Šta je novo?

Tramvaji

Ma kakav taksi njima treba ukinuti sve povlastice zute trake i sl. a ne jos da ih izjednacavamo sa javnim gradskim saobracajem.
 
Dobro,bez taksija.U svakom slucaju stari most samo za gradski prevoz.Jedino mislim da mora biti uslov da se poveze bulevar koji ide paralelno sa savom sa bulevarom izmedju usca i brankovog mosta,pa da dobijemo krug oko NBG-a.
 
Mislim da je suvise veliki luksuz da taj most bude samo za GSP, ionako na njemu nikad nije prevelika guzva, ne smetaju auti tramvajima. :)
 
Smetaju,poenta je da tramvaji imaju sto vise izdvojene trase od drumskog saobracaja.Samo uporedi brzinu tramvaja u bulevaru pre i posle rekonstrukcije.Ako necemo skoro videti metro,ajd makar da nam se 7ica ubrza maksimalno sa cafovima na njoj :vops:
 
vucko":2sp54h6o je napisao(la):
U svakom slucaju stari most samo za gradski prevoz.
Pod obavezno. Zute trake su bile prvi znak da se preduzima nesto da bi gradski prevoz bio pouzdaniji.
Posvetiti ceo most iskljucivo tramvajima i autobusima bice snazan znak da se mreza gradskog prevoza razvija u pravcu brzeg i pouzdanijeg saobracaja.

Brzi i pouzdani tramvaji + bg:voz = 20 % manje automobila na ulicama (jeste da sam optimista ali pomocice mi cena benzina)

= manje zagadjenja, manje izgubljenog vremena u zastojima, manje novca rusima za naftu...
 
+1 I vec ga zovu tramvajski most.Vreme je da se malo oladi sa tim automobilskim konceptom,dovoljno je izlazeno u susret ljudima koji koriste automobile.U gradu ipak javni gradski prevoz ima prioritet :gobb:

I ko sto rece medjutim na temi za radionicu,da se preusmeri neki bus koji recimo ide do glavne zeleznicke preko mosta pa recimo za zemun ili nbg da bude.
 
Cuo sam od kuma koji vozi tramvaj rekao mi je da ce morati da rade na tramvajskom mosti neke izmene.

Rekao mi je da ce se moguce 3 biti premestena na zeleznicku stanicu
 
Podržavam ideju da most bude samo za javni prevoz! Sa rekontrukcijom Gazele i novim mostom, prelazak Save će biti mnogo lakši i kolima, pa može da se 1 most posveti samo javnom prevozu. Već je ovde bilo ideja da se neke linije produže, tipa 46 do Zemuna. Ja generalno ne podržavam ideju dugačkih linija, ali bi to dalo jednu novu dimenziju gradskom prevozu u BG.
 
ja sam za to da se napravi novi most koji bi spajao nemanjinu i bul. m. pupina i da na njemu ima žute trake + baštice za tramvaje.

a ovaj trenutni tramvajski most da ode u peMziju. ili eventualno uraditi neku rekonstrukciju / adaptaciju pa ga preseliti i nameniti za metro most i time smanjiti troškove. pošto je u svojoj istoriji već jednom seljen neće mu smetati i drugi put da se seli.
 
Још један глас за ИТС мост!
Чим је мало већа гужва ствара се чеп на уливању Владимира Поповића према мосту. Највише, наравно трпе путници трамваја.

Затварењем и Ресавске за моторни саобраћај, ми практично добијамо ЛРТ линију 7.
 
Pustanjem u pun promet Igle i Gazele,kapacitet koji pruza stari savski je stvarno marginalan za saobracaj u Beogradu

Uvek mi je smesno kada na studiu b kazu da kao alternativu brankovom i gazeli koristimo stari savski.Pa zbog katastrofalnih prilaznih puteva taj most koji je i ovako maksimalno ogranicen u kapacitetu postaje u roku od sekund cep.Jednostavno ne moze da "guta" saobracaj.U tom slucaj uticaju na drumski saobracaj je marginalan a javni prevoz maksimalno trpi.

Kada Igla i Gazela budu u punom prometu ovo bi bilo najlogicnija odluka.
 
sa gsp foruma u vezi tramvaja-

"MILE"":32sq1nnu je napisao(la):
Bulevar mora ponovo da se radi zato što je loše urađen (tako sam čuo na TV-u).

Da li je moguće da je neko naručio tramvaje, a predhodno nije analizirao infrastrukturu? Prosto nemogu da poverujem da se ovako nešto dešava.
"CKD-KT4"":32sq1nnu je napisao(la):
Napisaću samo: a šta si očekivao? :roll:

I ne mogu da verujem da je razmak između koloseka (kao što napisah, ne šina) brljavo urađen! Lepo razmakli, pa zabrljali sa banderama (opet, kao i na Slaviji i u Resavskoj kod Taša)... Svašta... :evil:
"direktor"":32sq1nnu je napisao(la):
Ovako bandere su problem kod picerije horoskop cak su i retrovizori katica kacili i jos podosta bandera kao ona nauglu bulevara i resavske itd, pa podstanice , variranje napona ,itd
Ovo sto kaze da je na TV je bilo na Studiu B i ja uhvatih kraj toga.Genijalci.
 
vucko":19h6cesv je napisao(la):
Smetaju,poenta je da tramvaji imaju sto vise izdvojene trase od drumskog saobracaja.Samo uporedi brzinu tramvaja u bulevaru pre i posle rekonstrukcije.Ako necemo skoro videti metro,ajd makar da nam se 7ica ubrza maksimalno sa cafovima na njoj :vops:
Moze da se napravi most za drumski saobracaj odmah pored tramvajskog. Ili čak 2 mosta, sa obe strane po 1. Mislim da su nešto slično skoro napravili u Čačku.
 
Wile E. Coyote":nha4qt55 je napisao(la):
И, наравно, затварање Ресавске и Београдске за сав саобраћај осим ЈГС!
Њиле, не можеш да затвориш Београдску јер онда немаш директну везу Славија-Таш-27. марта, него мораш да се завлачиш по уличицама разним. једино поставити кугле као што имају у Будимпешти да одвајају трамвајске шине од остатка улице, али затварати никако. што се тиче Ресавске, може слободно да се затвори
 
Sasvim dovoljan napredak bi bio zatvaranje resavske i tramvajskog mosta i to vec krajem 2013 godine kad se tramvaji kako volja i novi most srede na nbg :kk:
 
u ovom trenutku je to luksuziranje, zatvoriti most zbog 5 linija... kada javni saobracaj predje most nailazi na Karadjordjevu gde se autobus 83. sudara sa autobuskom linijom za Minhen a tramvaj sa sleperom iz Panceva + ljudi koji pretrcavaju kolovoz sa 3 kofera i malom decom u narucju
kada izmeste autobusku stanicu, najveci deo zeleznicke i naprave obilaznicu to ce imati smisla do tada je to izivljavanje
 
5 linija, ali 4/5 fudamentalno važne. Pre svega tramvaj, pogotovo upareni i CAF MORA da ide neometano. Red vožnje mora maximalno da se poštuje i pouzdanost da se poveća. Ljudi izbegavaju tramvaje i guraju se u 95. Naravno, kad 95 ima žutu traku!

I osim tiih 5, mogu se tuda sprovesti još neke prigradske linije Laste. Može čak i 601.
 
Vučko, nisam ni mislio odmah. Mostovi se kod nas grade po 10 god. (od ideje do realizacije). Do tada će u gradu biti bar 20% više automobila a Savski amfiteatar urbanizovan
 
Vrh