Прле
Expert
- Učlanjen(a)
- 29.11.2018.
- Poruke
- 6.835
- Pohvaljen
- 9.839
Апсолутно делим твоје мишљење.
Шта више, двосмерни трамвај мора да буде висококапацитетан, брз, и максимално одвојен од саобраћаја. А у граду, где је тесно, овај наш систем, са уским колосеком и окретницама. Окретнице су минкако урбана тема. Баш за град - иако одузимају место. Али, са мало више труда, могу те површине и лепо да се искористе.
Двосмерни трамвај би по мени, требао да буде са нормалним колосеком и још са могућноћу коришћења железничке инфраструктуре - тј трамвоз.
У Београду би неки коридори могли да буду са два-у-једном. Милим да би то била права мера за наш буџет.
Шта више, двосмерни трамвај мора да буде висококапацитетан, брз, и максимално одвојен од саобраћаја. А у граду, где је тесно, овај наш систем, са уским колосеком и окретницама. Окретнице су минкако урбана тема. Баш за град - иако одузимају место. Али, са мало више труда, могу те површине и лепо да се искористе.
Двосмерни трамвај би по мени, требао да буде са нормалним колосеком и још са могућноћу коришћења железничке инфраструктуре - тј трамвоз.
У Београду би неки коридори могли да буду са два-у-једном. Милим да би то била права мера за наш буџет.