Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Nego nesto nema rasvjete u tosinom bunaru prica se po novinama
 
Prolazio, deo od Milankovića do nove rasksnice je bio u mraku - danima.
Par puta nije radio ni semafor kod pešačkog za žel. stanicu Tošin bunar.
 
Nema rasvete od Nove raskrsnice do Milutina Milankovica ali i uzbrdo od nove raskrsnice..
 
Ljudi ali moram nesto ipak da kazem...neki ce me shvatiti da nesto lose pisem ali stvarno nije.iskreno ocekivao sam vecu prohodnost..navescu dva problema za tu nedovoljnu prohodnost.1.pesacki prelazi kod nadvoznjaka(treba ga ukinuti jer ne vidim smisla za dva pesacka na 150m) i 2.je problem da pristanu u stanicu nekoliko autobusa u isto vreme koji istovremeno i blokiraju jednu traku. P.S. sve sto pisem je iskreno i max u smeru da poboljsam situaciju. Hvala svima jos jednom.8
 
Nemoguce je ukinuti taj semafor.. Jednostavno kada izadjes iz autobusa tuda je najblize. Sigurno se neces vracati na raskrsnicu pa opet ici na stanicu voza..
Da je autobuska stanica pomerena pre raskrsnice(Nemoguce zbog 65 i 82) to bi bila druga prica posto bi ljudi bili primorani da idu na taj semafor...
 
stvarno ne vidim razliku za pesacenje prema vozu...tvrdim da je nepotreban semafor...jer cemu onda pesacki na novoj raskrsnici???koliko vidim, njim, skoro niko od pesaka i ne ide...znaci treba da bude pesacki direktno za voz?woooowww...mnogo je tesko jos 50m ici pesaka...samo sam u Srbiji vidjao semafor striktno za pesake (u kradjordjevoj,kod kineza,tosin bunar itd itd)...ima ih koliko oces u BG.mng jeftinije i sigurnije se to moze resiti...pasarela je i sigurnija i mozda jeftinija nego ovi "sertifikovani semafori".
 
Taj semafor bi trebao da drzi kratko i da uvek prati zeleni talas tako da ne moze puno da smeta u saobracaju

Sent from my LG G4
 
Postoji pravilnik o projektovanju tamo pise kad i zasto ide semafor i na kojem razmaku nebi ga stavili da netreba
 
Ne verujem da je u pravilniku napisano da mogu da stoje dva semafora na razdaljini manjoj od 200m...onda ukinuti pesacki na samoj raskrsnici jer ga skoro niko ne koristi kao sto je to bilo i pre...svakom dana prolazim novom trasom...ili se povecao broj vozila ili nesto ne valja sa semaforom...ali kolone i dalje postoje...dosta su manje ali i dalje prisutne
 
Vjerovo nevjerovo tako je kako je mozes pisati sekreterijatu za saobracaj da ti obrazloze zasto i kako
 
Previše dramiš. Saobraćaj treba da bude prilagođen pešacima, naročito kod frekventnih mesta kao što je ž. stanica.
Da ukineš pešački na novoj raskrsnici nema smisla.
Možda bi rešenje koje bi tebe zadovoljilo (a i mene) bilo da se produži peron preko Tošinog bunara pa se stavi još jedan par stepenica kod Talije ili ciganskog naselja.

Poslato sa telefona
 
To produzenje perona ce se desiti jednog dana kad se bude sredjivao tosin bunar
 
Kako li ce tek biti kada proradi i semafor kod buduceg lidla..
Bice jedan kod striptiz kluba, zatim na 150m kod lidla pa na 150m kod Rome..
 
Pogled sa semafora u Tošinom bunaru, u daljini se vidi ulica Omladinskih brigada, 18.06.2016:

 
Lidl je,kako sam cuo odustao od te lokacije ali niko ne saopstava.ako se izbroje semafori na pr od studenjaka pa kruznog toka..onda dolazimo do broja od 11 semafora od toga neaktivan samo taj kod lidla.svi su da kazem na mestu osim ovog sto sam vec pomenuo..neko ce verovatno reci da ssm se nameracio na njega...ali realno bi od studenjak do kruznog toka trebalo da postoji zeleni talas..zbog buduceg puta ka autoputu beograd-crna gora...rekoh...ili produzenje koloseka sa stepenicama ili pasarela...verujte mi ljudi...svuda u gradu treba takve semafore ukinuti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392906#p392906:3aargjl0 je napisao(la):
dane bezanija » Sun Jun 19, 2016 3:01 pm[/url]":3aargjl0]Lidl je,kako sam cuo odustao od te lokacije ali niko ne saopstava.ako se izbroje semafori na pr od studenjaka pa kruznog toka..onda dolazimo do broja od 11 semafora od toga neaktivan samo taj kod lidla.svi su da kazem na mestu osim ovog sto sam vec pomenuo..neko ce verovatno reci da ssm se nameracio na njega...ali realno bi od studenjak do kruznog toka trebalo da postoji zeleni talas..zbog buduceg puta ka autoputu beograd-crna gora...rekoh...ili produzenje koloseka sa stepenicama ili pasarela...verujte mi ljudi...svuda u gradu treba takve semafore ukinuti

Jel to proverena informacija da je Lidl odustao od gradnje u 64-om bloku?
 
Ma to su kao i uvjek price rekla kazala zasto bi odustao
 
informacija je iz gradske uprave...sektor za imovinsko pravne odnose...oni to rade...msm da je relevantan izvor...nije sustina lidl nego milion semafora i na pr asfalt se u delu od novog,prosirenog TB pa do raskrsnice sa Gandijevom pa bukvalno raspada...niko ne prica o tome...
 
Odustanak lidla nemjenja da kad neko uzme plac mora da ima prilaz do tada ce semafor biti ugasan ili treptati zuto
 
Тај семафор ионако трепће жуто од како је та раскрсница завршена, пре неких годину дана.
 
Taj semofor/raskrsinca je najidiotskija stvar koja je nekome mogla da padne na pamet. Da ne pričamo da je 50 metara ranije raskrnica kod one perionice koja isto skreće za nigde, pošto ulice u nastavku neće biti još bar deset godina.

Da su iole pametni raskrsnicu sa Gandijevom bi pretvorili u veći kružni tok, pošto ima saobraćaja za sve pravce, što bi omogućilo vozilima koji dolaze iz pravca studenjaka da sa malim kruženjem od 100-200 metara imaju pristup svim ovim objektima uz Vojvođansku (smer ka studenjaku). Ovako bi sve do Eko pumpe bila zona bez semofora.

A Dane što se tiče asfalta, bolja da ništa ne diraju. vidimo kako je ispalo kada su za onu novu zgradu uz IMT radili instalacije, raskopali su desnu traku u smeru ka studenjaku i od kada su je ponovo asfaltirali ona više nije za vožnju, katastrofa (evo već nekoliko godina).
 
slazem se sa Dusanom...semafor za lidl glupa stvar jer vec imamo raskrsnicu na 100mil odatle...uvek podrzavam kruzni tok...semafori samo gde je to neophodno...nadam se ubrzanju saobracaja u TB a ne usporenju...kada se bude zavrsila deonica put ka ada mostu...bice ogromne guzve na novoj raskrsnici bas zbog prioriteta u semaforima za sam most...zivi bili pa videli...
 
Ко каже да ће правац ка мосту имати некакав приоритет? Ваљда су зато ту сензори, да се зна куда иде више кола, па да би се следствено томе регулисали и семафори. А нема шансе да ће већи саобраћај бити на УМП-у него у Тошином бунару.
 
Zadnjih sigurno 2 nedelje nisam prosao raskrsnicom iz pravca zemuna a da nije bilo crveno na semaforu...ali uvek.smanjile su se guzve to je cinjenica jer je nekad do milutina milankovica prostirao red vozila.
 
Vrh