EBRD je jos pre sto godina da jedan kredit BG-u za istu namenu. Taj kredit je bio cuven po tome sto ga je toliko dugo cekao na ratifikaciju u republickom parlamentu, da je malo falilo da lova propadne. Tada smo uzeli 90 miliona evra i te pare su otisle na Nemanjinu, Autokomandu, Omladinskih brigada, Stari most, Resavsku, Juzni bulevar... Kredit nije bio jedini izvor finansiranja jer je ceo projekat "Saobracajne obnove Beograda" zamisljen da se zajednicki finansira iz kredita i gradskog budzeta.
Posto smo sve pare potrosili, a budzet se ne puni planiranom brzinom (jer ova zemlja ni nema svoju ekonomiju, pa cime da punimo budzet), moramo sada da opet uzimamo pare kako bi se ti radovi nastavili.
Dakle sve ulice kojima idu tramvaji ce biti rekonstruisane. Narednih godina slede Karadjordjeva, Pozeska, Kraljice Marije - Dzordza Vasingrona - Cara Dusana...
Pored tramvasjkih ulica, kada je uziman prvi kredit, pominjala su se sledeca prosiranja saobracajnica - sirenje Juznog Bulevara i Gospodara Vucica od Autokomande do Cvetkove pijace, sirenje Zicke ulice i sirenje Partizanskog puta.
Jasno je da ni u ovom kreditu nema dovoljno para za sve to, tako da je pitanje da li ce i u ovom krugu zaduzivanja sve to biti realizovano.