Šta je novo?

Tramvaji

Удобнији ти јесу на први поглед, али од Ушћа до Блока 45, да видиш како изгледа... Док трамваји прођу само бувљак, 95 је већ код Имоцентра... Да видиш шта им раде подстанице већ 15.година на раскрсници Ивана Рибара и Јурија Гагарина... Тај један талас од једног трамваја на минут, доводи до тога да је 95 већ код Гандијеве, јер ће 95 у 90% случајева бити само због тога бар 5 минута испред тог... И наравно, и ја ћу пре нападати 95, него трам, јер ми је битније време путовања, а не да уграбим место да седнем...
 
ne izbegavaju se tramvaji kod nas bez razloga. a da je tramvaj bolji ljudi bi se kroz mesec-dva masovno prebacili u njega.

EDIT: probaj leti po vrućini da čekaš tramvaj u JG užas jedan!
 
И ја у В. Степе радије користим трамвај него 33, лакше уђем и комотније ми је. Најрадије чекам ,,Швајцарце" на линији 9, јер су ми најомиљенији. :D Неподериви и, са путничког аспекта, бар по мом мишљењу веоооома удобни трамваји, нисам џабе писао ову порукицу испод (иначе, то је мало модификована реплика из филма ,,Балкански шпијун", која у оригиналу гласи ,,Која су то кола боља од Москвича?"). 8) Обожавам и ,,Шпанце", али имају 2 не мале мане: превелики број седишта, као да је прављен за приградски саобраћај и мањак рукохвата. Те мане га чине гадним за гужву.
 
Skretnice su postavljene

o09on9.jpg
 
Jedno laičko, da li je dobro da skretnica bude odmah na silasku? jer tu tramvaj treba i da koči i sve to, mislim, neće li to rpaviti neke probleme?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610923#p610923:ij98tpwk je napisao(la):
Expert » Sub Mar 23, 2019 3:53 pm[/url]":ij98tpwk]Јуче.
file.php

Gde je ovo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610689#p610689:so3lxzwo je napisao(la):
Gorstak89 » Fri Mar 22, 2019 11:57 am[/url]":so3lxzwo]ne izbegavaju se tramvaji kod nas bez razloga. a da je tramvaj bolji ljudi bi se kroz mesec-dva masovno prebacili u njega.

EDIT: probaj leti po vrućini da čekaš tramvaj u JG užas jedan!
Коначно неко да зачује проблеме... Трамвај ће на Мосту на Ади донети једну једину предност, а то је кружење око гараже за исте, што значи да летњим редом вожње аутобуси ће награбусити... У 100Е да се кладимо, док трамвај 13 окружи са Моста на Ади, 85 је већ код Општине Нови Београд. Опет надам се да увођењем трамваја на Мост на Ади, неће дирати 85 и 89!
 
Za razliku od nekih članova koji s ustava građane treba naterati ja sam za to da se analizira šta je problem i onda da se vidi neko dobro rešenje za to. u JG su potrebni kružni tokovi za sva vozila i za sve gužve, i potrebno je uvesti prednost tramvaju, popraviti šine... a i ta stajališta bi mogla malo da se natkriju, moglo bi i drveće da se ubaci, sve smo ogolili! a šine bi možda bile i bolje sa strane umesto po sredini. uz kružne tokove tu ne bi bilo puno zastoja, samo je onda pitanje koliko bi bili efikasni tako u kružnim tokovima, ali verujem da ne bi puno gubili, a ne bi morao da prelaziš ulicu kako bi došao do prevoza
 
Просто их мрзи да развијају инфраструктуру, и ову пругу преко моста раде сад без прилагођавања реалним потребама па ће трамвај беспотребно кружити око блока 42 уместо да иде одмах лево у Марка Христића на Јурија Гагарина.
 
pa to je slika i prilika naših radova, napravimo most pa tek onda počnemo pristupne puteve, a onda kod pupinoog mosta nam još bude i skupo da pravimo petlje! aloo, pa završpi sve kak ovalja kad si već krenuo. Crvenka je mogla da dobije svoju petlju, pa da 85 ide kroz crvenku za borču koliko bi to otvorilo neke opcije.. nego sve nešto sakato, skraćeno, u fazama u ovome u onome, biće to super al za 200 godina, ajmo sad nešto drugo da započnemo što će biti super za 300... ovde svuda ima divnih opcija za optimizaciju, greota je velika ne iskoristiti to!
 
"Simens, koji će proizvoditi tramvaje u Kragujevcu, i vi, koji ćete reparirati tramvaje u Kruševcu, imaćete prednost kada je u pitanju Grad Beograd", rekao je Vesić i dodao da se to odnosi i na "Ikarbus" koji je kupila kineska kompanija i koji počinje proizvodnju električnih autobusa", dodao je Vesić.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1526346

Ljubi ga majka... :x Ajde za reparaciju čeških tramvaja, to mi je OK, ali za kupovinu novih vozila valjda treba neki tender... Da, znam da je tender lako naštelovati, ali ovakve izjave mi i dalje bodu oči. Valjda nikada neću prihvatiti da je u redu promovisati nezakoniosti. :x
 
Verujem da je kupovina tramvaja od Simensa već bio deo paketa "pogodnosti" za dolazak te firme u Srbiju.
 
Verujem da Simens neće dozvoliti loš kvalitet. Slažem se da je potpuno neodgovorno od Vesića da kaže da će biti kupljeni ti tramvaji, mada to nije ništa novo od njega i njegovih. Ali s druge strane mislim da bi to bila daleko bolja opcija, sigurno jeftinije i lakše za održavanje nego da se uzimaju tramvaji iz inostranstva. Samo da barem bude "legitimno", a ne ovako naglas da se priča.
 
поставиш услове тендера такве да само Сименс може да добије. градски оци су мастори тог заната, што се може видети уназад 30 година
 
Боље ,,Сименс" него, рецимо, БКМ. БКМ трамваји су, бар мени лично, одвратни. Повраћа ми се када их видим. Погледајте им, рецимо, њихов АКСМ-1М или АКСМ-60102 - буквално као Татра Т4 на стероидима. Ни нископодни АКСМ-743 није нека лепота. А и ова нова гама им је, бар по мом мишљењу, дизајнирана као да је дизајнер једва чекао да заврши посао и оде кући. :bash:
Са друге стране, будимпештански ,,Сименс Комбино Супра" је права лепотиња за очи. Једноставно прелеп трамвај. 8)
 
Gledajmo to ovako - velike firme su uspele da isposluju uslove na tenderima i u državama gde nisu imale proizvodnju. Da li je normalno obećati ovako nešto - nije. Ali da li je bolje ipak uposliti domaće radnike (pa i u stranoj firmi) nego samo poslati novac preko granice, mislim da jeste.
 
Рипањац 405":3v98tn32 je napisao(la):
Боље ,,Сименс" него, рецимо, БКМ. БКМ трамваји су, бар мени лично, одвратни. Повраћа ми се када их видим. Погледајте им, рецимо, њихов АКСМ-1М или АКСМ-60102 - буквално као Татра Т4 на стероидима. Ни нископодни АКСМ-743 није нека лепота. А и ова нова гама им је, бар по мом мишљењу, дизајнирана као да је дизајнер једва чекао да заврши посао и оде кући. :bash:
Са друге стране, будимпештански ,,Сименс Комбино Супра" је права лепотиња за очи. Једноставно прелеп трамвај. 8)


Nije ni Combino baš pojam za lepotu, pogotovo ne u žutoj boji iz Budimpešte.
Meni je mnogo lepši Simens Avenio M
21f8adffb9a9506753a2bc517e150fcf.jpg

Ulm ima oba
5a1a7ce213e210d85d891d23ce9c5d5e.jpg
 
Мени су оба лепа. Савршенство! 8)
Предња стена код модела Авенио ми личи на ону код аутобуса VDL Citea! :D
 
Jesu lepi ovi Simensovi tramvaji, nema šta. Ali mene u ovom trenutku više zanima kako će izgledati remontovan katice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614202#p614202:2r8r075r je napisao(la):
Рипањац 405 » Pet Apr 05, 2019 3:08 pm[/url]":2r8r075r]Боље ,,Сименс" него, рецимо, БКМ. БКМ трамваји су, бар мени лично, одвратни. Повраћа ми се када их видим. Погледајте им, рецимо, њихов АКСМ-1М или АКСМ-60102 - буквално као Татра Т4 на стероидима. Ни нископодни АКСМ-743 није нека лепота. А и ова нова гама им је, бар по мом мишљењу, дизајнирана као да је дизајнер једва чекао да заврши посао и оде кући. :bash:
Са друге стране, будимпештански ,,Сименс Комбино Супра" је права лепотиња за очи. Једноставно прелеп трамвај. 8)
Slažem se, Rusi i bivši SSSR generalno imaju jako ružne tramvaje. Oni tramvaje i dalje vide kao ''ona kuticija na točkovima što ide po šinama'' i ništa preko toga. Estetika i komfor su im na dnu liste zahteva. Najodvratnije mi je ono kad im farbaju obode točkova, da izgledaju ko vozila iz 1950ih...

P.S.
Potražiti na netu KTM-5M3. Ubedljivo najružnije vozilo javnog prevoza u istoriji.
609290.jpg
 
Због оваквих кичероза, озбиљно предлажем админима да међу смајлије убаце и онај који повраћа. :wink:
 
добро сад, Руси и естетика, када су возила у питању, не иду заједно
 
Vrh