Šta je novo?

Tramvaji

Апсолутно делим твоје мишљење.

Шта више, двосмерни трамвај мора да буде висококапацитетан, брз, и максимално одвојен од саобраћаја. А у граду, где је тесно, овај наш систем, са уским колосеком и окретницама. Окретнице су минкако урбана тема. Баш за град - иако одузимају место. Али, са мало више труда, могу те површине и лепо да се искористе.

Двосмерни трамвај би по мени, требао да буде са нормалним колосеком и још са могућноћу коришћења железничке инфраструктуре - тј трамвоз.

У Београду би неки коридори могли да буду са два-у-једном. Милим да би то била права мера за наш буџет.
 
Jedan komad je početkom 90-ih pristigao u Sarajevo, imao sam priliku tada se provozati - bio je baš dobra mašina. Jedino je bilo besmisleno što je imao vrata sa obe strane, a korišćen je kao jednosmerni. Da li je još funkcionalan ne znam.
Nije više u saobraćaju, po ovom sajtu
Od Košica su kupili (ili dobili, ne znam) još četiri KT8, i to 301 (ex 506), 302 (ex 510), 303 (ex 502) i 304 (ex 511). Samo 302 i 304 rade.
 
Činimi se da se sa 7 & 12 brže stiže Slavijom nego Resavskom.
Moguće, Beogradska je ipak nešto šira od Resavske. Osim nedostatka baštice, najveći problem sa tom trasom je što linije 2, 10 i 14 nemaju nijedno stajalište od Slavije do Pravnog Fakulteta, preveliko rastojanje a vračarska gustina naseljenosti enormna. Skoro pa 900 metara između, a uzbrdica žestoka za šipčenje. Čak i onome ko se spušta nizbrdo treba previše vremena da zaopšija celu Slaviju i stigne do prvog stajališta u Kneza Miloša kada na putu ima toliko semaforizovanih prelaza. Potrebno je tu ubaciti još po jedno međustajalište Krunska ili Njegoševa, kao što 7 i 12 imaju stajalište RK Beograđanka u Resavskoj.
 
Poslednja izmena:
Ukinuli su tramvaje da bi se parkirali na tramvajskim bašticama u Bulevaru i Nemanjinoj.

🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

1000054245.jpg
 
Vrh