Šta je novo?

Tramvaji

Ок, пошто је упитна сврха пруге у парчету булевара Црвене армије до задњег улаза у депо, а са друге стране посотји могућност да се провуче трамвај дуж целог тог булевара и даље кроз надвожњак булеваром уметности до хотела Југославија одакле може и до Земуна, размишља ли се шта у том правцу?
1000003790.jpg
 
Poslednja izmena:
Ja da se pitam, tu bi se provukao tramvaj do Banovog brda koji bi zamenio 85 na tom delu, da se ona skrati do gde god bude okretnica zemunskog tramvaja. Posle bi mogle da se provuku i šine delom bulevara Mihajla Pupina pored palate i da se vrati stara 14.
 
Moj otac je govorio "Sada kada si me pretekao, vidimo se na semaforu." 😎

Jbg i ja gledam vremenski, a tramvajem ili busom razlika do Slavije je 2-3 minuta od Visoke Škole što je ništa, tako da me baš briga šta ko misli, isto mi dođe na kraju. Ali kapacitet nema cenu i hvala tramvajima što postoje.
Udobnost i kapacitet nema cenu. Par minuta razlike nista ne menja, pogotovo u Srbiji, gde niko ionako ne stize na vreme. Ali Ciriska ili Amsterdamska promisljenosti i organizacija saobracaja je ovde za sad mislena imenica.
 
Samo pogledaj šine i kratere od pola metara u dubini kod pravnog,to tako godinama stoji teško im je kao u svakoj Eu prestonici da sve to lepo odrade za jedno veče od 00 do 4 sve se to može kad se hoće,a tek o gornjem delu bulevara nemam reči ja bi onde zabranio caf zauvek...dok se ne srede šine i onda gsp iznosi razlog da u rekonstuisanoj ulici!!!(cara dušana,kraljice marije,27 marta,dzordza vasingtona,CAF Nemože da prođe ja u to ne verujem ni 1%,Ja razumem da na 2 možda ne može zbog krivine posle prištaništa ali brate na 5 i 10 lagano može samo ne žele,mada sad i da hoće ne mogu jer im radi jedno 10 jedva pokriju 7,12(13 i 14 ako se neki nađe).I švajcarce bez razloga ne daju na 2,5,10 kao da su zabranjeni,a svakako su u mnogo boljem stanju od katica osim par primeraka koji su zreli za otpis.​
Treba to kao na Starom savskom mostu zatvoriti za saobraćaj, poskidati rasvetu, kontakntu mrežu i krenuti sa uklanjanjem šina. Nebezbedno je za vožnju. :grand:
 
Treba to kao na Starom savskom mostu zatvoriti za saobraćaj, poskidati rasvetu, kontakntu mrežu i krenuti sa uklanjanjem šina. Nebezbedno je za vožnju. :grand:
Svakako je savski most bezbedniji od gornjeg dela ustaničke gde fali parče šina po par cm.a most je druga priča namerno je zapusten do maksimuma...
 
Трамвајске линије у Европским градовима.
Трамваји.png

Трамваји у Србији:
  • Ниш 1930.-1958. године.
  • Нови Сад 1911.-1958. године.
  • Суботица 1897.-1974. године.
У сва три града, трамвајски системи су били карактерисани простотом, састављени од једноколосечних пруга, које су омогућавале мимоилажење возила уз помоћ скретница. Трамвајски вагони, изграђени од дрвета, били су скромних димензија, а вожња, иако спора, одликовала се карактеристичним, благим дрндањем. Током овог периода, примарни начин превоза био је аутобус, за који су били потребни само асфалтирани путеви и дизел гориво. То је довело до укидања готово свих трамвајских услуга у Србији, са изузетком Београда, и у другим земљама бивше Југославије. Напуштени су и трамвајски и тролејбуски системи у градовима попут Ријеке, Сплита, Дубровника, Љубљане и Пирана. Једини Југословенски град који је доживео значајно реновирање трамваја било је Сарајево 1961. године, гдое је модерни експресни трамвајски систем заменио застареле Аустроугарске вагоне.

Ово је било занимљиво.
 
Par minuta razlike nista ne menja, pogotovo u Srbiji, gde niko ionako ne stize na vreme.
Sledeći put kad se budete nervirali u kolonama ispred Šapićevog kružnog toka, vi recite sebi "a dobro, par minuta gore dole, nije ni bitno, ionako niko u Srbiji nigde ne stiže na vreme".

Inače juče sam se u povratku provozao Divagom na 9ci, #2650. Vukao se 20 km/h uzbrdo, nizbrdo pa čak i po ravnom i deonicama gde ima sav prostor samo za sebe, kao npr. na nadvožnjaku kod Autokomande. Ljudi unutra se čudili i gledali u čemu je problem, pogotovu kad su videli kako stalno koči i zadržava se na 20 km/h kod Infektivne i tamo ispod Veterinarskog, posle odvajanja, jer znaju da nema nikoga ispred njega a opet se vuče i koči konstantno.

Imam snimak kad nastavlja dalje preko nadvožnjaka Autokomande, isto je nastavio da se vuče 20 km/h.

Ne znam šta će nekome takvi tramvaji, ne znam čemu služe kao takvi.
 
Ko peva zlo ne misli.


Na forumu Beobuild Bender se stalno žali,
Ispod postova, s prigovorima mali:
„Tramvaji su spori, ko da vreme stoji,
Čekam po satima, dok svet oko mene broji.“

„Ovi stari vozovi, uvek zakasne,
Koji je to dizajn? Stvarno mi je jasne!
Svuda ljudi trče, a tramvaj samo spava,
O, kad bih mogao sve to da popravim, prava stvar bi bila prava!“

Nema mira Benderu, dan za danom,
Na forumu piše, pritisne tastaturu svom:
„Zašto uvek kasne? Zašto ne idu brže?
Dok čekam na stanici, mislim, sve se tu loše druži!“


Kada ću da stignem tamo gde želim,
Kada će grad shvatiti da spori tramvaji nisu za meni?“

A svi na forumu samo se smeše,
Jer znaju da Bender nikad neće da se smiri,
Niti da prihvati činjenicu svetu,
Da tramvaji se ne popravljaju, to je za njega svet mrtav!

Chatgpt
 
Zaista je fascinantna ta ideoloska mrznja spram sinskih vozial koju pojedinci prosipaju ovde.
Oni bi da voze svoje mocne dzipove i ne mogu da shvate da za to treba da idu u Nevadu i slicna mesta.
 
Zaista je fascinantna ta ideoloska mrznja spram sinskih vozial koju pojedinci prosipaju ovde.
Oni bi da voze svoje mocne dzipove i ne mogu da shvate da za to treba da idu u Nevadu i slicna mesta.
Ako na @Bender Rodriguez misliš, ne slažem se sa njegovom teorijom ,,da ovakvi tramvaji ne trebaju'' i da je bolje više solo vozila umesto dugačkih tramvaja i tramvaja sa prikolicom, ali definitivno to je priča da bi imao mesta više za svoj džip 🙂
 
Ja nemam kola, kralju. 🤣 Pisao sam to jedno 30 puta na forumu.
A i da imam, sigurno ne bih išao njima na posao.

Al neka si ti meni rekao i pokupio ovacije od forumskih fanatika.
 
Ja nemam kola, kralju. 🤣 Pisao sam to jedno 30 puta na forumu.
A i da imam, sigurno ne bih išao njima na posao.

Al neka si ti meni rekao i pokupio ovacije od forumskih fanatika.
Slučajno sam umesto n stavio j, hteo sam napisati ,,definitivno to ne priča da bi imao više mesta za svoj džip''.... Izvini.
 
Vrh