Šta je novo?

Tramvaji

Opet neke tramvajske besmislene zamene za metro. Treba sprečiti taj besmisleni projekat.
 
Da se razumemo 31 je po opterećenju primereniji tramvaju nego mnoge tramvajske linije, međutim problem je u tome što je u ustaničkoj veliki uspon čak i za autobus. U tom smislu najoptimalnije rešenje predstavljao bi dvozglobni IMC trolejbus poput recimo Solaris Trollina 24 dok bi za liniju 29 i 18-metarski zglob predstavljao veliki pomak.

No ne leži vraže, štetočine planiraju sa nastavljanjem sakaćenja mreže linija neosvrćući se oko sebe. Trasa Tašmajdan-Kalemegdan je obavezna u svakom slučaju tako da tramvaji mogu ići i Beogradskom do Terazija. Mislim da pokušavaju da napune tramvaj presedačima s 29 i 31 uz eliminaciju prolaska frekventnih opterećenih drumskih linija preko sklepane kaldrme (sklepotine koju uporno odbijaju da priznaju).

Na mapi PGR tramvajskog podsistema jasno se vidi problem SA:


Plavo=Metro M1+M2, crveno=tramvaj, zeleno=trolejbus. Dodate tačke ukrštanja s metroom.

Umesto da su metro sproveli preko Prokopa i Kralja Milana uglavili su tramvaj koji je racionalnije bilo provući Vilsonovim Bulevarom, dalje tunelom do Terazija, ili, radi postizanja manjeg uspona do Pionirskog Parka ili Tašmajdana. IMC trolejbusi su mogli saobraćati normalnom trasom 29 i 31 bez usporenja saobraćajnog toga dodatnim presedanjem. Jednom metro stanicom s 115m dugim pokretnim trakama mogli su pokriti i Savski Trg i Karađorđevu. Na taj način tramvaj kroz Vilsonov Bulevar vršio bi ulogu fidera baš kao i u Ruzveltovoj.

Jasno je da su radi postizanja političkih ciljeva potpuno izokrenute uloge činilaca multimodalnog sistema. Dok tramvaj pokriva glavnu železničku stanicu metro opslužuje stambena naselja i poslovni kompleks s najvišom stopom motorizacije, odnosno jedan šoping mol. Savršen primer vašarišta. Svi saobraćajni tokovi vode na vašar jer, gde bi drugde u selu koje jednom godišnje vidi neki događaj.
 
Људи, ви нисте свесни колико су сад због овог срања 68, 71 и 601 у хаосу, људи ми говоре да се чекају и више од 40 минута... Само да су 11 обрнули време редоследа са Калиша и Блока 45, или да оба иду у поноћ, насеља око блокова имају скоро 50.хиљада људи, то увече шта се вози вози се, а баш би значило да 11 увече барем за 30 до 50 људи скине 95, а то је већ препуно код Делта Ситија, и 70ог блока...
 
Као да оне у секретаријату брига због тога...
 
Ти људи не виде јавни превоз нити га користе.
 
Ne razumem zašto su rekonstruisali trg ako će sada još jednom da ga raskopaju da bi provukli tramvaj preko njega.
 
Baš gledam, studiram ovde od oktobra 2018., koliko su samo linija ukinuli od tad. Naravno da ima manjak autobusa kad su tramvaji skroz neiskorišćeni.
2,5,6,7,9,10,14. Više od polovine ukinuto, ostatak autobusi s kojima i onako kuburimo.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715768#p715768:2n9smm3j je napisao(la):
Daxara » Pon Mar 09, 2020 3:10 pm[/url]":2n9smm3j]Baš gledam, studiram ovde od oktobra 2018., koliko su samo linija ukinuli od tad. Naravno da ima manjak autobusa kad su tramvaji skroz neiskorišćeni.
2,5,6,7,9,10,14. Više od polovine ukinuto, ostatak autobusi s kojima i onako kuburimo.

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Nas narod je snazan i zdrav, moze i peske da ide.
Ne treba mu tramvaj.

Sada Vesic zna da moze da ukine permanentno sve te linije i da se niko od pogodjenih nece buniti.
 
Objasnjenje da nove i stare sine u "4 bulevara" ne mogu da se spoje je vredjanje nase inteligencije. Ljudi po svetu imaju razne nacine da se, cak i u slucajevima velikih rekonstrukcija, sinski saobracaj ne prekida. Postoje razna sredstva da se brzo i lako "premoste" kriticna mesta. Na netu ima raznih primera kako se to radi/radilo, ali izgleda da medju nasim "strucnjacima" nema mnogo njih koji se mesaju u svoj posao.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BCyhjevMSII[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rQJHBfjHc5Y[/youtube]
 
#1526

7UDdAQT.jpg



I rashodovani #294 i #322

tueypmn.jpg
 
Ovi rashodovani tramvaji izgleda da imaju mnogo bolju limariju od ovih u voznom stanju.
 
I kuple su im cele, nisu ocerupane. Slo li su ih rashodovali? Zar ne mogu da se oprave?
 
Мислим да се возила ГСП расходују првенствено по годишту.
 
Дошљак":3ocbmw3f je napisao(la):
Мислим да се возила ГСП расходују првенствено по годишту.
Ako je tako kako ostadoše do skoro onda #2 #21 #10 #421
Kao rekli da postoji granica do 18 godina a u zemunu #322 i #990 svaki dan rade punom parom

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
294 je poslije sudara remontovan u gosi nikad nije vracen u redovan saobracaj i 420 isto nije vracen poslije remonta i sredjivanja dok sta je sa 322 nisam siguran
Inace gdje pocinje gsp tu prestaje sva logika ...
Inace bi ovi tramvaji ne bi bili ocerupani i vozili bi ....
 
Kad je imao sudar 294 i od kad ne radi 322?

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Čekaj koja je to ludačka logika, remontuješ tramvaj, i onda ga ne vratiš u saobraćaj posle toga - pa zašto su trošili novac na remont?
 
Inace iz tog 294 dok je bio na dorcolu pokraden bakar sa motora i polupani prozori sve od strane rae populacije niko se nije ni potrudio da spreci imaju cuvarsku satro sluzbu pa su ih onda pretjerali na nbg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=719707#p719707:oss9ey4h je napisao(la):
IK101 » Sun Mar 22, 2020 10:47 am[/url]":oss9ey4h]Kad je imao sudar 294 i od kad ne radi 322?

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
294 је имао тежак судар на 11Л (Блок 45 -Депо Сава) пре неких 15ак година, на стајалишту Гандијева у смеру према Бувљаку, тада се закуцао у бившег ремонтованог парњака 276, судар и сама деформација каросерије је била језива, а и сам возач је добро прошао, да су га једва послали у Гошу... Што се трамваја 420, њега је на Трошарини ударио зелени Швајцарац да ли 2008 или 2009.године не могу да се сетим, али га је толико разбио, да му је задњи део дошао до возачевог... Што се трамваја 322 тиче, то стоји дужи период, и обзиром да је тренутно вишак трамваја, могу слободно да их расходују!
 
Gaspar ne pretjeruj pogotovo za 420 da sad ne kopam clanke i fotke sudara i svega ...
 
Vrh