Delim mišljenje za trodelnu verziju sa 4 postolja, smatramam da je za Beograd adekvatnija.
Mogu pisati samo iz ugla Stadlera, oni su razvili specijalan model za Beograd i ne žele da odstupe od toga očigledno.
Mada jeste sve to malo smešno, Stadler se zahvaljujući gdinu Željku Davidoviću iz Mrkonjić Grada dosta aktivirao na Balkanskom području iako to nije bio prvobitan cilj, trenutno su i u trci u Crnoj Gori za nove EMV.
Ako dobiju tender u CG i Beogradu postoji realna mogućnost da otvore servis na Balkanu, a mi smo tu u prednosti, odnosno vrlo brzo će otići u Kragujevac, ekspanzijom je Željko učinio uslugu nama šireći portfolio Stadlera na Balkanu, jer je znao da će to povući i dodatnu investiciju / proizvodnju.
Al šipak to znači Za Gangulu i njegove saradnike koji na ovo gledaju kao na rutinski posao sa busevima, ne kapirajući da tramvaji nisu busevi i da će nas uvući u nevolje.
Hajde po kvalitetu, ali Stadler ima najbolju korisničku podršku među zapadnin proizvođačima, a pouzdano znam da bi se GSP-u, kao i sada Srbijavozu, izlazilo u susret oko mnogih stvari. Stadler vuče i ubedljivo najbolje podizvođače na tržištu gde je saradnja maksimalna i bez tenzija, sve se rešava za 5 minuta, na prevozniku je samo da organizuje potrebne stvari.
A ko su ti Turci? Kakva je njihova podrška? Ko su im podizvođači? Referenci jedva da ima.
I što se mene tiče ne mora ovo ni da dobije Stadler, ali Bozankaya da dobije, bio bi težak kriminal i vrhunac korupcije ovog grada.
Mislim samo ću okačiti ovo ponovo, sve mi je jasno kada vidim ovakva rešenja
((
A kičast futuristički dizajn je nepisano pravilo da od takvih treba bežati..