Šta je novo?

Topčiderski park

A takvih na forumu i onih koji ga samo čitaju ne manjka. I nije potrebno uvek se postavljati kao da forum prate isključivo visokointeligenti ljudi koji su godinama radili i učili da bi došli do svojih diploma i doktorskih titula.​
 
Spisak bankrot-projekata je već preveliki:
- Monopruga (jednofunkcionalna) za 200km/h sa ukidanjem polifunkcionalnosti. Potpuno uništavanje upotrebljivih starih transportnih sredstva. Nova sredstva pola i više stoje sve osim Stedlera. Ogromno usmerenje investicionih resursa u sistem u kojem je od istih izvršen kadrovski genocid.
- Autoputevi i motopotevi sa dominacijom strane građevinske operative na mnogim mestima sa premalim obimom saobraćajnog opterećenja da se opravda investicija
- Ekspo od nule pored postojećeg i u gradske i u republičke veze potpuno integrisanog sajmišta.
- Nacionalni stadion bez međunarodnog (evropskog) sportskog događaja, i pored dva postojeća odlično locirana, koja ne možeš da popuniš osim par puta godišnje.
- Kinesko kopanje rude u Istočnoj Srbiji, litijum, gde kajmak uzimaju stranci za našu rudu.
- Džuture ugovori za podeljeni monopol velikih privatnika za javni prevoz u Beogradu.
- Ukidanje polovine sistema brzog, masovnog, ekološki prihvatljivog, prostorno štedljivog, identitetski jakog sistema prevoza u Beogradu, sa većom brzinom, većim rezervama kapaciteta, i boljom geografskom pokrivenošću nego metro, praćeno kadrovskim genocidom, sakaćenjem upotrebljivog starog voznog parka i neispravnošću velikog dela novog voznog parka.

Neka eventualna buduća razumna vlast bi prvo obnovila dva elektrifikovana koloseka kroz Topčider makar do Sajma za početak, spojila 2+2 bulevar sve do Rakovice, i vratila tramvaj, pa tek posle "kule i gradove" graditi po mogućnosti.

Ekonomski dosta bogatiju Budimpeštu je Linija 4 zakopala ekonomski, preplaćena Francuzima, toliko su se opekli o odnos dara/maslo, da su potpuno prestali da šire metro od 2014. ali su u međuvremenu jako modernizovali sve ostalo. Beogradska tehničko-ekonomska spremnost je još gora.
 
Poslednja izmena:
ОК, од тога да је метро по дефиницији банкрот пројекат, до опште критике друштвено-политичког система, доћићеш на крају до геополитике, као да ти је Зума рођени брат.

Због чега је метро генерално (где год, који год) банкрот пројекат?
 
Све у свему, треба заштити амбијенталну целину Кнежевог конака од девастације пошто је већ поприлично угрожена и са постојећом раскрсницом.
 
Урнисана је аутомобилизацијом и УМПом и тек ће бити угрожена.

Од замисли пре сто година са павиљонима и цветним лејамам некој врсти средњоевропске бање под Кошутњаком, дошли смо тек ћемо доћи, деценијанма иза нас и деценијама које су испред, у ситуацију да овај драгуљ угрозимо американизацијом начина транспорта и живота.
 
Poslednja izmena:
b1-fvd-0210-5cc0519b3bcbf.jpg
b1-fvd-0212-5cc053c81f9d4.jpg
 
Sreca pa to izgradise u manjem obimu na adi a ne u topcideru
 
Vrh