Moram sam sebe da ispravim. Nije 43 nego 42.Temišvar: 16 tramvaja
Jaši: 21 tramvaj
Kajseri: 5 tramvaja
Ako mi neka nabavka nije promakla, mada sam dobro zagledao, oni su u predhodne 3 godine isporučili 43 tramvaja što ih diskvalifikuje sa ovog tendera.
Verovatno da ne, zato i pričam da je nabavka većeg broja tramvaja nepotrebna u ovom momentu.Ok ovo je tender za vozila, ali da li je već raspisan tender za obnovu/pojačanje postojećih i izgradnju novih ispravljačkih stanica za napajanje tramvajsko/trolejbuskog podsistema.
Ja se više sećam da je Stadler bio u nekoj daleko pre verovatnijoj kombinaciji, nego Bozenkaya. Možda ih uključe u priču sa trolejbusima. Ne bi se iznenadilo. Inače, Bozenkaya je mislim imala i nastup na IAA u Hanoveru, beše prošle godine, ako se ne varam.
Bilo bi dobro da uzmemo i neke trodelne tramvaje poput Končara za linije 6,10 i 11. Sad ne znam ko sve pravi te “kraće” tramvaje.@Vinča307
Treba da imaš u vidu da ćemo se i za ovih 25 komada solidno načekati. Veći deo trenutnog voznog parka je poprilično izraubovan, tako da ima i te kakvog smisla uzeti i 50 komada, bez obzira na infrastrukturu.
Kad smo već kod njega, Italijani osim Turaka uzimaju i Štadler.Ja se više sećam da je Stadler bio u nekoj daleko pre verovatnijoj kombinaciji, nego Bozenkaya. Možda ih uključe u priču sa trolejbusima. Ne bi se iznenadilo. Inače, Bozenkaya je mislim imala i nastup na IAA u Hanoveru, beše prošle godine, ako se ne varam.
A ne samo to nego i Evropska banka za razvoj daje kredite samo za tendere koji završe u "evropskim" rukama - ovaj, mislim džepovima.Prle samo mito inace da nije tako ...
Ikarbus bi se uzimao ne turci
Za vozove bi se pravio neki dil da se uzme licenca sa nekim domaćim sinvozom zelvozom
Ali mi i kamione za komunalne kuce uvozimo
Nema kod nas ni želje ni volje bilo sta da se pravi jer to kvari uvoznicima posao
Što ne Sor?To bi bilo super rešenje, tramvaji i trolejbusi od istog proizvođača, samim tim lakša nabavka delova jer sve možeš uzeti odjednom, ali trolejbusi Škoda Solaris, a ne Sor.
Дакле са увозницима треба причати да се капиталом удруже, и организују производњу код нас. Са максималним учешћем домаћих компоненташа. А то се да руадити измена закона да се увозници опорезју додатно, а да се произвођачи максимало ослободе пореза док се производ не пусти у серију, и тада да се проиувоћђачу дају пореске олакшице. Сада док је једнопартијски систем, нема боље прилике да се тако нешто одради.Nema kod nas ni želje ni volje bilo sta da se pravi jer to kvari uvoznicima posao
Тако је. Зато је нама потребна наша, домаћа банка која ће финансирати привреду.A ne samo to nego i Evropska banka za razvoj daje kredite samo za tendere koji završe u "evropskim" rukama - ovaj, mislim džepovima.