Zezeljko
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.06.2012.
- Poruke
- 2.697
- Pohvaljen
- 7.460
Dobar vic.Čak mislim da gsp nije u obavezi da uzme ostatak tramvaja ako se pokažu loše i neadekvatno za grad.
Dobar vic.Čak mislim da gsp nije u obavezi da uzme ostatak tramvaja ako se pokažu loše i neadekvatno za grad.
Сад схватам на шта циљаш, и слажем се да је то озбиљан, и мукотрпан посао.GSP je mogao nekad u nekom trenutku da okrpi oplatu tramvaja, da uradi remont nekih delova i samih motora, al nikako kompletan remont tramvaja. Nemamo kapaciteta za to jednostavno. Remont tramvaja, i uopšte šinskih vozila je prilično ozbiljan posao.
Mislim samo ako bi se desili ozbiljni problemi da ne mogu uopšte normalno da rade, inače uz neke sitnije probleme će ih uzeti sigurno.Dobar vic.
Drugi put su ih odbili jer su bili u pravu.Први пут су их одбили зато што нису на добар начин доказали уплату таксе за заштиту права и зато што нису именовали нашег представника који ће их заступати. Други пут нисам схватио зашто су их одбили.
Pa i nema mi neku svrhu realno, ništa specijalno se ne dobija sa te 3 stanice. Samo nek kažu šta je sa najavljenim proširenjem Smederevca od Kaludjerice do Ustaničke, bio šapić lično kod okretnice tramvaja da najavi radove. Na ovom delu koji sada rade od Puta za institut, pa do Vince su uradili čitavih 500 metara za više od 8 meseci radova.
Koliko me pamcenje sluzi,bilo je neko sustizanje na NBG,udaren je u zadnji deo. Spolja barem,nije bio toliko ostecen,ne znam zasto je rashodovan.koji je to sudar, seca li se neko?
Lepo objašnjeno, samo što ja lično ne vidim neke benefite toga, možda bi ih pojedini stanovnici Mokrog luga videli. Po meni je prioritet 4 trake na Smederevcu i povezivanje sa Mirijevom i buducim metroom.Trenutno možda i ne, ali u budućnosti će potreba biti izražena.
Pogledatjte inicijative u ovom dokumentu gde već neke građevinske firme i projektni biroi traže neke promene oko kolskih prilaza.
U budućnosti će taj deo postati raj za stanogradnju do MML-a, nećete se svi moći potrpati u autobuse, a sa druge strane zašto da sadašnji i budući stanonvici MMLa moraju da hvataju autobus i presedaju na tramvaje, kada bi imali direktan prevoz?
Takođe, u budućnosti taj MML krak bi se mogao širiti dalje po potrebi, ovako se stavlja tačka na bilo kakvo širenje šinskog saobraćaja u Istočnom delu Grada.
Tebi, na primer, ova odluka nikako ne ide na ruku, jer ti stanovnici MML-a prave bespotrebnu gužvu u 307 vozeći se 2-3 stanice.
Ovo je još jedan klasičan ogavni Gangulizam.
od cene koja je za jedno 700-800k veća od one za koji su uzimali tramvaje u Rumuniju, pa onda i do svega ostalog.
Sad se postavlja pitanje garancije i održavanja tramvaja, šta dobijamo mi, a šta oni. Jako je čudno da je cena ovolika, a u Rumuniji toliko niža.Za italijanski Napulj cena je apsolutno ista
Turkish company Bozankaya has won a tram tender in Italy
А шта други нуде, зна ли се?Što se tiče garancije, Bozankaya nam je ponudila sledeće:
Garantni rok na celo vozilo: 2 godine
Garantni period za karoseriju, šasiju i podni sklop, uključujući i pod (bez podne obloge): 8 godina
Garantni period za boju: 5 godina
Armonia GT4 Hansa је тај краћи.Има и краћих трамваја по Темишвару, не знам који су "Божане".