Šta je novo?

Tramvaji

Hitachi

Tramvaj iz Kragujevca u službi u Beogradu je stari i dobro poznat ali nedostižan san. Nešto kao javni gradski prevoz od Beograda do do Pančeva. Ili proširenje Žičke. Ili npr Zrenjanin sa ispravnim vodovodom. Tako blizu ali tako daleko, jer nema mozga.

Imali smo čak Montipajtonovske fotografije Simens tramvaja iz Kragujevca u tranzitu kroz Beograd na putu ka Evropi. I dok naši radnici ovde prave i šalju te tramvaje za Evropu, mi ćemo da pazarimo NN marke sa svetskih buvljaka i viškova iz Čengdua, Anadolije i Bangalora.

Gde prestaje logika, tu počinje Srbija.
 
Hitachi

Tramvaj iz Kragujevca u službi u Beogradu je stari i dobro poznat ali nedostižan san. Nešto kao javni gradski prevoz od Beograda do do Pančeva. Ili proširenje Žičke. Ili npr Zrenjanin sa ispravnim vodovodom. Tako blizu ali tako daleko, jer nema mozga.

Imali smo čak Montipajtonovske fotografije Simens tramvaja iz Kragujevca u tranzitu kroz Beograd na putu ka Evropi. I dok naši radnici ovde prave i šalju te tramvaje za Evropu, mi ćemo da pazarimo NN marke sa svetskih buvljaka i viškova iz Čengdua, Anadolije i Bangalora.

Gde prestaje logika, tu počinje Srbija.
Неко ко ради на производњи Сименс трамваја у Крагујевцу каже да су одличног квалитета, удобни и брзи. Волео бих кад би се они појавили на улицама Београда и да се реновирају ови Чехословачки и Швајцарски. То било супер кад би се обестинило! Чак су се Шкодини трамваји показали успешнијим и радиће преправке, и измене на захтев купца, што је супер, али с обзиром да Гангула највише диригује, бојим се да ће то тешко ићи. Ево како Шкодини трамваји изгледају. Лепши су и модернији од Шпанских 100 пута.
1716297677816.png
1716297642664.png
 
Poslednja izmena:
Veći broj tramvaja povećava šansu da bar deo njih bude nešto normalno, a ne samo turske kante. Nije njima problem da uzimaju od razlicitih proizvođača, da zadovolje više strane. Primer su paralelne nabavke CRRC i Stadler vozova.
 
Da je ta izjava o 125 tramvaja rečena u bilo kojem drugom periodu godine, pa da i poverujem, ovako izjaviti to 3 nedelje pre izbora, verovaću im sutra malo.
 
Veći broj tramvaja povećava šansu da bar deo njih bude nešto normalno, a ne samo turske kante. Nije njima problem da uzimaju od razlicitih proizvođača, da zadovolje više strane. Primer su paralelne nabavke CRRC i Stadler vozova.

Da, ali CRRC je uzet direktnom nabavkom bez tendera, dok je Stadler pobedio na tenderu koji je za razliku od ovog za tramvaje bio pošten.
Eto, taj isti Stadler ne može da dobije za tramvaje, tako da nek nam je bog u pomoći.

А у Београду ће, УЗ ПАРИСКУ, уместо трамваја бити - бициклистичка стаза?!

Pogledajte prilog 198896

Debilana.
 
Evo, najavio je i prekidanje kruga dvojke. Moći će i sa manje tramvaja da se zakrpe, sotone.
Štaa ? Hoće da sakate dvojku ? Šta je sada spopalo bolesnike, pa i da Pariska bude pešačka zona u okviru nje se može uraditi tramvajska pruga kao u Ilici, putnici dvojke koji se voze unutrašnjim krugom uglavnom i žele da stignu do Knez Mihajlove i Kalemegdana, ko će to putovati do Donjeg Grada? Tamo je samo Linijski Park i tranzit za kamione. I posle Vesića - Šapić, iste rušilačke fiks ideje. :mad:
Ovo javnost mora sprečiti kao što je već sprečila Vesića da pretvori celu ulicu Kralja Milana u pešačku zonu. id*** se ponašaju kao da Beograd ima već odavno više linija metroa i jelda zato ceo centar može biti velika pešačka zona bez javnog saobraćaja. Pa i u onim metropolama gde je to slučaj, tramvaj ostaje i pored ukidanja drumskih vidova prevoza, a u Beogradu će tramvaj faktički biti odstranjen iz centra ako im uspe ovo što su naumili.
Hitachi

Tramvaj iz Kragujevca u službi u Beogradu je stari i dobro poznat ali nedostižan san. Nešto kao javni gradski prevoz od Beograda do do Pančeva. Ili proširenje Žičke. Ili npr Zrenjanin sa ispravnim vodovodom. Tako blizu ali tako daleko, jer nema mozga.

Imali smo čak Montipajtonovske fotografije Simens tramvaja iz Kragujevca u tranzitu kroz Beograd na putu ka Evropi. I dok naši radnici ovde prave i šalju te tramvaje za Evropu, mi ćemo da pazarimo NN marke sa svetskih buvljaka i viškova iz Čengdua, Anadolije i Bangalora.

Gde prestaje logika, tu počinje Srbija.
Bićemo srećni ako posle Vučićevog režima Pančevo ostane u Srbiji, tj. ako nam ne nikne novi integrisani prelaz Jarinje na Pančevačkom ili Tamiškom Mostu, koji će otvoriti predsednik druge Antisrpske Ljiste u institucijama Republike Vojvodine u liku Jovanova, Malovića ili Gojkovićke. Umesto Nikolićevog obećanog kanala Morava-Vardar ,to im je bio prvi kapitalni građevinski projekat koji su realizovali odmah po svom dovođenju na vlast 2012. A da BG Voz stigne do Pančeva ili da za Beograd nabave tramvaje iz kragujevačke fabrike, ne verujem da imaju namere. Tu bi im bio mršav plen od ugrađivanja u tender, a batina firma Pantransport bi bila glavni gubitnik ako bi Pančevo dobilo železnički prevoz uporediv sa gradovima duž novosadske brze pruge.
Tačno je da svi najgori scenariji koji su ranije bili nemogući osim na nivou diskursa pod ovim ogavnim režimom postaju stvarnost, a sve što bi bilo normalno i potrebno postaje tako blizu a tako daleko, apsolutno izvodljivo u praksi, ali nije im nakraj pameti da to urade. Za 12 godina smo duhovno preparirani, Srbija je pretvorena u antisrpsku distopiju, izdaju nas i kradu više nego što je to ikada bilo i pojmljivo, a većina nas nije ni svesna da nam to rade, jer im Vučićev i Hilov medijsko-politički Matriks ne dozvoljava da vide. Od onih koji vide, veći deo nema snage da se suprotstavi, a manjinu nije čak ni briga.
 
Poslednja izmena:
Evo, najavio je i prekidanje kruga dvojke. Moći će i sa manje tramvaja da se zakrpe, sotone.
Биће трипут горе него пре. Боље би било средити саобраћајну инфраструктуру, и порушити бесправну градњу. Такође је неко предложио да расели половина ових дођоша из Београда назад у Србију и њене градове, и да се поново покрене индустрија из времена СФРЈ. Кад су сви градови имале своје фабрике, фирме и предузећа, није био толики прилив дођоша, и мало аутомобила је било на улицама Београда. Данас их се толико населило да не можеш иглу да сместиш. а камоли да паркираш ауто. Србија се претворила у Америку чије ставновништво се свело на неколико повећих градова, док унутрашњост зјапи празна. (Читај пљачкање и дивљачка приватизација индустрије, и економска ликвидација.) Исто тако је у Америци. Унутрашњост зврји празна, јер је њена индустрија у тим градовима опељешена, а велики градови су пренасељени и пребукирани јер се становиштво из ње слива свакодневно. Докле ће да се праве грешке?
 
Poslednja izmena:
Biciklistička staza na onoj strmini u Pariskoj i Tadeuša Košćuška je još bolesnija zamisao od Vesićeve gondole. Nju niko od biciklista neće ni koristiti, ako se ne daj bože izgradi. Zašto takvih staza nema po Novom Beogradu gde je teren idealan za biciklizam?
Ono što im se ne sme dozvoliti je uklanjanje tramvaja sa tog prostora, ako krenu sa tim moraće ponovo protesti, jer je izgleda nemoguće sprečiti uništavanje grada od strane naprdnjačkog taloga bilo kako sem na ulici. Ogromna većina beograđana je odavno protiv njih, ali je izvesno da će i na ovim izborima 2. juna ponovo uzeti grad jer je cela opozicija rasturena. Da se narod nije pobunio na vreme, danas bismo imali linije 29, 31, EKO-2 samo do Slavije, i onda tabanaj pešačkom zonom 1,6 kilometara do Trga Republike.
 
ovo za uklanjanje tramvaja oko Kalemgdana je u rangu sa Boldrikom iz Crne Guje i njegovim čuvenim “imam lukav plan”. Uklonimo tramvaj kojim gomila ljudi dolazi na Kalemegdan, onda će svima biti teško da se iz Pristaništa ili od Beka penju uzbrdo, onda će ideja gondole, uspinjače, lifta (šta god ili sve zajedno) postati sasvim prihvatljiva svima.

Nego zar pre samo dve godine nisu filozofirali o tramvajima duž Kralja Milana, pa jedna linija valjda beše predviđena i da se spoji sa prugom na Kalemegdanu, a sad plan da se ukine ta ista pruga na Kalemegdanu. To dovoljno govori i o prethodnim i o sadašnjim planovima - to ne postoji, strateški plan tramvajske mreže ne postoji, postoje samo ad-hoc izbačene nebuloze iz nečije glave, od kojih neke, nesretno, pretoče u delo.

Treba im zabraniti da dok ne završe liniju trojke ukidaju i prugu preko Savskog mosta, a kamoli ovu preko Kalemegdana.
Meni se čini kako su krenuli da niti će napraviti suvislu metro liniju (da se razumemo neće napraviti nikakvu - pa ni nakaradnu, a kamoli suvislu), a još će i tramvaje poukidati.
 
ovo za uklanjanje tramvaja oko Kalemgdana je u rangu sa Boldrikom iz Crne Guje i njegovim čuvenim “imam lukav plan”. Uklonimo tramvaj kojim gomila ljudi dolazi na Kalemegdan, onda će svima biti teško da se iz Pristaništa ili od Beka penju uzbrdo, onda će ideja gondole, uspinjače, lifta (šta god ili sve zajedno) postati sasvim prihvatljiva svima.

Nego zar pre samo dve godine nisu filozofirali o tramvajima duž Kralja Milana, pa jedna linija valjda beše predviđena i da se spoji sa prugom na Kalemegdanu, a sad plan da se ukine ta ista pruga na Kalemegdanu. To dovoljno govori i o prethodnim i o sadašnjim planovima - to ne postoji, strateški plan tramvajske mreže ne postoji, postoje samo ad-hoc izbačene nebuloze iz nečije glave, od kojih neke, nesretno, pretoče u delo.

Treba im zabraniti da dok ne završe liniju trojke ukidaju i prugu preko Savskog mosta, a kamoli ovu preko Kalemegdana.
Meni se čini kako su krenuli da niti će napraviti suvislu metro liniju (da se razumemo neće napraviti nikakvu - pa ni nakaradnu, a kamoli suvislu), a još će i tramvaje poukidati.
A uklanjanje vozila sa Trga republike i Studentskog trga?
 
Језиво је све што се дешава, само да подсетим троле нико ни не спомиње више. Никако им не смемо дозволити да осакате двојику. Ово за тројику што се дешава годинама је невероватно, сад ће још и Савски мост да укину. Две и по три године ће бити ван функције ако не и више. Још већи колапс нам следи у саобраћају. Све је постало тотално ненормално и превазилази све границе, а што је најгоре биће још горе. Изгледа да овај народ не заслужује ништа нормално, у фазону смо да их пустимо малтене до краја све да униште. Много смо дозволили глупацима, злим људима, овим нашим домаћим јајарама. Потребно је да се реагује, ај мало да засијамо. Нисмо дуго.
 
@miki_ns
Dao si par dobrih primera nabavke tramvaja u velikim lotovima odjednom, al mislim da i Cirih i Zagreb imaju više tramvaja spram mreže od Beograda. Mada nisam to podrobno ispitivao. U svakom slučaju, apsolutno sam protiv nabavke tolikog broja vozila bez adekvatnog plana, jer to je kod nas skoro pa ceo vozni park. To su vrlo ozbiljne stvari, a mi dugo imamo posla sa blago je reći neozbiljnim ljudima.

A ovo ako stvarno imaju plan da uklone tramvaj iz Pariske ulice, definitivno imamo posla sa kompletnim debilima. Šta će ti tu na tim strmim ulicama biciklističke staze. Da neće Šapić sam da pedala tuda. Deo od Pristaništa do ulaza u Knez Mihajlovu ulicu, jedan je od najlepših i najatraktivnijih kad je u pitanju tramvajska mreža, plus je i dosta koristan deo trase dvojke, a tu je i 11. Kome bi tramvaj tu i smetao, pa sve da celu Parisku jednog dana pretvore u pešačku zonu. Tu se infrastruktura mora očuvati po svaku cenu.
 
Nastavlja se devastiranje šinskog prevoza u Beogradu. Umesto da danas gledamo tram kroz Bulevar Zorana Ðinðića ili Višnjičku mi ćemo imati Drop off ili Shuttle buseve :rolleyes: Uz X dodatih traka koje prave još veću gužvu. Elem..šta bi sa predlogom za tunel na ovom prostoru u Pariskoj? I sa trgom iznad. Skupo?
 
Nastavlja se devastiranje šinskog prevoza u Beogradu. Umesto da danas gledamo tram kroz Bulevar Zorana Ðinðića ili Višnjičku mi ćemo imati Drop off ili Shuttle buseve :rolleyes:
Uskoro neće ni biti tramvaja, samo krš turski (eventualno kineski) solo dizel busevi sa nakačenim A na brojku, da nas podseća na neka lepša vremena...
 
Pa ljudima zvuči primamljivo pešačka zona, pa valjda i prihvataju sve to.

Nisam ni ja protiv, smeta mi što diraju tram, tim delom centrom samo hodam, pa mi ništa ne znači ta promena saobraćajno.
E sada kako će ljude koji imaju kola da pogodi ne znam, ali osetiće.

Mada mi nije jasno ni za ove u Karađorđevoj što stoje u koloni svaki dan otkako je zatvorena Pop Lukina, parkiraj se negde i uzmi prevoz, već kada ne ide..
Ne vozim po Bg-u pa možda imam iskrivljen stavove, šta ja znam. 🤷‍♂️
 
Nastavlja se devastiranje šinskog prevoza u Beogradu. Umesto da danas gledamo tram kroz Bulevar Zorana Ðinðića ili Višnjičku mi ćemo imati Drop off ili Shuttle buseve :rolleyes: Uz X dodatih traka koje prave još veću gužvu. Elem..šta bi sa predlogom za tunel na ovom prostoru u Pariskoj? I sa trgom iznad. Skupo?
Vesara fantazira da ćemo se 2030. većinom voziti šinskim prevozom po gradu. Možda i hoćemo, ako ijedan šinski sistem preživi njihov lopovluk i bahatost, i tramvaj i BG Voz, i ako do tada izgrade jedno 5 linija metroa, a ne jednu ili dve za koje takođe manijakalno lažu da će ih napraviti.
 
Poslednja izmena:
Mada mi nije jasno ni za ove u Karađorđevoj što stoje u koloni svaki dan otkako je zatvorena Pop Lukina, parkiraj se negde i uzmi prevoz, već kada ne ide..
Ne vozim po Bg-u pa možda imam iskrivljen stavove, šta ja znam. 🤷‍♂️
Nema to veze sa time da li si vozač ili ne. Jednostavno imaš jedan deo ljudi koji voli da ne izbija iz kola, čak i po cenu nerviranja zbog gužvi, jer smatra to većim komforom nego da se "gužva" u gradskom prevozu. Isto tako imamo i jedan deo ljudi koji koristi gradski prevoz a koji ne bi ni za živu glavu presedali ako imaju direktnu vezu, čak i kada je vanredna situacija i linija im ne funkcioniše, i nervirali se zbog toga, pritom čekajući da se prevoz na njihovoj liniji unormali, nego da ili krenu peške do najbližeg prevoza ili da sa jednim ili više presedanja stignu do cilja.​
 
Vrh