Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Zna li mozda neko da li ce u nekom skorasnjem periodu mozda samo projektovati prosenje od raskrsnice TB i Heroja od Kosara do Gandijeve,celom duzino od 2+2 na 3+3 jer kako se sl god zavrsava NBGD-Surcin,TB ce povecati saobracaj pa minimum za 30%,cak mislim da i nema neke velike potrebe za eksproprijacom zemljistva jer celom tom duzinom su parkingzi,uz sami kolovoz. Znam da ce me sad svi osuditi jer ce se tim delom ukinuti parking mesta ali kao sto i znate od raskrsnice TB i Gandijeve, do Kruznog toga,tih i takvih parking mesta nema,zbog ubrzanja saobracaja kao i sigurnijeg saobracaja. Najbolje bi to znao @ Гага
 
Zna li mozda neko da li ce u nekom skorasnjem periodu mozda samo projektovati prosenje od raskrsnice TB i Heroja od Kosara do Gandijeve,celom duzino od 2+2 na 3+3 jer kako se sl god zavrsava NBGD-Surcin,TB ce povecati saobracaj pa minimum za 30%,cak mislim da i nema neke velike potrebe za eksproprijacom zemljistva jer celom tom duzinom su parkingzi,uz sami kolovoz. Znam da ce me sad svi osuditi jer ce se tim delom ukinuti parking mesta ali kao sto i znate od raskrsnice TB i Gandijeve, do Kruznog toga,tih i takvih parking mesta nema,zbog ubrzanja saobracaja kao i sigurnijeg saobracaja. Najbolje bi to znao @ Гага
Не верујем да ће се драстично повећати саобраћај на ТБ због изградње деонице Сурчин-НБГ.
Прво ТБ ће користити само она возила из правца петље Сурчин која иду на део НБГ уско уз ТБ и одређени проценат возила који иду део НБГ који гравитира ка Земуну или ка самом Земуну. Значајан део Земунаца и станара северног НБГ-а ће и даље користити аутопут преко аеродрома и Београдске петље, па обилазницом до Милоша Великог без обзира што ће овај потез бити нешто дужи него да иду ТБ и будућом деоницом до петље Сурчин. Такође верујем да ће већина саобраћаја са Пупиновог моста ка МВ ићи или десно код бивше лакат кривине преко Аутопута за НС, или код Змаја десно уместо на ТБ. Станари дела НБГ уз Саву и Јурија Гагарина свакако неће користити ТБ, а верујем ни већина ових што ће преко Моста на Ади ићи у шумадијски део БГ.
Друго прилив саобраћаја изградњом деонице ће делимично бити компезован одливом саобраћаја који тренутно иде од источних блокова НБГ преко ТБ и аутопута ка обилазници.
 
Mozda onda samo jedan kruzni tok ugao Gandijeva i Zemunska,fakticki to je i TB i Vojvodjanska a posebno treba uraditi kruzni tok kod rasnici Heroja od Kosara i TB ali to vrvt nece se nikad izgraditi,nazalost. Tu vec ima problema sa skretanje iz TB u Heroja od Kosara. Niko ne prati kako treba saobracaj.
 
Хероја са Кошара (Николе Добровића) - Тошин бунар, планирана је петља. У потпуности оправдано.

Гандијева - Земунска, рекао бих да нема места за кружни ток. Али има места са подвожњак за лево скретање, из Земунске у Гандијеву, и да се добије још једна трака за право. Ово би требало хитно пројектовати и градити - важније је од проширења Земунске, јер џаба широка улица кад је килава раскрсница.
 
Danas prođoh bajsom kroz Tošin bunar ("stari" deo - od Pariske komune ka Zemnnu) i videh da se sprema prva novogradnja na parnoj strani. Negde između Kilera i Lidla (ali na drugoj strani).

Takođe baš se izgradilo i grade se zgrade oko Lidla. Jedino ne znam kuda će svi ti stanari da proteraju svoje automobile jer je saobraćajna mreža u tom delu užasna.
 
Tošin bunar od Studenjaka do Jerneja Kopitara je još jedan primer da je i komunjare bolelo za urbanizam koliko i sve posle njih. Samo debil bi ostavio kuće na ivici otvorenog bloka, između stambenih zgrada i Tošinog bunara.

Screenshot_20220925_180405.jpg


Tu nema šta Grad da čeka, nije kao u nastavku Tošinog bunara gde može da se nada da će investitor da uzme parcele, pa onda grad da mu povuče građevinsku liniju. Ovde je jedino rešenje (koje je trebalo izvesti još pre 50 godina) eksproprijacija celih parcela.
 
Mnogo lakše i jednostavnije je graditi naselja sa normalnom infrastrukturom iza naselja sa prevaziđenom infrastrukturom, za šta se znalo da će se jednog dana desiti, nego se u staru pozabaviti tim problemom. Tako danas ne bi smo imali gomilu prevaziđene infrastrukture sa gomilom višesporatnica, maletene do samog kolovoza.

Baš sam se pre neki dan spuštao od okretnice 24 na Neimaru ka Južnom bulevaru, kako bih prešao na 46 ili 55, i prisustvovao jednoj zanimljivoj situaciji. Jedna od retkih dvosmernih ulica koje vode ka Južnom bulevaru, odozgo se spušta mali dostavni kamion, a odozdo se penje BMW X6. Toliko blizu su bili jedan drugog, da su napravili mini zastoj, jer su morali da uspore, pošto su se maltene dodirivali retrovizorima.

A kako je krenulo, pre će u Tošinom da se desi Vračarizacija nego li da se ista proširi.​
 
Скупо, скупо...

Комунисти су то остављали јер су ишли истом логиком као ови сад: откуп тек кад треба да се изгради
 
tosin bunar i zemunska od gandijeve do heroja od kosara,bukvalno u spicevima place za 3.trakom...kako ujutru tako i popodne...ako se potrudite i izbrojite semafore na toj marsuti,docicete do broja od 5 ili 6...jer se za novi Minel takodje planira semafor...na mng kratkim rastojanjima ima previse semafora.
 
Е, поправили су се семафори знатно и у ОБ и око ње у последње време.
У Тошином бунару, најбољи сигнални режим ухвати онај ко се код Студењака искључи са аутопута из смера града.
 
svaki dan oko 8h ujutru,kolona je vec kod LIDL-a u Zemunskoj...pa malo popusti pa vec od buduceg skretanja za Novi Minel kolona skroz do raskrsnice sa HOK. Bukvalno bi prodisao taj deo,opet da kazem,sa prosirenjem za jednu traku,bukvalno ne bi se desava guzva,ali to je sada...u buducnosti kada krene gradnja u IMT delu,bice i to diskutabilno. Uvek treba graditi pre nego sto se desi ovako nesto jer ceo potez TB i Vojvodjanske bice posle Jurija najoptereceniji na NBGD,ako ne cak i optereceniji.
 
Mnogo lakše i jednostavnije je graditi naselja sa normalnom infrastrukturom iza naselja sa prevaziđenom infrastrukturom, za šta se znalo da će se jednog dana desiti, nego se u staru pozabaviti tim problemom. Tako danas ne bi smo imali gomilu prevaziđene infrastrukture sa gomilom višesporatnica, maletene do samog kolovoza.

Baš sam se pre neki dan spuštao od okretnice 24 na Neimaru ka Južnom bulevaru, kako bih prešao na 46 ili 55, i prisustvovao jednoj zanimljivoj situaciji. Jedna od retkih dvosmernih ulica koje vode ka Južnom bulevaru, odozgo se spušta mali dostavni kamion, a odozdo se penje BMW X6. Toliko blizu su bili jedan drugog, da su napravili mini zastoj, jer su morali da uspore, pošto su se maltene dodirivali retrovizorima.

A kako je krenulo, pre će u Tošinom da se desi Vračarizacija nego li da se ista proširi.​
Kad si već pomenuo "vračarizam", nisam dugo prolazio Kruševačkom ali pre neki dan umalo nisam dobio trošnu srčku na uglu Todora Dukina i Kruševačke kada je 26 naleteo na ovu novu višespratnicu. Solo jedva skrete kao i kad je kuća bila na istom mestu. Dve isturene, dve uvučene, a baš ova na ćošku nije. Pre nisu mogli da sruše kuću zbog prolaska zgloba, a sad su mogli zbog zgrade koja ostaje kao izgovor do daljnjeg. Ne bi me čudilo da pokake neku P+6 prekoputa tako da ni sa te strane ne mogu da povećaju radijus.
 
Da li neko zna da mi kaze po urbanistickom planu, da li je planirano prosirivanje ulice Tosin Bunar u delu od Instituta prema Zemunu. Da li je dozvoljena gradnja? Koji je minimum ari?
 
Планирано је. Имаш све на овој теми, прелистај мало уназад.
 
Od početka maja 2022. godine stoje postavljene bandere za semafore ispred restorana Bela reka. Da li neko zna razlog zbog čega semafor još uvek nije u funkciji?

Pisao sam više mejlova sekretarijatu za saobraćaj, nisam dobio odgovor ni na jedan jedini. Više od 6 meseci se prave mrtvi.
 
Od početka maja 2022. godine stoje postavljene bandere za semafore ispred restorana Bela reka. Da li neko zna razlog zbog čega semafor još uvek nije u funkciji?

Pisao sam više mejlova sekretarijatu za saobraćaj, nisam dobio odgovor ni na jedan jedini. Više od 6 meseci se prave mrtvi.
Pogresna ulica i pogresna tema. A mozda je razlog i to sto na tom potezu ima smeafor na svakih 50 metara.
A jel vi znate zasto je isti uopste i postavljen?! Verovatbo iz istog razloga kao skretanje ulevo u Jurija Gagarina kod AK Stojanovic.
 
Pogresna ulica i pogresna tema. A mozda je razlog i to sto na tom potezu ima smeafor na svakih 50 metara.
A jel vi znate zasto je isti uopste i postavljen?! Verovatbo iz istog razloga kao skretanje ulevo u Jurija Gagarina kod AK Stojanovic.

Pogrešna tema?
Pogrešna ulica??

Da je pogrešna tema, Igor bi prebacio post.
Ulica u kojoj se nalazi semafor je Tošin bunar, ispred broja 179.

Izgleda ja ne znam gde živim.
 
Pogrešna tema?
Pogrešna ulica??

Da je pogrešna tema, Igor bi prebacio post.
Ulica u kojoj se nalazi semafor je Tošin bunar, ispred broja 179.

Izgleda ja ne znam gde živim.
Ok. Moja greska. Zemunska je cosak pre toga. U svakom slucaju taj semafor je postavljen gde mu mesto nije i samo zbog potreba privilegovanog investitora. Ne vidim da u nastavku npr u Vojvodjanskoj je svaka zgrada dobila svoj semafor. Tako da budite srecni sto su vam i ovo napravili a ne jos da kukate sto vam ne radi semafor.
 
Ok. Moja greska. Zemunska je cosak pre toga. U svakom slucaju taj semafor je postavljen gde mu mesto nije i samo zbog potreba privilegovanog investitora. Ne vidim da u nastavku npr u Vojvodjanskoj je svaka zgrada dobila svoj semafor. Tako da budite srecni sto su vam i ovo napravili a ne jos da kukate sto vam ne radi semafor.

Možda bih mogao da kukam zašto mi nisu postavili semafor, ali, semafor jesu postavili. Ako su ga već postavili, zar ne treba da radi?
Hvala ti što si mi odredio zbog čega treba da budem srećan, a zbog čega ne.
 
Vrh