Šta je novo?

Tramvaji

Cekajte ljudi.Mislim da nije problem oko resavske jer imaju iste sine,a bas iz tog razloga ovaj ima 3 postolja sa sinama a ne 2 kao katice.Mozda izmeste neke bandere i stubice sto su uz resavsku.

Na studiu b pustise snimak malopre kako rade skretnice i nista vise.Kazu da su ostale sine ok,aj da im verujemo.

Enivej,bice to sredjeno sve do prvog septembra,i nek roknu vodorovne sipke u tramvaj i mirna backa.
 
Zar nema horizontalnih? Hmmm... to ce biti nezgodno. Autobusi su krcati (i omiljeni po tome) bas zato sto ima i izmedju vertikalnih gore tih horizontalnih za koji se mi mucenici napakujemo. :) Kazu da tramvaj ima mesta za oko 190 ljudi... ako ne stane 300 nista nisu uradili... ^_^

Ostaje samo da vidimo. Kada bi inace trebalo prvi tramvaj da pocne da saobraca redovno?
 
1. septembra pocinje da saobraca.

Imali su poredjenje katice i cafa juce u 24 sata.

Katice imaju kapacitet 180 putnika dok caf ima 244 od toga 72 sedeca mesta.Da je raspored sedista 1+1 stalo bi garant 300.
 
Ja lično ne verujem u ovo da ne može da skrene ovde i onde, da mora da se rekonstruiše Bulevar i slično. Tramvaj je 10 cm širi od KT4, sigurno nešto drugačije "zahvata krivine", ali ne deluje mi verovatno da se "izbacuje" mnogo više od "katica" jer ipak ima 5 segmenata koji se u krivinama ipak postavljaju malo bliže osi koloseka, dok kod "katice" imate dva duga segmenta sa postoljima dosta daleko i od početka/kraja tramvaja, ali još više od zgloba. Tako da mi deluje neverovatno da ovaj ima veći problem od katice (kod Končarovog tramvaja softver centrira pomoću hidraulike viseće module tako da u krivinama leže skoro nad osom koloseka, a ovaj je tramvaj sličnih kaakteristika pa nema razloga da je stanje drugačije). Možda će biti problema sa ponekim stubom kontaktne mreže, mada ni to za Bulevar ne verujem jer ih niko nije primakao toliko da bi se "katice" skoro češale o njih (da bi novi u pravcu zapinjao o bandere morale bi biti na manje od 10 cm od sadašnjih Katica - što je da izvinete nemoguće, niko ne bi tako knap projektovao). Eventualno će biti problema da ne mogu dva ovakva tramvaja ući ISTOVREMENO u istu krivinu iz suprotnih smerova - to je jedino što mi deluje kao eventualni problem, ali to se u prvo vreme reši tako što se takve krivine obeleže i tramvaji se sačekaju, a vremenom bi se takva skretanja rekonstruisala i ose koloseka u krivinama bi se malo razmakle.
Uglavnom pre nego što počnu kukanja i pljuvanja, treba ipak obaviti probne vožnje i realno sagledati probleme. I tako je ovo prototip koji se može izmeniti ako bude trebalo. Neko reče kriv će biti CAF - ja mislim da neće, jer ako je tender iole normalno pisan u njemu su morali pisati tehnički zahtevi - koliki minimalni radijus krivina tramvaj mora savlađivati, koliki slobodni profil pruge mu stoji na raspolaganju i slične stvari, nije CAF projektovao tramvaj napamet nego po zahtevima, a naravno da nisu inženjeri CAF-a išli po gradu i merili krivine i rastojanja bandera, to je neko morao da uradi pre tendera i tehničke podatke unese u zahteve.
 
Nadajmo se da to sa krivinama nece biti problem, ali sada razmisljam. U bulevaru, na novim stajalistima, oni blokovi su postavljeni tako da prvi stepenik, recimo duple sedmice (ne ovih svajcaraca), bude u liniji sa blokom i to bas blizu. Ako je ovaj nizi + siri za 10cm, to je oko 5cm sa jedne strane. Nije mnogo, ali pitanje je... nece valjda morati da obijaju 5cm onih blokova "iza crte" na stanicama...
 
Meni deluje da je knap na starom tramvajskom mostu, na sredisnjem delu, al videcemo....
 
rokitansky":325cv6yc je napisao(la):
Meni deluje da je knap na starom tramvajskom mostu, na sredisnjem delu, al videcemo....
To i ja mislim.... ostaje samo da vidimo... ko zna, mozda ce ponovo da nam lupaju u bulevaru... srecom, nema sada onoliko stanica kao pre.. par manje :p
 
Interesantnu stvar sam video sad na stajalištu kod enjuba u bloku 45...kredom je obeležen i delimično isečen beton na strani ka šinama. Pretpostavljam da to ima veze sa ovim. Učinilo mi se i da je celo stajalište ukrivo bilo napravljeno, pa je možda zato isečen samo taj deo koji je bio najbliži šinama. Nisam čuo do sada za modifikacije i u Novom Beogradu.
 
rokitansky":3vj7h12n je napisao(la):
Meni deluje da je knap na starom tramvajskom mostu, na sredisnjem delu, al videcemo....
Nije, tu se normalno mimoilaze autobusi koji su siroki standardno 2,5 m, dok je CAF sirok 2,3. Bice mesta. Najzad, trasa na Novom Beogradu je izgradjena da primi tramvaj CKD KT8 sirine 2,5 m, kojeg nikad nisu kupili.
 
Ja mislim da oni u depou imaju 1:1 kopije svih relevantnih krivina po Beogradu, pa ce do septembra da proveravaju da li ce u nekoj od njih KAF da se zaglavi. Mogli bismo da otvorimo kladzu tim povodom. Ja sam optimista, kvota 8.4 da ce nesto poci naopako u krivini (mogao bi da podje tramvaj van sina npr.)
 
Siniša":11qgqmhj je napisao(la):
rokitansky":11qgqmhj je napisao(la):
Meni deluje da je knap na starom tramvajskom mostu, na sredisnjem delu, al videcemo....
Nije, tu se normalno mimoilaze autobusi koji su siroki standardno 2,5 m, dok je CAF sirok 2,3. Bice mesta. Najzad, trasa na Novom Beogradu je izgradjena da primi tramvaj CKD KT8 sirine 2,5 m, kojeg nikad nisu kupili.
Tacno, ali sine nisu bas centralno postavljene u traku, tako da spoljasnji deo katice ide tik uz onaj beton na mostu. Pa ako je CAF jos malo siri, mozda ne prodje. :( Sa unutrasnje strane, gde se mimoilaze 2 katice ima puno vise mesta.

Da napomenem da nisam cuo od nekoga da je ovo problem, nadam se da nije, samo sam se zabrinuo posmatrajuci katice dok sam prelazio most. Cini mi se tik uz ivicu mosta na sredini.
:shok:


hosting images
 
Sledeći tramvaj trebalo bi da stigne 3. avgusta, zatim 3. septembra i onda „dinamikom od dva mesečno“. Do kraja godine trebalo bi da stigne devet
 
Александар":1yeg1tqm je napisao(la):
99 (2 neispravna) ČKD-KT4 1980-1990.
30 (2 neispravna) potpuno modernizovana ČKD-KT4 2002. godine (Goša/Inekon)
20 (3 neispravna) ČKD-KT4M 1996-1997.

Ukupno: 149 (142 u voznom stanju) - ČKD-KT4 (Katica)

1 ČKD-T4D (Halle, poklon)

Švajcarci:

1 SWP Be 4/4 (mali švajcarac) 1958

30 (3 neispravna) Duewag Be 4/6 1967-1972.

=181 tramvaj, od kojih 171 u voznom stanju.

Prikolice, 29 komada 1957-1967.

Podaci preuzeti sa:
http://gspbeograd.net/viewtopic.php?f=12&t=28

Po dolasku 2002. iz Goše:
http://img390.imageshack.us/img390/5051/picture9um1zv4.jpg
@Aleksandre, zahvaljujem na odgovoru. :kk:
 
Meni se čini da ima mesta...
336758.jpg

http://transphoto.ru/photo/336758/
 
Ma i da nema, sta je to.. prosiriti malo most ili odseci 5 do 6cm metalnog ivicnjaka... :cool:
 
требало би затворити Стари мост за сав саобраћај сем за трамваје и аутобусе када се отвори мост преко Аде
 
JohnnyLee":1pbvjcz8 je napisao(la):
требало би затворити Стари мост за сав саобраћај сем за трамваје и аутобусе када се отвори мост преко Аде
Tačno tako, 7, 7L, 9, 78, 83, taksi. 11 i 13 preko novog mosta. Mada, kako bi se ostvarila veza SAJAM - Ušće mogla bi se trojka preusmeriti na NBG do Depoa
 
taj most je odlicna alternativa Brankovom, nikako ne bi valjalo da ga zatvore za automobile
 
Nego treba da se onaj ko ide tramvajem pita da či će stići na vreme na posao? Žao mi je, preuzak je da sve prođe preko njega
 
Dobra ideja,da se zatvori za sve osim gradskog saobracaja i taksija :kk:
 
мора тај мост да остане само за ЈГП, управо да би се подигла његова ефикасност, а поготово трамвајима, јер ће нови терати преко њега
 
Vrh