Tako je na svim raskrsnicama i skretanjima, nažalost.na uglu Nemanjine i Resavske stavili su one kretenske cik-cak krivine tako da kada se neiživljeni vozač zaleti malo jače, istrese celu dužinu tramvaja.
Mislim da su na skretanju kod Crkve sv. Marka bile normalne, odnosno postepene kružne krivine. Znam jer sam baš bio obratio pažnju i spremio se da kažem vozaču da oladi malo, ali nije nas protreso tad.Tako je na svim raskrsnicama i skretanjima, nažalost.
Tatra-Yug iz Ukrajine.već su tu moderniji Tatra Sud (valjda se tako zovu, ne znam ko ih pravi)
Jedan od lepsih novih modela tramvaja koje sam video.Tatra-Yug iz Ukrajine.
To su novi visokopodni tramvaji, 15 naručenih. Düwage više ne koriste. Inače, Aleksandrija ima zapravo sve mreže: običnu gradsku tramvajsku mrežu (Al Madina tram) i prigradski tramvaj (Al Ramlh tram). Na ovoj prigradskoj mreži koriste japanske Kinki Sharyo tramvaje iz kraja 70ih, od kojih su šest dvospratana. Prema wikipediji, u pitanju su prikolice sa upravljačkim mestom.
Melburn ima metro.Ima i gorih od nas, Aleksandrija je jedan od sve ređih gradova širom sveta koji nemaju metro, a veći su od Beograda. U našoj ligi su i Kabul, Karači, Kazablanka, Pnom Pen, Jangun, Montevideo, Okland, Melburn, Havana, Hjuston, Bagdad, Damask, Aman, Bejrut, Kartum, Johanesburg. Neki od ovih gradova nemaju čak ni tramvaj.
Odličan tramvaj za nas, jednostavan i sa puno prostora za stajanje, samo da je malo đuza verzija.Tatra-Yug iz Ukrajine.
To su novi visokopodni tramvaji, 15 naručenih. Düwage više ne koriste. Inače, Aleksandrija ima zapravo sve mreže: običnu gradsku tramvajsku mrežu (Al Madina tram) i prigradski tramvaj (Al Ramlh tram). Na ovoj prigradskoj mreži koriste japanske Kinki Sharyo tramvaje iz kraja 70ih, od kojih su šest dvospratana. Prema wikipediji, u pitanju su prikolice sa upravljačkim mestom.
Oдгледао сам сад овај супер видео. Који промашај смо направили са Славијом, Булеваром ослобођења, и потезом Вук-Богословија. Да је трамвајска пруга померена на тим саобраћајницама у једну страну и да по Славији иде само дуж обода ближе Немањиној и Краља Милана ван коловоза, имали би смо неупоредиво ефикаснији систем.
Код нас се трамваји провлаче кроз тесне улице због тога имам уске кутије трамваја.Odličan tramvaj za nas, jednostavan i sa puno prostora za stajanje, samo da je malo đuza verzija.
Trebalo bi i u Milentija Popovića prebaciti tramvaj u stranu.Oдгледао сам сад овај супер видео. Који промашај смо направили са Славијом, Булеваром ослобођења, и потезом Вук-Богословија. Да је трамвајска пруга померена на тим саобраћајницама у једну страну и да по Славији иде само дуж обода ближе Немањиној и Краља Милана ван коловоза, имали би смо неупоредиво ефикаснији систем.
Melbourne Metro Trains je zapravo igra reči, to je u suštini gradska železnica a ne metro. Jedini grad u Australiji sa pravim metro sistemom je Sidnej. Melburn ima BG Voz, samo ne ide na sat vremena, ne zaobilazi centar grada i ne otkazuje mu se svaki drugi polazak.Melburn ima metro.
Najveće tramvajske sisteme u Evropi imaju Budimpešta i Pariz, verovatno su i najuspešniji, ali postavlja se pitanje da li bi sam tramvaj tako dobro funkcionisao da metro u tim gradovima ne postoji u kooperaciji sa njim?Тако треба и Београд, а не да пушта француску играчку кроз подводне тунеле.
Имају и највећи трамвај на свету. Браво за Мелбурн.
Naravno da bez metroa nema pravog rasterećenja saobraćaja, laki metro/ brzi tramvaj je rešenje za Novi Sad i Niš.Melbourne Metro Trains je zapravo igra reči, to je u suštini gradska železnica a ne metro. Jedini grad u Australiji sa pravim metro sistemom je Sidnej. Melburn ima BG Voz, samo ne ide na sat vremena, ne zaobilazi centar grada i ne otkazuje mu se svaki drugi polazak.
Najveće tramvajske sisteme u Evropi imaju Budimpešta i Pariz, verovatno su i najuspešniji, ali postavlja se pitanje da li bi sam tramvaj tako dobro funkcionisao da metro u tim gradovima ne postoji u kooperaciji sa njim?
Сву у свему има развијен и функционалан систем градске железнице на којима пише метро.Више има разгранат БГ воз него метро. Тако треба и Београд, а не да пушта француску играчку кроз подводне тунеле.
Имају и највећи трамвај на свету. Браво за Мелбурн.
Moguće, ali onda bi svakog dana nekoga što izlazi iz tramvaja na spoljašnjem koloseku gazila kola. Verovatno je već bio taj problem onomad.Боље да су оба колосека са стране унутрашњег обода дуж целог круга двојке.
Verovatno nije kvalitet na vrhunskom nivou, ali mi se sviđa ovaj raspored sedišta, isti kao u starim katicama, što se kod nas najbolje pokazalo, jedan red sedišta sa obe strane i to je to. Takođe su i ovi veliki klizni prozori top, a ne da se ugušiš kao u Cafovima ako ne radi klima, a i kad radi zna da bude slaba, ako nisu menjani filteri što je uobicajeno za prevoznike u Beogradu. To je lagan posao koji je moglo da radi održavanje gsp-a, ali je posao dat trecem licu.Ćuti ne prizivaj Šta će nam budževina takve vrste u 2024. godini. Ne samo što je kratak, nego je i visina poda problem. Katice koje je Berlin poslao svukuda po istočnoj Evropi, najviše poljskim gradovima, izgledaju daleko modernije i savremenije. Posebna priča je što se ipak pravi u jednoj Ukrajini. Ima i te kakvog osnova da kvalitet bude pod velikim znakom pitanja.
Боље да су оба колосека са стране унутрашњег обода дуж целог круга двојке.