Šta je novo?

Tramvaji

Колико видим сврха им је да служе власти. :notok:

Објасни ми како је могуће да се (према Студију Б) свима свиђа нов изглед Булевара, да се свима свиђа ЦАФ, да не можеш да чујеш нормалну вест на овој телевизији.

А ону фарсу јуче са преносом поласка трамваја са Брда и оне госпође којој ћерка јавља да обуче унучицу и одведе је да се провоза ЦАФ-ом нећу да коментаришем. :rolleyes:

Шта брига неког човека који има плату 200 евра да је трамвај почео да вози на 13? Ко је њега питао да ли жели да се да 3 милиона евра за један трамвај?

А биће још гори како се буду ближили избори.
 
Gradska televizija priča o gradskim vestima. Oduvek je bilo tako i uvek će biti. Vest kao i stotine drugih. Ne vidim razlog za paranoju.
 
Platforma na Mostaru jeste prilicno visoka,tako da ispadne da je katica niskopodni tramvaj :D
Ljudi bukvalno silaze u CAF,odnosno penju se na platformu kad izlaze iz njega.
Skretnica kod hipodroma je neprijatna,kad se ide ka B brdu i obrnuto,ali tu je CAF u kome sam se vozio sinoc usporio i prosao.Inace od okretnice na BB do Zeleznicke sam stigao mnogo brze nego katicom.

Nadam se da ce CAF doci i na liniju 12.

Sta konkretno sprecava da na toj liniji budu Spanci?Mislim da je CAF na liniji 7 vozio Ruzveltovom onda kad je bila pukla vodovodna cev blizu okretnice u Ustanickoj.....
 
ivicaDj":1fbvuyx9 je napisao(la):
Gradska televizija priča o gradskim vestima. Oduvek je bilo tako i uvek će biti. Vest kao i stotine drugih. Ne vidim razlog za paranoju.

Проблем је начин на који је упакована та вест. Нисам параноичан, једноставно видим ствари из неких других углова, за разлику од вас.

Немам намеру да улазим у даљу расправу о овоме.

Уживајте уз Студио Б, мени свеједно.
 
cimbur milan":2nkjv21t je napisao(la):
Nadam se da ce CAF doci i na liniju 12.

Sta konkretno sprecava da na toj liniji budu Spanci?Mislim da je CAF na liniji 7 vozio Ruzveltovom onda kad je bila pukla vodovodna cev blizu okretnice u Ustanickoj.....

Има на некој од претходних страна, чини ми се да је Вучко поставио списак улица којима ЦАФ не може да иде и оних којима може, али у изузетним случајевима.

Мислим да је Славија и Београдска била на списку као потез којим може да се креће само уколико мора и то вероватно празан.

Проблем је нагиб на излазу из кружног тока и уласку у Београдску, који Катица лако пређе, међутим ЦАФ не може, ваљда што је нископодан и што не може да се ломи у зглобу горе/доле, али нисам сто посто сигуран. Још један разлог због којег није требало да се купују 100% нископодни трамваји.

Ево тог списка:

trasezanovetramvaje.jpg
 
Sve su to resivi problemi. Rekonstrukcija Slavije je vec u planu i to se ce biti sredjeno.Bice tamo vrlo opseznih radova i ovo ce biti jedan od manjih problema.

1507 vozi na 13. Prosao je pored mene a uopste ga nisam cuo od buke kod Sajma. CAF je veoma tih tramvaj.
 
Resivi su problemi,ali rekonstrukcija slavije je tek 2013te planirana i trajace godinu dana.Dakle nista od cafova do 2014 na tim linijama.
 
1111":3c1vjee1 je napisao(la):
ivicaDj":3c1vjee1 je napisao(la):
Gradska televizija priča o gradskim vestima. Oduvek je bilo tako i uvek će biti. Vest kao i stotine drugih. Ne vidim razlog za paranoju.

Проблем је начин на који је упакована та вест. Нисам параноичан, једноставно видим ствари из неких других углова, за разлику од вас.

Немам намеру да улазим у даљу расправу о овоме.

Уживајте уз Студио Б, мени свеједно.

Ne vidis samo ti, u istoriji civilizacije i covekovog bivstva , razvitaka i padova uvek su postojali drugi uglovi, i svako ko se bilo cim bavi moze da se posmatra iz drugih uglova. Narocito politicke delatnosti.Mnoge knjige pisu o tome , neke iz cak i vise od 2 ugla.
Ako je grad dobio nove tramvaje , most , obnovljene ulice, onda je to dobar posao, bez obzira sto neko na vlasti ima bericeta , neki su uzimali i uzimace mnogo vise, a manje ili gotovo nista nisu uradili za ovaj grad.
Nekada je senzacija bila ciscenje snega zimi, danas su novi tramvaji i to je koliko toliko dobro, a gradska televizija to treba da prati. i ona je zadovoljna time. A vlasti koje se ne okoriscavaju nikada od drevnih civilizacija do buducih nisu niti ce postojati. to je utopija.
 
Ja ne bih rekao da postoji saglasnost da je kupovina novih tramvaja sama po sebi dobar posao. Još manje vidim da je to velika zasluga gradske vlasti, oni su samo potpisali nekoliko papira prihvativši kredit i ponuđača. A najsmešnije je da je tramvaj atrakcija, kao da smo dobili akva park pa kao srećna deca što imahju gde da se kupaju. I to na liniji 13, taman da niad ne bude pun i da se ne ošteti jadan.
 
Vucko nema njih 150 vec svega 30. Pokrice dve linije i to je to. Uostalom tek i je 7 stiglo.
 
Dve linije je u redu pod uslovom da 13 nije jedna od njih. Da se ja pitam, samo na 7 bi išli.
Ali ako mora na više: 7 pa sledeća po prioritetu 12 i na kraju tek 9.
 
1507 na 13-tici, danas. BtW ja sam bio u tramvaju iza njega i nije bilo nikakvog usporavanja saobraćaja.

dscf3540aa.jpg
 
Данас на Устаничкој није било трамваја 15 минута да би онда дошао фамозни 1506 :D
 
To sve zavisi od vozača. Tramvaj ništa nije kriv i ide brzo kao i svi ostali... To je isto kao da voziš juga starog 15 godina i da te nije briga ni za jednu rupu, i kad kupiš nov auto prenosićeš ga preko rupa... Tako isto i ovo, za sada ga voze polako i čuvaju.. Kad prodje par godina uletaće i oni u krivine :)
 
Управо тако. Мора то да се ухода, биће кашњења, вуцарања на почетку, али све ће се то нормализовати током експлоатације КАФ трамваја.
 
30 novih tramvaja je kupljeno da ih drndamo narednih nekoliko decenija, a ne da se vozimo u njima par meseci pa da ih rashodujemo u staro gvozdje. Zato je besmislena prica da li je kupovina niskopodnih tramvaja bila ispravna odluka. Nece ici preko Slavije do 2013. - pa sta!? Posle toga ce ici preko Slavije, kao i drugim ulicama koje budu rekonstruisane u narednom periodu. I kad stigne ovih 30 tramvaja, javice se potreba za daljom kupovinom novih tramvaja. Pa, ne ocekujete valjda da se i nasi unuci voze (samo) u Katicama!?
 
Ja očekujem da će moji unuci da se voze u - metrou...
 
Homer Jay":3uk6d7xj je napisao(la):
30 novih tramvaja je kupljeno da ih drndamo narednih nekoliko decenija, a ne da se vozimo u njima par meseci pa da ih rashodujemo u staro gvozdje. Zato je besmislena prica da li je kupovina niskopodnih tramvaja bila ispravna odluka. Nece ici preko Slavije do 2013. - pa sta!? Posle toga ce ici preko Slavije, kao i drugim ulicama koje budu rekonstruisane u narednom periodu. I kad stigne ovih 30 tramvaja, javice se potreba za daljom kupovinom novih tramvaja. Pa, ne ocekujete valjda da se i nasi unuci voze (samo) u Katicama!?


Katica je tramvaj srednje star, što znači da jo 20 godina može da vozi uz redovne remonte, kao što su švajcarci iz 60-tih i dalje funkcionalni i, za mnoge, bolji od mladjih katica.
 
Ja kad se vozim u švajcarcu imam osećaj kao da se vozim u nečemu novom.. U katici nije mi takav slučaj..
i btw, kad već kritikujete španca da nema horizontalnih šipki.. nema ni u švajcarcima i isto nemaš se gde uhvatiti
 
ma i svajcarac je dobar nemam nikakve primedbe protiv njega. Svajcarac je po meni najbolji za liniju 3
 
kopmania":1ib8hult je napisao(la):
Ja kad se vozim u švajcarcu imam osećaj kao da se vozim u nečemu novom.. U katici nije mi takav slučaj..
i btw, kad već kritikujete španca da nema horizontalnih šipki.. nema ni u švajcarcima i isto nemaš se gde uhvatiti
Svajcarci imaju sipke iznad naslona sedista, a i samih sedista ima mnogo vise nego drugi tramvaji. Uz to je i najudobniji tramvaj, kad se u njega uvalis osecas sae kao u biznis klasi u poredjenju sa CAF-ovima koji su tapacirani bez postave, a o kanticama necu ni da pricam. Bilo bi najbolje da sve kantice zamenimo svajcarcima.
 
Danas sam se prvi put vozio u caf-u na liniji 13, i to u garaznom broju 1507. Mogu reci da je extra, ja sam zadovoljan. Nije radio displej u putnickom salonu, ali nema veze. Isao je stvarno super i brzo, jedino je kod hipodroma bas usporio u onoj krivini pre ukrstanja sa trojkom i na samoj skretnici. Edukovao sam i ljude kako se otvaraju vrata, posto su neki penzosi drndali dugme i posle mojih sugerisanja svi prisutni su cekali da dugme zasvetli zelenom bojom pa su onda stiskali. Predlazem i ostalima da edukuju starije sugradjane. Mogu reci i da uopste nije bio prazan, sva sedista su bila popunjena, a i vikend je, tako da je radnim danom sigurno puniji. CAF na 13!!! Na 7 konji i prikolice od svajcaraca :D
 
ja bi caf stavio i na liniji 5 jer smatram da nije uredu da cafovi idu samo na Banovom brdu ,Ustanickoj i bloku 45 nek neki ide i na Kalemegdan a linija 5 ne prolazi pored Slavije mislim da bi ispunjavala uslov mada stvarno je sramota da dosad nisu sredili Slaviju.Sto se tice svajcaraca ok je to sto idu na 9 i na 12 samo bi ja kad bi se sredila Slavija i dosli cafovi stavio bar 3 cafa na liniji 12 i na liniju 9 a 5 svajcarca bi sigurno isli i na liniju 2
 
dare":1o7d8mjs je napisao(la):
ja bi caf stavio i na liniji 5 jer smatram da nije uredu da cafovi idu samo na Banovom brdu ,Ustanickoj i bloku 45 nek neki ide i na Kalemegdan a linija 5 ne prolazi pored Slavije mislim da bi ispunjavala uslov mada stvarno je sramota da dosad nisu sredili Slaviju.Sto se tice svajcaraca ok je to sto idu na 9 i na 12 samo bi ja kad bi se sredila Slavija i dosli cafovi stavio bar 3 cafa na liniji 12 i na liniju 9 a 5 svajcarca bi sigurno isli i na liniju 2

Па до Калемегдана би стигла само прва два модула од постојећих пет. И катице једва преживљавају ту трасу, а ти би КАФ-а на њу :rolleyes: :p
 
Vrh