Šta je novo?

Tramvaji

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520982#p520982:35bdpwg3 je napisao(la):
igor989 » Čet Mar 01, 2018 4:03 pm[/url]":35bdpwg3]
lukarts":35bdpwg3 je napisao(la):
Ja cisto informacije da pitam, da li ce se mozda uzimati jos Spanskih tramvaja?
Недо бог

Sent from my D6503 using Tapatalk

Jel mozes da navedes neke razloge (cisto informativnog karaktera).
 
Pre 2-3 meseca, Maleni je izjavio kako su Česi matori i kako će se uzeti 30ak novih tramvaja (nije rekao kojih).
Pre jedno nedelju dana je rekao da se uzima 20 tramvaja, ili će se alternativno remontovati 40.
Na kraju neće uraditi ništa. :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520987#p520987:2w4fz9zu je napisao(la):
DzonTravolta » Čet Mar 01, 2018 4:21 pm[/url]":2w4fz9zu]Pre 2-3 meseca, Maleni je izjavio kako su Česi matori i kako će se uzeti 30ak novih tramvaja (nije rekao kojih).
Pre jedno nedelju dana je rekao da se uzima 20 tramvaja, ili će se alternativno remontovati 40.
Na kraju neće uraditi ništa. :mrgreen:

:sesir: hvala za info
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520967#p520967:1c9vxics je napisao(la):
hiavata » 01 Мар 2018 11:59 am[/url]":1c9vxics]U toeriji da, u praksi bolje remontovati sta treba i izgraditi nove. Kod nas železnica koja je mnogo veći potrošač nema rekuperativni sistem implementiran, a kamoli GSP tramvaji.
Па је зато најбоље не ради ништа, уместо урадити нешто :violina:
 
Pa sve zavisi kako se gleda. Da li se gleda samo iz inženjerskog ugla ili se gleda sa stanovništva prilika u Srbiji. Slažem se da je rekuperativni sistem odlična stvar, poenta je samo u tome što su male šanse da neko od političara aminuje sredstva (i to ne mala) za nešto što ne nosi neke političke poene (nisu položene nove šine, nisu puštene nove linije i slično). Kod nas se realno gledaju najdalje investicije koje će pokazati značaj za 5-6 godina, sve dalje od toga niko neće da načinje jer veruje/zna da tada neće biti na vlasti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520812#p520812:2bmjalp2 je napisao(la):
solecar » Sre Feb 28, 2018 9:56 pm[/url]":2bmjalp2]Vidiš da nisu u stanju da postave grejače skretnica , a kamoli nešto ozbiljnije , te tako imamo da je prethodna dva dana bio haos zbog zaleđenih skretnica (najviše na Slaviji i prilazima). Čitao sam po forumima da su ljudi najviše ovo kritikovali prethodna dva dana , iako ima ovde nekih koji tvrde da sve skretnice funkcionišu normalno zimi i da je čisto spinovanje da ne funkcionišu.

ne samo na slaviji, danas sam video tramvaj skrenuo iz nemanjine u resavsku, a nakon njega se zaustavio u nemanjinoj sledeci i vozac izasla da namesti skretnicu, nisam video koji je broj bio
 
Због радова на изградњи водоводне и фекалне канализације, у ул. Карађорђевој, које ће
изводити предузеће "Београд на води" д.o.o., у периоду од уторка 06.03. до 18.03.2018.
године, мења се режим рада линија ЈГП-а, на следећи начин:
 трамваји са линије 2, саобраћаће на релацији /Пристаниште – Дорћол - Вуков споменик
– Београдска – Трг Славија - Господарска механа/, са ознаком 2Л;
 трамвајска линија 11, биће укинута.
 успоставља се аутобуска линија 2А на релацији: /Дорћол (СРЦ Милан Мушкатировић) –
Пристаниште – Главна железничка станица –Трг Славија/. На линији ће саобраћати,
радним даном, суботом и недељом, 2 аутобуса саобраћајног погона Космај.

Izvor: GSP sajt
 
citam nesto o nabavci tramvaja i rekonstrukciji starih katica ? zna li neko nesto o tome konkretnije
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522745#p522745:varjhh9j je napisao(la):
sasa901 » 07 Mar 2018 02:01[/url]":varjhh9j]citam nesto o nabavci tramvaja i rekonstrukciji starih katica ? zna li neko nesto o tome konkretnije

Била је нека прича као има да узму катице среде их уграде климе то је ваљда требало са Гошом да се уради и на крају ништа од тога а гле чуда пар месеци касније испало оно са Гошом... Нису ту чиста посла...
 
Ja jos nisam dobio odgovor da li su Spanci se pokazali dobri ili nisu ))
 
Dobri su CAF tramvaji, samo što ima mnogo onih koji vole da šire razne priče tipa rekla kazala. Opljuvani od mnogih bez neke realne osnove. Nešto češće moraju da se menjaju točkovi, na nekih šest meseci u proseku, jer ipak sa svojih 32 metra imaju tek tri postolja, ili kako se to već stručno zove, sa po par osovina. Jednostavno trpe veća opterećenja, ponajviše od kočenja. Kočioni sistem se mora kompletno remontovani u tačno određenim vremenskim razmacima, mislim šest godina, a to nije baš jeftino. Ovako, traže samo adekvatnu infrastrukturu i radiće bez nekih većih problema.
 
Veća mana im je kada padne zimi sneg (više od par cm) pa ne mogu na ulice , jer model nije prilagođen tim uslovima , za razliku od onog u Švedskoj ili Norveškoj.
 
Sneg je umeo da pravi problem, ali to i ne treba da čudi mnogo kad je u pitanju niskopodno šinsko vozilo. Kavrile su se rampe za osobe sa posebnim potrebama koliko se sećam. Inače, pruga sa mora redovnije čistiti. Imali smo i tramvaje sa malom ralicom, uglavnom švajcarce, koji su malo bolje mogli da izguraju sneg sa šina, nego vozila JKP Beograd puta. Sad ne znam čime se konkretno moderni niskopodni tramvaji prilagođavaju većim količinama snega na šinama, ali mi je prosto neverovatno da naši "španci" nisu uopšte predviđeni za kakve takve "snežne" uslove. Kako se u skandinavskim zemljama bore sa snegom ne bih znao, ali verujem da se i tamo mora intezivno uklanjati sa šina kao i kod nas.
 
Kad su dolazili, bilo je rečeno da im je sva elektronska oprema na krovu, baš zato da ne bi imali problemo sa vodom, snegom...

Inače, CAF Urbos je, nedugo pošto smo ga kupili za Beograd, postao pravi hit-proizvod po celom svetu, pa će biti sva prilika da je deo naše zrele i odvajkad mudre javnosti, onomad zapravo zdušno opljuvao odličan tramvaj.
 
imam jedno pitanje vezano je za slaviju i tramvaje
juce sam video da stari tram tj zena koja vozi stari tram na slaviji mora da izadje sa metalnom sipkom da prebaci sine da bi tram skrenuo.
e sad pitanje je dal je to do toga sto je stari tram katica ili do toga sto opet nesto nisu uradili kako treba ili mora tako
 
sasa901":1afffyll je napisao(la):
imam jedno pitanje vezano je za slaviju i tramvaje
juce sam video da stari tram tj zena koja vozi stari tram na slaviji mora da izadje sa metalnom sipkom da prebaci sine da bi tram skrenuo.
e sad pitanje je dal je to do toga sto je stari tram katica ili do toga sto opet nesto nisu uradili kako treba ili mora tako
Нису радиле скретнице. Чим је на семафору који показује у ком је смеру скретница отворена стоји Х значи да није у функцији.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Simens planira proizvodnju tramvaja u Kragujevcu


Nemački Simens, koji je početkom prošlog meseca preuzeo kragujevačku kompaniju Milanović inženjering, planira da u tom pogonu proizvodi kompletna šinska vozila, saznaje Danas, a prenosi portal eKapija.

Prema saznanjima lista Danas, u Kragujevcu će se u početku proizvoditi tramvaji, a potom i druga šinska vozila.

Srbija je, inače, ne tako davno propašću i fabrika vagona i lokomotiva u Kraljevu i Nišu u potpunosti ostala bez proizvodnje šinskih vozila.

Nekadašnja fabrika Milanović inženjering u Kragujevcu je proizvodila aluminijumske delove za vagone Siemensovih šinskih vozila, podseća Danas.

Nemačka kompanija planira da u naredne dve godine značajno proširi postojeće kapacitete sada svoje kragujevačke fabrike i da u njoj, najverovatnije u saradnji sa svojim budućim francuskim poslovnim partnerom, započne ne samo proizvodnju već i tehničko-tehnološki razvoj šinskih vozila.

Simens, naime, najavljuje i formiranje svog razvojnog centra u Kragujevcu, zbog čega su predstvnici te kompanije nedavno posetili kragujevački Fakultet inženjerskih nauka, gde su sa profesorima i saradnicima, osim ostalog, razgovarali i o prilagođavanju nastavnih planova i programa tog fakulteta Simensovim potrebama, te o zapošljavanju većeg broja mladih inženjera.

Istovremeno, nekadašnji vlasnik firme Milanović inženjering, Bratislav Milanović, koji je nedavno u industrijskoj zoni Sobovica kupio 70 hektara zemljišta, planira, kako saznaje Danas, da na toj lokaciji formira tehnološki park za domaće i strane investitore.

n1
 
Vest je dobra, a s obzirom na to da dolazi iz samog "Siemens"-a, ima razloga i da se veruje u nju.
Ukoliko ostane "Fiat", Kragujevac će prilično živnuti.

Sad, da li će nešto od tih tramvaja završiti kod nas na ulicama... Ne mora da znači, ali bilo bi dobro.
 
Vrh