Šta je novo?

Tramvaji

1517 је у саобраћају возио сам се данас њим на 7Л, не знам који су остали који раде.
 
Toliko su jadni i lenji ti majstori u gspu da nisu mogli ni rasvetu da poskidaju bitno da u pola katica i švajcaraca ne radi više neonki ali njih bas briga samo seci a nove turske kante nisu ni došle niti znaju kako će se pokazati i da li će biti kvarova,Njima je plan do 2026 da ostane možda 3 diwaga u saobraćaju što je bez mozga ali bitno da trule olupina od katica voze još xx godina:rolleyes::grand:
Pogledajte prilog 226213
Није до мајстора, неки руковидилац треба да изда налог да поскидају делове, нема ту пуно простора за личну иницијативу. Свако ради оно што му се каже.
 
Toliko su jadni i lenji ti majstori u gspu da nisu mogli ni rasvetu da poskidaju bitno da u pola katica i švajcaraca ne radi više neonki ali njih bas briga samo seci a nove turske kante nisu ni došle niti znaju kako će se pokazati i da li će biti kvarova,Njima je plan do 2026 da ostane možda 3 diwaga u saobraćaju što je bez mozga ali bitno da trule olupina od katica voze još xx godina:rolleyes::grand:
Pogledajte prilog 226213
Kakve su im plate i ovo je mnogo što rade.
Zbog loših plata i uslova za majstore, svi kvalitetni majstori napuštaju firmu, a loši i lenji majstori koji ne mogu nigde da se zaposle ostaju. Jedan od razloga za loše održavanje vozila Gsp-a je i to što nijednom mladom i dobrom majstoru ne pada na pamet da se zaposli i Gsp-u, kad privatno može da zaradi 5 puta više.
Sistem sa trećim licima je nenormalno skup, a i ta treća lica ne žele da rade sa državnim firmama jer ih ne plaćaju kako treba i kasne im isplate mesecima.
Ovo je jedan od kljucnih razloga za urušavanje Gsp-a i Laste, a o tome se malo ili uopšte ne priča. Džabe ti i najbolje vozilo ako nema ko da ga održava i ako će ono zbog jedne sijalice ostati van saobracaja, a da ne govorim o ozbiljnijim kvarovima.
Inače setimo se da je Šapić najavio smanjenje broja majstora u Gsp-u jer će imati nova vozila i to je još jedan korak ka uništenju Gsp-a.
 
IMG_8209.jpeg
 
Toliko su jadni i lenji ti majstori u gspu da nisu mogli ni rasvetu da poskidaju bitno da u pola katica i švajcaraca ne radi više neonki ali njih bas briga samo seci a nove turske kante nisu ni došle niti znaju kako će se pokazati i da li će biti kvarova,Njima je plan do 2026 da ostane možda 3 diwaga u saobraćaju što je bez mozga ali bitno da trule olupina od katica voze još xx godina:rolleyes::grand:
Pogledajte prilog 226213
Bez brige, ipak je reč o nabavci "na neviđeno". Vrlo brzo će i oni na bok, iako još nisu ni došli.

Ima samo dva scenarija s Turcima. Da se (bez obzira na stanje) prerano izrežu kao višak u slučaju da novi gradonačelnik donrse odluku da potpuno obnovi vozni park Siemensom, ili da se kao loši usled nemogućnosti frekventnih nabavki velikog broja šinskih vozila postepeno rashoduju veoma rano u tolikoj meri da izazovu kako najavljene, tako i nenajavljene trajne redukcije (Kališ, V. Stepe, Požeška, Topčider) što bi konačno uticalo na obim eventualnih nabavki kvalitetnih domaćih vozila (inventar bi spao sa 150 na najviše 100).

Ipak su CAF, kakvi da su, malobrojni. Ove jeftine "mačke u džaku", iako u početku brojne mogu (za tramvaj) toliko brzo biti amortizovane na našoj infrastrukturi (i asti na vrednosti) da uskoro postanu nerentabilne za popravku i pored dostupnih delova (havarije, ozbiljni kvarovi). Life cycle cost=/=lowest first cost, Siemens=/=Bozankaya; 30=/=125, CAF=/=Bozankaya; Low floor=/=high floor, CAF/Siemens=/=Tatra/Duewag.

Đilas se za*ebao, ali Šapić će još više.
 
1517 је у саобраћају возио сам се данас њим на 7Л, не знам који су остали који раде.
On je jedan od najgorih nisu mu obradjeni tockovi i lupa kao nenormalan i vozi već dugo tako.. Rade: 1503,1504,1505,1507,1510,1513,1517,1518,1520,1524,1527,1528,1529,1530 i nijedan ne izlazi redovno skoro svaki dan.
 
On je jedan od najgorih nisu mu obradjeni tockovi i lupa kao nenormalan i vozi već dugo tako.. Rade: 1503,1504,1505,1507,1510,1513,1517,1518,1520,1524,1527,1528,1529,1530 i nijedan ne izlazi redovno skoro svaki dan.
To za točkove mi nikako nije jasno, ima li GSP strug? Takođe, kako je zamišljeno da se održava zastorna prizma na mostu na adi?
 
Možda ne mogu da se obrade, kao što imate kod diskova kočionih, ako pređe određeni standard, odnosno stanji se preko toga, nema obrade. Točkovi, tj cele osovine se menjaju, kod CAF-ova predviđeno na šest meseci. Dal stvarno neko misli, a pored svega što se dešava, da Grad iole više mari za GSP. Najvažnije im je da radnici budu što mirniji. Mada ih i tu kupuju jeftino. Predviđeno povećanje minimalne zarade od 13.7% na nivou republike, a GSP opet dobija manje kao i prošle godine, jer ovoga puta pominju 8%. To nije ništa, jer opet će biti gomile onih sa nižim koeficijentima gde će ići dodatak na minimalnu zaradu, a govorimo o osnovicama. Baš su se ostrvili na nas, a mislim i treba, pošto svi ćute. Bune se, al opet ništa da se stvarno preduzme. Bore se tu neki sa strane, a sami radnici ništa, umesto da se vozači organizuju, al nema ko da ih povede, i da blokiraju sve glavne pravce u gradu. Tada bi većina stanovništva ovog grada ipak malo i obratila pažnju na ono što Grad već nekoliko godina radi, a nesumnjivo sve na našu korist i dobrobit.
 
Ja stvarno ne mogu da verujem da grad od skoro 2 miliona stanovnika i bez metroa nije u mogućnosti da kvalitetno obnovi flotu od 150 tramvaja . Dno dna.
 
Ali zato od 2025. zahvaljujući gradonačelniku Šapiću Beograd ima besplatni prevoz koji dodatno košta 100 miliona evra godišnje. Dakle zbog jeftinog populizma je žrtvovano 100 miliona evra investicija godišnje u javni prevoz, infrastrukturu, obrazovne objekte i.t.d.
 
Ali zato od 2025. zahvaljujući gradonačelniku Šapiću Beograd ima besplatni prevoz koji dodatno košta 100 miliona evra godišnje. Dakle zbog jeftinog populizma je žrtvovano 100 miliona evra investicija godišnje u javni prevoz, infrastrukturu, obrazovne objekte i.t.d.
Tih 100 miliona bi bilo kad bi svi plaćali, to je u Beogradu nerealno očekivati bez ogromnog finansijskog, ljudskog i političkog kapitala u uspustavljanje sistema kontrole. Relano je da smo izgubili 30 miliona prihoda godišnje.
 
Само да на заборавимо да Шапић планира смањење саобраја, укидање трамвајских линија.
 
I da je 30 hiljada evra, mnogo je
Šta sad, trebali smo da ostavimo hibridan nefer sistem gde oni koji plaćaju karte ispadaju budalama? Ili je prevoz besplatan, i prihvatamo to kao realnost, ili zapošljavamo 10k kontrolora koji će da deru babe po prevozu. Trenutno je politički nemoguće obezbediti naplatu prevoza.
 
Šta sad, trebali smo da ostavimo hibridan nefer sistem gde oni koji plaćaju karte ispadaju budalama? Ili je prevoz besplatan, i prihvatamo to kao realnost, ili zapošljavamo 10k kontrolora koji će da deru babe po prevozu. Trenutno je politički nemoguće obezbediti naplatu prevoza.
Ili napraviš uredbu da preduzeća zaposlenima moraju da plaćaju mesečnu kartu i onda slušaš NALED kako se žali na nove parafiskalne namete :D
Isto se suštinski može uraditi za sve povlašćene grupe osim nezaposlenih, čak i za turiste koji noće na teritoriji grada. Glavna stvar je pitanje političke volje.
 
To za točkove mi nikako nije jasno, ima li GSP strug? Takođe, kako je zamišljeno da se održava zastorna prizma na mostu na adi?

Imaju mobilni strug koji je kupljen baš u vreme dolaska CAF-a, taj je danas ko zna gde i u ko una kakvom stanju.

Uz malo truda sam našao video reportažu gde se i spominje sam strug 1:10 min
 
Немој да ме зезаш, пратиш овај форму детаљно. Било је речи о томе
Ništa od ovih tračeva nije potvrđeno, čak je i demantovano. Do sad nije bilo nijedne reči o ukidanju bilo koje deonice tramvajske pruge.
Zato pitam, daj izvor, neki oficijalni dokument, ili nešto slično.
 
Zna neko zasto nikda CAF nije isao rutama 2, 5 i 10 ? Kroz Dorcol pa na dalje?
Vec koliko dugo su u Beogradu nisam nikda video te tramvaje na tim linijama. Velika steta doduse jer se ovi ceski lepo raspadaju polako.
 
Vrh