Šta je novo?

Tramvaji

GSP je mogao nekad u nekom trenutku da okrpi oplatu tramvaja, da uradi remont nekih delova i samih motora, al nikako kompletan remont tramvaja. Nemamo kapaciteta za to jednostavno. Remont tramvaja, i uopšte šinskih vozila je prilično ozbiljan posao.
Сад схватам на шта циљаш, и слажем се да је то озбиљан, и мукотрпан посао.
 
Први пут су их одбили зато што нису на добар начин доказали уплату таксе за заштиту права и зато што нису именовали нашег представника који ће их заступати. Други пут нисам схватио зашто су их одбили.
Drugi put su ih odbili jer su bili u pravu.
 
То ми је јасно него сам мислио да је опет нека бирократска махинација као први пут.
 
Danas je objavljen javni uvid u plan Bulevara kralja Aleksandra od Ustaničke do Partizanske u Malom Mokrom Lugu kojim se ukida planirani produžetak tramvaja od postojeće okretnice čime će stanovnici istočnog dela Zvezdare i Grocke ostati bez kvalitetnog i brzog šinskog prevoza.


tramvajski sistem.png
 
Pa i nema mi neku svrhu realno, ništa specijalno se ne dobija sa te 3 stanice. Samo nek kažu šta je sa najavljenim proširenjem Smederevca od Kaludjerice do Ustaničke, bio šapić lično kod okretnice tramvaja da najavi radove. Na ovom delu koji sada rade od Puta za institut, pa do Vince su uradili čitavih 500 metara za više od 8 meseci radova.
 
Pa i nema mi neku svrhu realno, ništa specijalno se ne dobija sa te 3 stanice. Samo nek kažu šta je sa najavljenim proširenjem Smederevca od Kaludjerice do Ustaničke, bio šapić lično kod okretnice tramvaja da najavi radove. Na ovom delu koji sada rade od Puta za institut, pa do Vince su uradili čitavih 500 metara za više od 8 meseci radova.

Trenutno možda i ne, ali u budućnosti će potreba biti izražena.
Pogledatjte inicijative u ovom dokumentu gde već neke građevinske firme i projektni biroi traže neke promene oko kolskih prilaza.
U budućnosti će taj deo postati raj za stanogradnju do MML-a, nećete se svi moći potrpati u autobuse, a sa druge strane zašto da sadašnji i budući stanonvici MMLa moraju da hvataju autobus i presedaju na tramvaje, kada bi imali direktan prevoz?

Takođe, u budućnosti taj MML krak bi se mogao širiti dalje po potrebi, ovako se stavlja tačka na bilo kakvo širenje šinskog saobraćaja u Istočnom delu Grada.
Tebi, na primer, ova odluka nikako ne ide na ruku, jer ti stanovnici MML-a prave bespotrebnu gužvu u 307 vozeći se 2-3 stanice.


Ovo je još jedan klasičan ogavni Gangulizam.
 
I Temisvar koristi Bozzankaye. Ne izgledaju lose spolja i iznutra al kakav li je kvalitet u odnosu na CAF?
13_AL86914-copy-1024x683.jpg
kayseri-4.jpg
 
Ovde se može uporedo videti ono šta bi verovatno ponudila PESA i ono što ćemo dobiti od Bozankaye. Najuočljivija razlika će biti netapacirana sedišta i dvoja dodatnih dvokrilnih vrata.
 
Trenutno možda i ne, ali u budućnosti će potreba biti izražena.
Pogledatjte inicijative u ovom dokumentu gde već neke građevinske firme i projektni biroi traže neke promene oko kolskih prilaza.
U budućnosti će taj deo postati raj za stanogradnju do MML-a, nećete se svi moći potrpati u autobuse, a sa druge strane zašto da sadašnji i budući stanonvici MMLa moraju da hvataju autobus i presedaju na tramvaje, kada bi imali direktan prevoz?

Takođe, u budućnosti taj MML krak bi se mogao širiti dalje po potrebi, ovako se stavlja tačka na bilo kakvo širenje šinskog saobraćaja u Istočnom delu Grada.
Tebi, na primer, ova odluka nikako ne ide na ruku, jer ti stanovnici MML-a prave bespotrebnu gužvu u 307 vozeći se 2-3 stanice.


Ovo je još jedan klasičan ogavni Gangulizam.
Lepo objašnjeno, samo što ja lično ne vidim neke benefite toga, možda bi ih pojedini stanovnici Mokrog luga videli. Po meni je prioritet 4 trake na Smederevcu i povezivanje sa Mirijevom i buducim metroom.
 
Има и краћих трамваја по Темишвару, не знам који су "Божане".
 
Što se tiče garancije, Bozankaya nam je ponudila sledeće:
Garantni rok na celo vozilo: 2 godine
Garantni period za karoseriju, šasiju i podni sklop, uključujući i pod (bez podne obloge): 8 godina
Garantni period za boju: 5 godina
 
Poslednja izmena:
Vrh