људи направе нови мост па онда затворе стари и размонтирају га или обнове постојећи како треба за краће време. Наруче трамваје који нису за нашу инфраструктуру, у јулу месецу им вози више Швајцараца без климе него Шпанаца који су направљени да раде са исправном климом на лето без проблема, што код нас није случај. Ништа се не ради плански са смислом како би требало, то су озбиљне ствари. Уз све то упитан је квалитет радова на крају. И онда имаш ликове као ти којима је све то океј, мени је то невероватно.
Kafove ne pustaju u saobracaj vec 7-8 dana, nijednog jedinog.Ја нисам видео ни једног шпанца у саобраћају већ пар дана а они би требали сад кад је овако вруће да возе што више. Мислим да је већина њих неупотребљива сада јер им не ради клима и људи би умирали унутра. Недопустиво је да су нови трамваји направљени тако да се подразумева да је клима исправна у њима у сваком тренутку доведени до тога да на великој већини клима или не ради или ради ни половичним капацитетом. Такође први пут у задњих бар десет година видим оволико швајцараца у саобраћају у јулу месецу. По правилу они не излазе у саобраћај пола јуна, цео јул и август месец. Могу да иду поприлично брзо доживљавао сам то, само у већини случајева из мени непознатог разлога возачи их возе ко бабе. Такође имам утисак да се шпанци возе још спорије од швајцараца. Свакако не бих их тек тако бацио у канту.
Ja sam se vozio prvim jutarnjim na 7 i radi klimaЈа нисам видео ни једног шпанца у саобраћају већ пар дана а они би требали сад кад је овако вруће да возе што више. Мислим да је већина њих неупотребљива сада јер им не ради клима и људи би умирали унутра. Недопустиво је да су нови трамваји направљени тако да се подразумева да је клима исправна у њима у сваком тренутку доведени до тога да на великој већини клима или не ради или ради ни половичним капацитетом. Такође први пут у задњих бар десет година видим оволико швајцараца у саобраћају у јулу месецу. По правилу они не излазе у саобраћај пола јуна, цео јул и август месец. Могу да иду поприлично брзо доживљавао сам то, само у већини случајева из мени непознатог разлога возачи их возе ко бабе. Такође имам утисак да се шпанци возе још спорије од швајцараца. Свакако не бих их тек тако бацио у канту.
Jednom će morati, ne može ni šinsko vozilo da traje 100 godina i da bude upotrebljivo. Ne treba ih penzionisati dok se ne nabavi nešto novo što će moći da vozi na 2, 5, 10 i 11 u većoj količini, Bozankaje i CAF-ovi ne mogu a Divaga nema dovoljno. Sveže remontovane Katice i poslednja serija iz 1997. trebaju ostati u aktivnom saobraćaju još minimum desetak godina.Ne dao Bog da ikad penzionisu katice. To je najbolji tramvaj svih vremena i simbol naseg grada.
Prestala je danonoćna blokada Nemanjine još pre skoro 2 nedelje, ni u drugim delovima grada tramvajska pruga više nije blokirana, zašto Bozankara još nije krenula sa testiranjem? Možda je kapija na dvorištu depoa preuska da izađe?Koji su to ludaci, ne bi me čudilo da ima veze sa Bozankajom, ne puštaju ih da bi Bozankaja na ulici izgledala kao svemirski brod, pored Katica i Divaga.
Ispraznio se akumulator, neće da upaliPrestala je danonoćna blokada Nemanjine još pre skoro 2 nedelje, ni u drugim delovima grada tramvajska pruga više nije blokirana, zašto Bozankara još nije krenula sa testiranjem? Možda je kapija na dvorištu depoa preuska da izađe?
Ne znam da li znaš da proslih xx godina gsp ne izvodi njih od nekog 20 juna do 31 avgusta.Ali ove i prosle 2 godine očigledno se direktor pogona vodi drugacijom polemikom.od pre nekih 10 dana je izasao svaki od 35 diwaga sem 2 sa većim kvarom!!! Na +40 njih briga sto se vozaci kuvaju 8 sati a kamoli putnici stvarno jesi upravu za male prozore jbg najveća mana mada i to bi se moglo zameniti.Oni ocigledno izvode njih umesto španaca posto od 1 jula je izaslo tacno 0 njihDve napomene u vezi Divaga:
1) i 20 godina posle njihovog puštanja u rad u Beogradu, i dalje ima ljudi koji ne znaju za otvaranje vrata tasterom. Evo danas sam video sredovečnu ženu kako kaže ženi vozaču da otvori vrata. Dakle ni posle 20 godina, ljudi ovde se nisu navikli na njih
2) Divazi ovi naši nemaju klime. Ja sam danas prekuvao vozeći se u jednom. I sudeći po obliku krova, ko zna da li bi se naši ikada usudili da ih buše da sprovode klime. Samim tim, pošto su matore krntije, spori ko puževi, sve odrpaniji i raskantani, a leti ekspres lonci, treba ih sve baciti na deponiju i završiti više sa njima. Nek se duri ko kolko hoće, meni je muka više da se vozim u starudijama koje pritom za razliku od Katica koje bar imaju ogromne prozore, imaju puškarnice za ventilaciju a dinamo bicikl za pogon.
Sve to lepo na otpad, zatim posle Katice, i da završimo sa starudijama na šinama jednom za svagda. Za nostalgičare biće par Katica na Dvojci i jednog dana par Divaga na Trojci i to je to, dosta.
Večeras sam je u brzini video iz auta kod nivšeg hotela holiday in nažalost nisam mogao slikati...Unutra su bili dzakovi sa peskom čini mi se i jako lepo izgleda noću.Prestala je danonoćna blokada Nemanjine još pre skoro 2 nedelje, ni u drugim delovima grada tramvajska pruga više nije blokirana, zašto Bozankara još nije krenula sa testiranjem? Možda je kapija na dvorištu depoa preuska da izađe?