Da li postoji šansa da neko opet postuje ovde plan proširenja ulice od autoputa do senskog trga, listam sad po temi, popucali su linkovi i attachment-i.
@Гунбо, као што сам ти и обећао ево цртежа за план проширења Тошиног бунара. Сад сачувај све ово у неком од докумената који ћеш направити.Поставићу поново, али сад-вечерас не могу никако.
Па јесте, наравно, забија се у уске улице, а на НБ од Париске комуне ширење на све стране и оно што дође из уских улица лако се "разбије".Мешчини да је смер ка Земуну у много већем проблему, барем је то моје искуство.
Занимљива идеја и могуће да би решило проблем највећег "успоривача" а то је раскрснина Прилаз-Тошин Бунар, али треба водити рачуна могуће да би се на овај начин гужва пребацила на раскрницу Новоградске и Угриновачке, или већ негде друго. Осим тога, не верујем да ће се ићи на то решење јер БГ урбанисти из неког разлога беже од једносмерних улица ко ђаво од крста.Па јесте, наравно, забија се у уске улице, а на НБ од Париске комуне ширење на све стране и оно што дође из уских улица лако се "разбије".
Могуће решење, до ширења Првомајске и Угриновачке, јесте да се прошири Тошин бунар, да Прилаз/Првомајска постану једносмерне у смеру ка Францсталу (узбрдо), а Угриновачка једносмерна у смеру "низбрдо". Било би доста кружења, то да.
Očigledno ne živimo u istom gradu. Pogledaj samo na šta liči Vračar, a polako i dobar deo Voždovca prelazi na jednosmerne ulice, pa tu su i ulice u mom okruženju (Partizanov stadion / Prokop)... Zvezdara neko odoleva, al' cenim ne zadugo.БГ урбанисти из неког разлога беже од једносмерних улица ко ђаво од крста.
Оно што нама треба јесу саобраћајни инжењери који ће се озбиљно бавити појединачним и глобалним саобраћајним загушењима на београдским улицама. Сигуран сам да се на доста места гужва може смањити без већих финансијских уплива, чистим променама сигнализације, увођењем или чак укидањем једносмерних улица и сличним решењима, нешто типа овоме што је @Пантограф предложио. Слажем се да не треба у свему да се угледамо на светске метрополе, јер је сваки град прича за себе, али свакако треба посматрати њихова решења и некад и негде их применити.@paradox polje
Mnogo toga je znatno manje kod nas, ali mišljenja sam da tako treba i da bude, zato što Beograd nije grad koji funkcioniše kao i drugi gradovi, i ne može se sve primeniti iz tog belog sveta, kako zamišljaju neki gradski oci i jedan deo forumaša. Tu se uvek setim one ideje o ogromnoj pešačkoj zoni na koju neki ovde reaguju orgazmično, pri samoj pomeni.
A da može nešto da se uradi sa pretvaranjem ulica ili delova ulica u jednosmerne, što se tiče Zemuna, vezano za pomenute probleme, verujem da može, samo treba videti šta i kako i u kojoj meri, jer ako se pretera, desiće se kontra efekat.
@Пантограф
Tačno je da ima jednosmernih ulica i na Zvezdari, ali ni približno kao na Vračaru i na Voždovcu. Zato sam i napisao da još uvek odoleva.