Извор: Вечерње новости | 14. април 2020. 06:38Радови ће овде трајати до 8. маја
МАЊАК аутомобила на улицама престонице због пандемије вируса корона омогућио је путарима да поправе оно што не би могли због гужви на београдским булеварима да је ситуација уобичајена. Осим путара, вредни су и радници ГСП, који ће напокон успети да замене и поправе трамвајске шине од Београдске улице до Вуковог споменика.
Сада, када трамваји "спавају" у депоу на Новом Београду, још од почетка реконструкције Савског трга, оперативци ГСП сређују шине широм града. Тренутно се поправља трамвајска пруга у Булевару краља Александрау зони раскрснице са Београдском. Радови ће овде трајати до 8. маја.
Током радова измењена је траса коридорске линије Л10 Панчевачки мост - Кумодраж. У смеру ка Панчевачком мосту аутобуси ће саобраћати улицама Београдска, Булевар краља Александра, Рузвелтова, Краљице Марије, Старине Новака и даље редовно. Ка Тргу Славија возе улицама Професора Михаила Ђурића, Булеваром краља Александра, па Светозара Марковића, Његошевом, Београдском и даље својом редовном трасом.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727732#p727732:21xnmi1l je napisao(la):Bender Rodriguez » 14 Апр 2020, 16:21[/url]":21xnmi1l]Evo nešto na brzaka, sa tri moguće varijante
Super :kk:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727732#p727732:6s2h2zc6 je napisao(la):Bender Rodriguez » 14 Apr 2020, 15:21[/url]":6s2h2zc6]Evo nešto na brzaka, sa tri moguće varijante
Da napomenem da uključujem i opciju da se podvožnjak sruši tj. zatrpa, ali i opciju da ostane, i da tramvaji idu kroz njega.
Ja sam lično za to da se zatrpa, jer sad više nema potrebe za njim. A nije kao da bi se stvorio bog zna koliki saobraćajni problem ako bi se iznad njega uvela semaforizovana X raskrsnica.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=727775#p727775:2nn3i3an je napisao(la):Siniša » Uto Apr 14, 2020 4:33 pm[/url]":2nn3i3an]Mislim da bi podvožnjak u Tadeuša Košćuškog trebao da ostane za tramvaj, a da automobilski saobraćaj ide površinski do okretnice.
Lično, voleo bi da ostane železnički kolosek koji bi sekao tu ulicu/raskršće i da se lepo elektrificira i iskoristi za tram-train linju do Pančeva. Posle dunav stanice moglo bi da se uradi još dva stajališta, ne mora čak ni da bude dupli kolosek, jedno od stajališta bi bilo baš ovde kod podvožnjaka.
Drugo, planirano je da se izgradi mreža na levoj obali Dunava, sa sumanutom idejom preko mosta na Ada Huji. Bilo bi idealno kada bi se mogao izgraditi tramvajsko-pešačko-biciklistički most tu, u produžetku Tadeuša Košćuškog i spojiti tu tramvajsku mrežu sa vezom na Dorćolu. Ali gradnja mosta bi bila skupa i bojim se da ima malo prostora.
Sledeća opcija, umesto mosta bi bila veza sa brodovima (Ferry). Srećom, okretnica je blizu Dunava i bilo bi dobro u blizini napraviti pristanište za rečni prevoz. To bi isto trebalo uraditi na levoj obali Dunava i tamo u blizini napraviti okretište za autobuse i tramvaje, a tramvajska mreža bi mogla biti nevezana za ovu postojeću (postoje gradovi koji imaju nezavisnu "orphan" liniju ili mrežu, npr. Lisabon, a imao je i Beograd od 41 do 47 Zemunsku liniju).
Voleo bi da čujem vaše mišljenje, imate li vi neku ideju kako da se reši ovaj problem?