Belgrade-south
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 11.04.2012.
- Poruke
- 481
- Pohvaljen
- 957
Znaci od Svajcaraca se odustalo ili nije?
Ako se stvarno raspiše još jedan tender i dođemo do 125 tramvaja, onda sve osim Španaca ide na otpad. Svakako neće stići svi tramvaji do neke 2028-2030 jer oni stižu sukcesivno, pa će ostale Kate i Duwage povlačiti kako budu pristizali novi tramvaji. S ozbirom na to onda nam i ta donacija ne treba. Šteta je što se nije razmišljalo o proširenju mreže i da se ostavi bar deo starijih tramvaja koji su u najispravnijem stanju, ovako nam ne treba više od 150 tramvaja i to da sve trojkom, bez nje oko 130.Znaci od Svajcaraca se odustalo ili nije?
Ako bude išta od uvođenja novih linija i proširenja mreže prema Borči, Zemunu, Bežanijskoj Kosi, trebaće nam barem 200 tramvaja u saobraćaju, ako ne i više. Mada, pre bih rekao da su ti crteži u PDR-u šinskih sistema bili samo predizborno opsenarstvo, pošto Gangula više forsira širenje parkinga u skladu sa svojim navikama da ne koristi javni prevoz otkako ima vozačku dozvolu.Ako se stvarno raspiše još jedan tender i dođemo do 125 tramvaja, onda sve osim Španaca ide na otpad. Svakako neće stići svi tramvaji do neke 2028-2030 jer oni stižu sukcesivno, pa će ostale Kate i Duwage povlačiti kako budu pristizali novi tramvaji. S ozbirom na to onda nam i ta donacija ne treba.
Ne znam kako doktor na čelu grada nije predvideo da bi neki prevoznik mogao da štampa na kilo "Sertifikovano vozilo" nalepnice.Ceo taj idiotizam sa sertifikacijom opisan u jednoj slici:
Moguće da jeste predizborno obećanje, ali Šapić šta god da je rekao vezano za gradski prevoz, to se i desilo. Ukidanje bus plusa, skidanje reklama, 300 autobusa i sada još samo 100 tramvaja, uz dolazak privatnika sa novim vozilima. Ako bude 125 tramvaja, mislim da ne bi trebalo nabaviti sve od istog proizvođača i da je to preveliki rizik ako se ne pokažu dobro, naročito ne Bozankayu.Da li iko veruje da ce kupiti 125 tramvaja? To je predizborno obecanje. 12 godina nisu kupili ni jedan, a sad ce odjednom 125.
Pa realno evo - Cirih jeste skoro tačno toliko - ok nabavka je bila podeljena na 70 odmah poručenih, pa onda dodatnih 40, pa dodatnih 12 kao opcije, ali su svi bili u jednom tenderu kao "čvrsta" porudžbina (70), a deo kao "opcioni deo" (40+12), a to je onda ukupno 122.To nisu uradili gradovi koji imaju i preko 1000 vozila u floti. Mislim kupili 125 jedinica odjednom. Čak iako to urade može svašta iz toga loše da ispadne. Od onog čuvenog da će većinski deo voznog parka biti slične starosti, do nabavke lošijih ne preterano adekvatnih tramvaja, pa da lepo jednim udarcem sahrane ceo sistem. Od trenutnih genijalaca u Gradu me ništa ne bi iznenadilo.
Заборављате да је тај "успешни" шпанац искочио из шина, и да су шине морале да се стругају јер точкови су били ван промера и нису правилно лежали.Ljudi hejtuju Španca unnecessary previše, jeste da ima mana, ali brži je od Švajcarca u špicu u kome osedim dok se dovučem od Ekonomskog do Voždovca.
Prvo 100 novih tramvaja, posle decembarskih izbora palo na samo 25, a pred ove ponovljene izbore navodno 125. Šapićevo pro*eravanje ne uzimajte za ozbiljno. Ako je nekada i bio čovek od kredibiliteta, sve pozitivne osobine je žrtvovao đavolu svojim ulaskom u Satanističku Nato Sektu(SNS).Da li iko veruje da ce kupiti 125 tramvaja? To je predizborno obecanje. 12 godina nisu kupili ni jedan, a sad ce odjednom 125.
Зар је Гангула имао позитивне особине? Да је он нешто вредео, не би био у партији као и Јанко Типсаревић. Што се трамваја тиче, да пробамо још ближе?Ako je nekada i bio čovek od kredibiliteta, sve pozitivne osobine je žrtvovao đavolu svojim ulaskom u Satanističku Nato Sektu(SNS).