Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388066#p388066:31xi5zvk je napisao(la):
Galeks » 26 Мај 2016 05:02 pm[/url]":31xi5zvk]Ko je radio projekat, investitor ili izvodjac? Kome investitor polaze racune?
@Галекс, пројекат је радило пројектно предузеће "Шид Пројект" из Шида http://www.sidprojekt.rs/

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388318#p388318:31xi5zvk je napisao(la):
direktor » 27 Мај 2016 11:23 pm[/url]":31xi5zvk]Da lu su kamere na raskrsnice povezane tj da li se kontrolise prolaz kroz crveno svjetlo oce li se slati cestitke
@Директоре, за сад су само надзорне, кад се уради УМП, биће и тих опасних :D камера, које си навео.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388345#p388345:1ojkq1uk je napisao(la):
Гага » Sat May 28, 2016 2:15 am[/url]":1ojkq1uk]
@Галекс, пројекат је радило пројектно предузеће "Шид Пројект" из Шида http://www.sidprojekt.rs/

Šidprojekt je radio naplatnu stanicu Vrčin, ovo je radio Geonet inženjering. Obaveštenje o zaključenom ugovoru
 
Prošao sam biciklom preko ovih ivičnjaka i sasvim je dobro urađeno, nivo asfalta je u njihovoj visini kao da ivičnjaka nema. To su ovi mali spušteni ivičnjaci. Inače zbog bezbednosti puta mora da postoji ivičnjak da bi vozač napravio razliku od pešačke staze i kolovoza.
 
Наравно Маир да је добро урађено, то показују и моје слике и објашњења о ивичњацима на претходној страни. Косина на ивичњаку је та безбедносна компонента, да кад пешак или бициклиста стану на њу, упозоре на неки начин да је одмах ту коловоз за возила, и да би требало да обрате пажњу.
 
Недеља, 29.мај у подне, не ради семафор на раскрсници Тошин бунар - Николе Добровића. Трепћуће жуто, а мајстор стоји код контролно-командних сандука и телефонира на мобилни (ваљда да добије инструкције). Ту су и мердевине поред једног од семафора:
 
Prošao sam danas TB nije bio ni jedan auto na semaforu, i bilo je zeleno dugo vreme, prosao sam komotno u tom zelenom talasu koji je bio kad sam naišao. Izgleda da je problem rešen :)
 
Ja rekoh pre neki dan pola u šali da je semafor inicijalno podešen kao da je izgradjen deo ka mostu, kad ono to je 100% istina

U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju obećavaju da će problem biti rešen narednih dana.

- Raskrsnica Tošinog bunara i Nikole Dobrovića je na trasi unutrašnjeg magistralnog poluprstena i zamišljena je kao četvorokraka - kažu u Direkciji. Tako je i sinhronizovan rad semafora. Međutim, trenutno je ta saobraćajnica trokraka, nedostaje deo koridora prema "buvljaku", koji je u izgradnji. Kada i ovaj krak bude povezan sve će drugačije funkcionisati.

Dok ne dođe do spajanja svih delova poluprstena, u Direkciji su najavili da će u sledećih nekoliko dana biti napravljene određene izmene u režimu rada semafora, ne bi bilo dužeg zadržavanja na ovoj raskrsnici.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... 0%B4%D1%83
 
Ето урадише и раније.
Као што сам и најавио пре неки дан рад семафора је промењен тј. продужен је зелени талас за возила која се крећу Тошиним бунаром у оба правца. Програм новог режима рада семафора је стигао из Аустрије у петак поподне, у суботу обрађиван, у недељу на лицу места убачен у главну командну управљачку станицу.
Исти је и инжењер монтаже који подешава нова начин рада семафора на горњој Игорковој слици, а ево га и на слици од 19.маја.
Pogledajte prilog 1
Сутра ћу да видим са АР-Градња, на колико је продужен зелени талас, а било је речи о 60 или 80 секунди.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387801#p387801:229n2wne je napisao(la):
Гага » 25 Мај 2016 04:06 am[/url]":229n2wne]И за крај фоторепортаже једна лепа вест.

До средине следеће недеље ће бити промењен рад семафора на раскрсници Тошин бунар-Николе Добровића.
Процедура мора да се испоштује, а то значи да ће током дана бити поднешен захтев Секретаријату за саобраћа за промену режима рада семафора, а тај захтев подноси извођач радова тј. АР-Градња. Након тога се достављају подаци Сименсу у Аустрију да репрограмира рад семафора по до сада сниманој ситуацији и броју возила. Након тога аустријанци достављају нов начин рада семафора, а подизвођач радова тј. Модел5 ће исте одрадити на лицу места.
Колико ми је речено, предпоставља се да ће нов режим рада бити за зелено светло у Тошином бунару неких 60 до 80 секунди за зелени талас, уместо садашњих +/-18 секунди.

Значи у ово време следеће недеље неће бити више оваквих гужви:
 
Gornji semafor sa level strane iz pravca bezanije ne radi..

Stadoh na zeleno da slikam pa jos pozurio posto mi se ucini da ide policija iza mene pa ispade ovo u zurbi..
 
znaci bio sam u pravu kad sam pisao o tome da je mozda ovako podeseno zbog buduce saobracajnice ka mostu...nadam se da kad budu vracali to opet ne bude 20sek...nego bar 40,50sek...hvala svima koji su pisali o losem podesenom semaforu...sada je to druga prica...onako kako i treba...pozz svima...
 
Ne znam da li je to normalno, ili nismo platili dovoljno licencu, ali meni je suludo da se podaci šalju Simensu u Austriju, pa oni šalju to podizvođaču (Model5).

Da li je definisano koliko često se šalju podaci i slično? Ako je sistem automatizovan, to valjda znači da sistem sam broji i podešava interval bez upliva ljudske ruke. "Ljudska ruka" je tu da proveri da li je u praksi sve OK i da li ima neka nepredviđena okolnost.
 
To je tako kad unistis domacu industriju pa taj svemirski brod zvani semafor nemozemo napraviti nema ei nisa pupina i ostalih samo uvoz plus tender prilagodi da domaci ne ispunjavaju uslove pa imamo futurit ,simens, italjane itd .
 
Firma u kojoj sam nekada radio je pravila razne kontrolere u koje smo unosili svoj program. Firma je imala do 4 zaposlena i imali smo sisteme za kontrolu pristupa koje smo instalirali po bankama, čak i u jednoj fabrici koja je imala licencu da proizvodu VISA kartice. Ne pričam o vremenu za vreme Tita, već o 90-im i prvoj deceniji 21. veka.

Znači može, nije to tolika nuklearna fizika, ali sve domaće je svesno urušavano i uništavano pa sada umesto da taj Model5 proizvodi svoje sisteme za kontrolu saobraćaja i semafore, koristimo Simens (koji je naravno verovatno odličan).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388777#p388777:1lbpuw0k je napisao(la):
direktor » 30 May 2016 02:38 pm[/url]":1lbpuw0k]To je tako kad unistis domacu industriju pa taj svemirski brod zvani semafor nemozemo napraviti nema ei nisa pupina i ostalih samo uvoz plus tender prilagodi da domaci ne ispunjavaju uslove pa imamo futurit ,simens, italjane itd .
Nisam siguran na koji pupin misliš, ali današnji Institut Mihajlo Pupin itekako postoji i proizvodi masu onoga što proizvodi i Siemens. Ali ključno je ovo drugo - namešten tender. IMP je pustio skoro sve termoelektrane u Srbiji i skoro sve hidroelektrane, ali nijednu jedinu toplanu u Beogradu. Tender za njih je glasio u fazonu "može bilo koji proizvođač opreme ali da vrti softver sa S300 (siemensov PLC)". To je kao da za operativni sistem kažeš - može bilo koji ali da se izvršava MS Office na njemu. Softver za rad semafora je bio ispitni zadatak na ETF-u. Pupin pušta sisteme turbinske regulacije u elektranama, ali semafore po Beogradu zna samo simens da pusti... :bash:
 
Meni se odokativno čini da je zeleni signal sada oko 30-35sec.
 
Мерио сам данас (одокативно, бројао у себи), 45 секунди правац од железничког надвожњака према Земунској, обрнути смер 60 секунди.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388777#p388777:3ac4vu5q je napisao(la):
direktor » 30 Мај 2016 03:38 pm[/url]":3ac4vu5q]To je tako kad unistis domacu industriju pa taj svemirski brod zvani semafor nemozemo napraviti nema ei nisa pupina i ostalih samo uvoz plus tender prilagodi da domaci ne ispunjavaju uslove pa imamo futurit ,simens, italjane itd .
Институт Михајло Пупин производи семафоре односно системе за управљање саобраћајем у градовима, питај Батановића (један од директора) о томе http://www.pupin.rs/proizvodi-i-usluge/ ... obracajem/
 
Ma znam da pravi a kad su zadnji put dobil neku raskrsnicu u bg do skoro je miljenik bio futurit sad simens i neki italijani
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388936#p388936:1sdehxev je napisao(la):
Гага » Tue May 31, 2016 1:39 am[/url]":1sdehxev]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388777#p388777:1sdehxev je napisao(la):
direktor » 30 Мај 2016 03:38 pm[/url]":1sdehxev]To je tako kad unistis domacu industriju pa taj svemirski brod zvani semafor nemozemo napraviti nema ei nisa pupina i ostalih samo uvoz plus tender prilagodi da domaci ne ispunjavaju
Институт Михајло Пупин производи семафоре односно системе за управљање саобраћајем у градовима, питај Батановића (један од директора) о томе http://www.pupin.rs/proizvodi-i-usluge/ ... obracajem/

Nekadašnji Ei Pupin na Batajničkom putu br.23 sada je Pupin Telecom AD, na istoj adresi, i dalje proizvodi i održava semafore.
http://pupintelecom.co.rs/?cat=7
 
Ovo je samo deo prosirenja. U planu je prosirenje ka Zemunu ;)
 
Inače, vezano za dalje proširenje ka Zemunu, sutra o2. juna u 13h je javna sednica u 27. marta.
Editov post sa strane 26
 
Vrh