Šta je novo?

Tramvaji

то је сигурно група грађана "Необавештени"
 
Informisanje gradjana od strane Direkcije je sramno, to stoji, ali......

Koliko treba da budeš odvojen od realnosti pa da ne znaš da mesecima tramvaji ne saobraćaju i da su šine zarđale.....
 
Vidim da je GSP presao na zimski red voznje, ostvaruje svaki treci polazak. Zadnjih 10-ak dana jedva udjem u tramvaj i kad idem i kad se vracam sa posla.
 
Dovoljno je pogledati u sine prepune smeca i zakljuciti da tramvaji ne rade :D
 
kingmanowar":3qfl2czm je napisao(la):
Vidim da je GSP presao na zimski red voznje, ostvaruje svaki treci polazak. Zadnjih 10-ak dana jedva udjem u tramvaj i kad idem i kad se vracam sa posla.


Nekim cudom,moja situacija je bas obrnuta.Tramvaji 12 i 13 idu veoma cesto prakticno tokom celog dana.
 
Na 13 ide 5-6 kafova .Ima isto toliko i katica.Dvanaestica ima Svajcarce i Katice,po mojoj proceni oko 15 tramvaja.
 
Београд
Стиже шест жутих трамваја из Базела

Поклон ГСП-у стиже из Базела, одакле је већ стигло 36 половних зелених трамваја са приколицом
БГ трамваји: 25 – КАФ (Шпанија) – до краја године стиже још једно возило; 36 – „Диваг” (Швајцарска) – (са приколицом); 138 – КТ4 (Чешка)

Београдским улицама до краја овог месеца кренуће шест жутих трамваја које ће Градско саобраћајно предузеће „Београд” добити као поклон града Базела. Ова половна шинска возила путнике ће превозити на линији 9 од Бањице до Булевара Милутина Миланковића, на којој радним данима саобраћа 18 „швајцараца” зелене боје.

Из највећег градског превозника истичу да бешумна и удобна шинска возила, иако су стара између 40 и 50 година, и данас функционишу веома добро. У ГСП-у објашњавају да је првобитно планирано да трамваји буду на улицама престонице три до четири године. Међутим, испоставило се да када се добро одржавају, њихова се трајност и употребљивост продужава, јер су мање склони кваровима него друга возила.

Влада Швајцарске и град Базел у оквиру пројекта „Трамваји за Београд” већ девет година поклањају трамваје српској престоници. Процењено је да је остварен главни циљ, јер је квалитет јавног превоза побољшан и зато је настављено са пројектом, који подразумева и ревизију и техничку адаптацију трамваја, испоруку резервних делова, технички ремонт, обуку особља, као и савете стручњацима, возачима и радницима на одржавању.

– До сада је стигло 36 трамваја и 36 приколица из Базела, што чини 15 одсто од укупног броја шинских возила. Захвални смо на донацији граду Базелу – кажу у ГСП-у.

Трамваји имају најдужи стаж када је превоз путника у Београду у питању. Пре 120 година на релацији од Калемегдана до Славије прва возила у јавном превозу су вукли коњи, а улицама су затим шпартали трамваји разних произвођача: „МАН Сименс-Шукерт”, АЕГ, „Рингхофер”, „Браун”, „Бовери”. Путнике је превозила и „јасеница”, „бреда”, „белгијанац ПЦЦ” који је карактерисао бетонски под, аеродинамични кљун и тапацирана седишта. Многи житељи престонице памте „ђуру” и дебелог „чекадејца”.

Две деценије ГСП је обнављао возни парк трамвајима из Чешке, КТ4, познате „кате”. Циљ је био униформисати трамвајски систем. Међутим, покушаји су били безуспешни. Ни данас ГСП нема унифицирана возила, па путнике у Београду превозе „чеси”, „швајцарци” и „шпанци”.
Д. Спаловић
објављено: 06.11.2012.

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... la.sr.html

ima i ovde ponesto
 
Данас сам у једном трамвају приметио ово
slika-sa-plakatima.jpg

"Прикачио" сам се на док је трамвај стајао на Устаничкој, али када је кренуо интернет је "нестао". Потражио сам опет, али није било мреже. Кад је опет трамвај стао појавила се, али је при кретању опет "нестала". Надам се да је то неки баг, глупо би било да стално буде тако. И колико сам успео да сурфујем, интернет је лудило :D Ево више информација:

Masel Group se potrudio da se i Beograd priključi evropskim metropolama koje svojim građanima nude mogućnost da besplatno surfuju interentom i dok se voze ka poslu, školi ili kući.

Pristupanje wireless-u je vrlo jednostavno, kao iz bilo kog javnog prostora koji ima wireless mrežu (na šta su ljudi već navikli), samo što u vozilima ne postoji šifra, već je pristupanje slobodno za svakog korisnika usluge javnog gradskog prevoza.

Uređaji trenutno rade na 7,2 Mbit/s sto je više nego dovoljno za lako surfovanje po internetu, ali se u toku narednih meseci planira povećanje do čak 21,6 Mbit/s.

Kada se putnici preko telefona, tableta ili laptopa povežu na WiFi mrežu, koja će biti navedena na plakatu, pojaviće se posebno kreirana, interaktivna internet stranica kompanije koja je provajder. Nakon toga, slobodno mogu surfovati internetom, proveriti elektronsku poštu, ulogovati se na Facebook, čitati vesti... Dakle, sve ono što i inače čine dok su na internetu, pri tom rasterećeni od razmišljanja o visini svog računa za mobilni telefon.

U našem razvojnom planu je da se ova usluga proširi u narednim mescima, a upravo je u toku postavljanje uređaja i u ostalim većim gradovima Srbije.

Извор
 
Ima to i u lastinim vozilima, i nije tako da crkava, onda je to očigledno bug :)
 
Dakle, voziti se GSPom je jedno nadrealno iskustvo

- mozete videti fensi reklame ali zato ne mozete videti nijedan pano sa korisnim informacijama (mapa linija, ili bar linije kojom se vozite, sa mapom stanica, itd.), a otprilike jedino sto mozete ocekivati da bude tacno oznaceno na vozilu je broj linije, terminus je cesto pogresan

- godinama u mnogim autobusima postoje fensi LCD ekrani na kojima mozete gledati raznorazne reklamne filmice i poruke ali nikada na tim ekranima necete videti nesto korisno, npr. gde se vozilo nalazi, koje su nadolazece stanice i sl.

- kada su u neke autobuse i tramvaje postavili LED displeje, setili su se da je najbitnije da pored imena i broja linije bude - datum i tacno vreme (jer naravno upravo tu informaciju ocekujete na GSPovom displeju...a ne npr. koja je sledeca stanica) - samo sto vreme cesto nije tacno, nekad ni datum, a najcesce su i terminusi linije pogresno napisani

- postoji fensi digitalni busplus sistem sa karticama za naplacivanje karata, ali je sam sistem karata najgluplji moguci (placa se svako presedanje, nema vremenskih karata, i sl.)

- u vozilu ima wifi, ali zato npr. nema grejanje kada je zima, ili hladjenja kada je leto, ili pak nesto duva vruce u kabinu leti, autobus u kome surfujete moze izdahnuti na sledecem semaforu, a i verovatno mu fali neko sediste a ostalim putnicima nevidljivim delovima i da ne pricamo

- wifi je besplatan, da mozete da na internetu dangubite dok ste u busu (jer nista korisno necete uraditi dok stojite u busu, nemoguce je) ali zato se naplacuje SMS poruka sa informacijom kada dolazi sledeci autobus

i tako...
 
Izmena saobraćaja u zoni raskrsnice Ruzveltova - Kraljice Marije

Zbog radova na popravci tramvajskih šina u zoni raskrsnice Ruzveltova - Kraljice Marije i u delu od Ruzveltove do Ivankovačke ulice do srede, 14. novembra, u 3.30 časova izmenjen je saobraćaj.

Tako je onemogućeno vozilima koja, dolazeći iz smera centra grada Ulicom kraljice Marije, žele da produže pravo prema Bulevaru kralja Aleksandra (zgradi G.O. Zvezdara).

Isto tako onemogućeno je i vozilima koja dolazeći Ulicom kraljice Marije iz smera Bulevara kralja Aleksandra žele produže pravo prema centru grada.
Zabranjeno je i skretanje vozilima koja dolazeći iz smera centra grada Ulicom kraljice Marije žele da skrenu levo u Ruzveltovu ulicu u smeru prema Ulici Mije Kovačevića (Novom groblju), kao i vozilima koja se kreću Ruzveltovom ulicom iz smera Bulevara kralja Alekandra (Vukovog spomenika) da skrenu u Ulicu kraljice Marije. U ovom periodu zatvoren je izlaz iz Ivankovačke ulice u ulicu Kraljice Marije.

Zbog ovih radova tramvaji sa linije 2 će u smeru od Trga Slavija ka Dorćolu umesto preko Vukovog spomenika, saobraćati sledećim ulicama: Beogradska - Starine Novaka i dalje redovnom trasom. Na unutrašnjem krugu tramvaji na liniji 2 će saobraćati redovnom trasom. Tramvajska linija 5 se ukida, a tramvaji sa linije 12 saobraćaće na skraćenoj trasi Banovo brdo - Tašmajdan i nosiće oznaku 12L.

Autobusi sa linije 65 će u smeru ka Zvezdari saobraćati sledećom trasom: Terazijski tunel - Dečanska - Trg Nikole Pašića - Bulevar kralja Aleksandra - Ruzveltova i dalje redovnom trasom. U suprotnom smeru autobusi neće menjati trasu.
Извор
Да ли ће се сетити да уведу аутобус уместо 5-ице или да појачају 79?
 
Neodgovorno ponašanje odgovrnih i čisto bacanje naših para
na rekonstrukciju šina umesto na premeštanje istih u sredinu ulice :rant:
 
hazard":uc4whchm je napisao(la):
Dakle, voziti se GSPom je jedno nadrealno iskustvo

- mozete videti fensi reklame ali zato ne mozete videti nijedan pano sa korisnim informacijama (mapa linija, ili bar linije kojom se vozite, sa mapom stanica, itd.), a otprilike jedino sto mozete ocekivati da bude tacno oznaceno na vozilu je broj linije, terminus je cesto pogresan

- godinama u mnogim autobusima postoje fensi LCD ekrani na kojima mozete gledati raznorazne reklamne filmice i poruke ali nikada na tim ekranima necete videti nesto korisno, npr. gde se vozilo nalazi, koje su nadolazece stanice i sl.

- kada su u neke autobuse i tramvaje postavili LED displeje, setili su se da je najbitnije da pored imena i broja linije bude - datum i tacno vreme (jer naravno upravo tu informaciju ocekujete na GSPovom displeju...a ne npr. koja je sledeca stanica) - samo sto vreme cesto nije tacno, nekad ni datum, a najcesce su i terminusi linije pogresno napisani

- postoji fensi digitalni busplus sistem sa karticama za naplacivanje karata, ali je sam sistem karata najgluplji moguci (placa se svako presedanje, nema vremenskih karata, i sl.)

- u vozilu ima wifi, ali zato npr. nema grejanje kada je zima, ili hladjenja kada je leto, ili pak nesto duva vruce u kabinu leti, autobus u kome surfujete moze izdahnuti na sledecem semaforu, a i verovatno mu fali neko sediste a ostalim putnicima nevidljivim delovima i da ne pricamo

- wifi je besplatan, da mozete da na internetu dangubite dok ste u busu (jer nista korisno necete uraditi dok stojite u busu, nemoguce je) ali zato se naplacuje SMS poruka sa informacijom kada dolazi sledeci autobus

i tako...

svaka čast za post! o tim stvarima non-stop kukam
 
Raskrsnicu su morali zamjeniti tj ukrstaje jer bi na zimu tramvaji iskakoali iz sina
 
Danas sam video #607 "Svajcarca" u Vojvode Stepe, nisam pogledao broj, jer mi je za oko zapao veoma ruzan grafit. Ceo tramvaj je bio u grafitima, sa strane, pozadi, a ono sto je bilo najruznije i sto mi je odvuklo paznju sa broja linije je grafit na prednjoj strani. Steta sto nisam uslikao, bio sam u tramvaju sa suprotne strane.
 
Video sam ga i ja, ima više žvrljotina, linija i potpisa. To je onaj novi junak, nije STU nego neki VTO ili slično.
Tačno se vidi bes prilikom žvrljanja
 
срамота. нови трамваји већ изгледају маторо због непрања. мислим да дефинитивно ГСП-у треба или професионални манџмент или катанац
 
U svakom depou (metro ili tramvaj) treba da bude automatska peraonica kroz koju prolazi vozilo svaki put kada udje u depo. Da li ta peraonica postoji i u GSP depou?
 
Па тај неко сигурно није повраћао јер му је досадно, једноставно се деси.. А шта је ово на другој слици, прљавштина или неке огреботине?

Повуци и покрени забаву :lol:
60716_10151329920910761_662657645_n.jpg
 
Vrh