Šta je novo?

Tramvaji

Zar nije bolje da u Beogradu otvore pogon i mogu do mile volje (kao i Ikarbus) da experimetišu sa prototipovima .
 
Fora je što su od privatnog gazde kupili firmu, što je generalno bolje i po njih i po nas.
 
Btw, na komentarima vesti već žale "Gošu" i kažu kako "Siemens" nema pojma šta radi.
 
^^ Ti komentari za Siemens jesu idiotski. Ali ove za Gošu razumem. Ne podržavam ih ali ih razumem. Jer je narod ovde video toliko pljački i uništenja zarad ličnih interesa da čak i u ovakvim situacijama počnu da vide zavere i ''ubijanje konkurencije'' u svemu. A Goša jeste upravo takav primer, pošto je uništena od strane domaćih lopova za sitnu korist. Daleko od toga da je imala neku bog zna kakvu budućnost i ovako, ali su joj domaći lopovi pomogli da postane prosjak. Tako da kad im neko kaže da dolazi Siemens, a svega par nedelja nakon vesti o (definitivnom) bankrotu Goše, mnogi počnu da povezuju stvari (na loš način) i da izvlače takve zaključke.

Jbg, to je ono što pričam i u kontekstu politike, kad političari i njihovi dežurni advokati ovde pričaju o negativizmu. Da, narod je prost, narod je negativan, i narod je nadrndan. Ali posle svega kroz šta je prošao, i posle svega što su mu uradili (političari), ko može da ga krivi...

E sad, što se to uvek manifestuje i kanališe na loš način, što se sve završi na gunđanju umesto na ulici... to je već druga tema. Ali hoću da kažem da razumem otkud takve pojave ovde.

A što se tiče CAFova, jedina velika stvar koju im zameram su užasno tesna i idiotski raspoređena sedišta.
 
Зна ли неко којим брзинама се крећу трамваји по Београду? Прочитах да нове шине преко моста на Ади прјектују за 40 км/час. Мени је то мало. Да ли су и остале шине које су по граду пројектоване за тако мале брзине? Сигуран сам да се брже крећу на одређеним деловима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523898#p523898:2xx4hwqg je napisao(la):
Bender Rodriguez » 11 Mar 2018, 19:19[/url]":2xx4hwqg]^^ Ti komentari za Siemens jesu idiotski. Ali ove za Gošu razumem. Ne podržavam ih ali ih razumem. Jer je narod ovde video toliko pljački i uništenja zarad ličnih interesa da čak i u ovakvim situacijama počnu da vide zavere i ''ubijanje konkurencije'' u svemu. A Goša jeste upravo takav primer, pošto je uništena od strane domaćih lopova za sitnu korist. Daleko od toga da je imala neku bog zna kakvu budućnost i ovako, ali su joj domaći lopovi pomogli da postane prosjak. Tako da kad im neko kaže da dolazi Siemens, a svega par nedelja nakon vesti o (definitivnom) bankrotu Goše, mnogi počnu da povezuju stvari (na loš način) i da izvlače takve zaključke.

Jbg, to je ono što pričam i u kontekstu politike, kad političari i njihovi dežurni advokati ovde pričaju o negativizmu. Da, narod je prost, narod je negativan, i narod je nadrndan. Ali posle svega kroz šta je prošao, i posle svega što su mu uradili (političari), ko može da ga krivi...

E sad, što se to uvek manifestuje i kanališe na loš način, što se sve završi na gunđanju umesto na ulici... to je već druga tema. Ali hoću da kažem da razumem otkud takve pojave ovde.

A što se tiče CAFova, jedina velika stvar koju im zameram su užasno tesna i idiotski raspoređena sedišta.
I ja žalim "Gošu", jer sam uveren da je ta firma mogla da stane na zdrave noge. Zaista bih voleo da vidim kako "Siemens" planira da organizuje logistiku. No, pitanje koje se postavlja je: da li je neko namerno ugušio "Gošu" i "MIN", odnosno i "Fabriku vagona", da bi preneo svoju proizvodnju bez ikakve konkurencije?

Što se tiče nadrndanosti: posle svih izbora, ja samo mogu uz krajnji cinizam da kažem - Vučiću, postaraj se da te neradnike pošteni poslodavci što više pridave. Za bolje nisu, kad za par sendviča i praznih obećanja masovno glasaju za tebe.
 
Немају никакве везе Гоша и МИН са Сименсовим пословима у Крагујевцу, до којих пут води преко регуларног преуизимања здраве и успешне домаће приватне компаније.
 
Upravo. Zato i kažem da je bolje i po Siemens i po nas i (u krajnjoj liniji) po državu to što oni ulaze preko privatne firme.
 
Гошу је уништио њен бивши власник, ЖОС из Словачке како би добио посао за неколико хиљада вагона за Иран. Ово са Сименсом је добра прича и надам се да ће држава стати иза ње успостављањем трамваја у неколико градова Србије(повратак у НС, Ниш и Суобтицу) као и ширењем БГ трамвајске мреже.
 
држава треба да се држи што даље од било чега када је бизнис у питању

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523699#p523699:yxe4xdo2 je napisao(la):
Žika » 10 Мар 2018, 17:49[/url]":yxe4xdo2]Zar nije bolje da u Beogradu otvore pogon i mogu do mile volje (kao i Ikarbus) da experimetišu sa prototipovima .

наравно да није, јер треба и у другим градовима отварати радна места. а Београд може да им буде тест полигон у сваком случају

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524011#p524011:yxe4xdo2 je napisao(la):
DzonTravolta » 12 Мар 2018, 00:19[/url]":yxe4xdo2]I ja žalim "Gošu", jer sam uveren da je ta firma mogla da stane na zdrave noge.

ја бих им поклонио Гошу, па нека тамо преселе део производње МВ-а, вагона и локомотива
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524305#p524305:3okn3w82 je napisao(la):
JohnnyLee » 12 Mar 2018 08:38 pm[/url]":3okn3w82]гледам нешто Сименсов асортиман трамваја, и мислим да су ови амерички модели идеални за Србију, нарочито овај из Минеаполиса за Београд

Pre više godina sam uradio fotomontažu ovog LRT-a oko Kalemegdana, pa da ponovim...
http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=17&t=968&p=244791#p244791

2nvs50i.jpg
 
cemu sluzi taj slepi kolosek ? dal planiraju da prave dalje stanice ? il
 
sasa901":86nw6hxt je napisao(la):
cemu sluzi taj slepi kolosek ? dal planiraju da prave dalje stanice ? il
Служи када неки трамвај жури да се овај испред њега помери на такозвани шлус да би овај могао да прође.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
да постоји скретница ка другој страни улице, па да се искористи и као терминус за неку линију са двосмерним трамвајима (када би их имали)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525632#p525632:8n5ur3kt je napisao(la):
igor989 » 17 Мар 2018 03:04 pm[/url]":8n5ur3kt]
sasa901":8n5ur3kt je napisao(la):
cemu sluzi taj slepi kolosek ? dal planiraju da prave dalje stanice ? il
Служи када неки трамвај жури да се овај испред њега помери на такозвани шлус да би овај могао да прође.
Стим што трамвајска траса јесте планирана да се настави још три станице према ММЛ.
 
stf":tip4grfj je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525632#p525632 je napisao(la):
igor989 » 17 Мар 2018 03:04 pm[/url]":tip4grfj]
sasa901":tip4grfj je napisao(la):
cemu sluzi taj slepi kolosek ? dal planiraju da prave dalje stanice ? il
Служи када неки трамвај жури да се овај испред њега помери на такозвани шлус да би овај могао да прође.
Стим што трамвајска траса јесте планирана да се настави још три станице према ММЛ.
Питај бога када би то могло да буде, нису у стању да од Цветка до Устаничке ураде тај део, тек онај даље ка Ммл је хорор.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
mislim da je mml daleko za tram a i za mml bi vise isla neka zeleznica nego tram
mislim mml kaludjerica i ostatak
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525827#p525827:oshojle1 je napisao(la):
igor989 » 18 Мар 2018 12:34 pm[/url]":oshojle1]
stf":oshojle1 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525632#p525632 je napisao(la):
igor989 » 17 Мар 2018 03:04 pm[/url]":oshojle1]
sasa901":oshojle1 je napisao(la):
cemu sluzi taj slepi kolosek ? dal planiraju da prave dalje stanice ? il
Служи када неки трамвај жури да се овај испред њега помери на такозвани шлус да би овај могао да прође.
Стим што трамвајска траса јесте планирана да се настави још три станице према ММЛ.
Питај бога када би то могло да буде, нису у стању да од Цветка до Устаничке ураде тај део, тек онај даље ка Ммл је хорор.
То ће да се ради у цугу. По ПДР-у за овај део Булевара од Цветка до Устаничке, булевар се у зони данашње окретнице шири на њему страну што значи да се та окретница укида.
Код Радиоиндустрије се, пак, Булевар шири на "горњу" страну, опет на уштрб окретнице. Трамваји негде морају да окрену зар не?

Стари план од кога се још није одустало јесте да ће нова окретница и трамваја и аутобуса са потеза 300 бити негде у зони укрштања Смедеревског пута и СМТ-а
 
Vrh