Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Pa da se ne prave samo četvorokrake semaforizovane raskrsnice uemsto kružnih tokova ili "mičigenskog levog", polukružna bi bila bezbedna.

Stvarno se nekada zapitam da li postoji neka burazerska firma koja valja semafore u Srbiji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851972#p851972:1ci42qwv je napisao(la):
Гага » 21 May 2021 02:07 am[/url]":1ci42qwv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851300#p851300:1ci42qwv je napisao(la):
Galeks » 19 Мај 2021 12:17 pm[/url]":1ci42qwv]Јел се то десила нека оптичка варка или је неки проблем са нивелацијом ивичњака?
Ако мислиш на трећу слику по реду, није ни једно ни друго. Радници су само поставили укосо ивичњак, где би требало да буде. Види се да имају још да обрађују бетон од шахта, јер смета да се правилно постави тај ивичњак. Увећао сам тај део слике и означио стрелицом тај ивичњак, где се лепо види то што сам објаснио.

file.php

Заправо мислио сам да је висина новог ивичњака, нешто виша у односу на стари, или барем тако на слици делује. Како се чини уживо?
 
@Галекс, aко је то у питању, онда да, нови ивичњаци су нешто виши у односу на старе. То се најбоље види на петој и шестој слици, које сам поставио 23.маја у краћој фоторепортажи на предходној страни. Да сад не понављам те две слике да незаузимају простор. За сваки случај "проверићу" сутра (данас :D ) кад будем туда пролазио колима. Ако не буде радника стаћу па ћу да сликам да се види колика је разлика, ако буде радника, онда неком другом приликом. Покушаћу да сликам и из кола, ако ми услови саобраћаја дозволе !

Ипак морам да поставим једну слику, јер си ме сад постакао на размишљање. Наиме и мене интересује како ће да буде спајање ивичњака, нових и старих, на делу будуће раскрснице, кад се буде скретало из самог насеља "Нови Минел" лево у Тошин бунар у правцу раскрснице са Николе Добровића и Булевара хероја са Кошара.

Мислим на овај део где је зелени међу простор између трака и где се види део старих ивичњака, а испред су већ скинути стари ивичњаци. Е ту са овим старим, треба да се споје нови ивичњаци, па ћемо да видимо како ће да ураде тај део. Не сумњам да ће се потрудити да све буде у новоЈу :D .
IMG_20210522_141700_resized_20210522_105203251.jpg
 
Да ли неко зна шта је разлог мењању нивелације ивичњака? Приметио сам то неколико пута приликом реконструкција, а поготово је изражено када се реконструише саобраћајница али не и тротоар, па тротоар остане под нагибом. Пример на Бањици у Баштованској измежу саме Баштованске и трамвајских шина.
 
Postoje dva tipa: sa nivelacijom od 12cm: tamo gde ne zelish pentranje vozila i 6cm tamo gde zelish da vozila prelaze preko: npr parking mesta. U skladu sa tim bi trebalo birati tip...al sad prkasa...je...takva kakva je...

Sent from my SM-J530F using Tapatalk
 
Ево примера који сам поменуо: https://www.google.com/maps/@44.7574603 ... 312!8i6656

Овде је тротоар био нормалан, ивичњаници су били нормални, а одједном је нивелација промењена и сад је тротоар под великим нагибом. Посебно је то изражено када је снег и кад је клизаво, па је заиста незгодно кретати се туда.

Не видим разлог за тако нешто, осим да се посао отаљава
 
Ja se izvinjavam za off, ali me kopka... Ako se toliko siluje bezbednost i protočnost saobraćaja izgradnjom ove nove raskrsnice sa levim skretanjem, iskustvo nam govori da je verovatno po sredi "izlaženje u susret" nekom budućem važnom građevinskom projektu, pa me to navodi na zaključak da će možda biti nešto od onog govorkanja na temu nove višespratnice na publikumovom placu... Mislim da je između ostalih baš i @Gaga ranije pirao o tome...
 
Nema potrebe da se gradi nešto veliko, ako želiš možeš da dobiješ raskrsnicu gde god želiš - Samo trebaš da platiš troškove i to je to.
 
Pa mi smo dobili semafor i levo skretanje na pristupnoj saobraćajnici Pupinovom mostu zbog nekih malih firmi gde dnevno uđe i izađe 20-ak vozila.

https://www.google.rs/maps/@44.8578805, ... !1e3?hl=en

Ponavljam da su leva skretanja ogroma smetnja i treba ih osmišljavati na druge načine već opisivane na mnogim temama.

U najgorem slučaju, može levo skretanje i semafor, ali da postoji senzor na trakama za levo koji pali taj semafor.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853592#p853592:23cndyao je napisao(la):
Bezaninac » 27 Мај 2021 10:15 am[/url]":23cndyao]Ja se izvinjavam za off, ali me kopka... Ako se toliko siluje bezbednost i protočnost saobraćaja izgradnjom ove nove raskrsnice sa levim skretanjem, iskustvo nam govori da je verovatno po sredi "izlaženje u susret" nekom budućem važnom građevinskom projektu, pa me to navodi na zaključak da će možda biti nešto od onog govorkanja na temu nove višespratnice na publikumovom placu... Mislim da je između ostalih baš i @Gaga ranije pirao o tome...
Управо тако @Бежанинац, лево скретање за "Излажење у сусрет" и за насеље "Нови Минел", а и за то будуће насеље где је "Публикум". Постављао сам за то ново будуће насеље и у теми о "Разним пројектима" и у још једној теми, мислим у "Запад 65". То је уствари "Рани јавни увид поводом израде измена и допуна плана детаљне регулације за потез дуж улица Земунска - Тошин бунар на Новом Београду" https://www.beograd.rs/cir/gradski-ogla ... eogradu_2/ . Овај рани јавни увид обухвата оба насеља.

висина објеката_варијанта 2.jpg

На цртежу није уцртано лево скретање за ова два насеља! На њему сам обележио црвеном стрелицом где је лево скретање. Надам се да ће се видети.
планирана намена_.jpg
 
Завршени су радови на новој раскрсници, левом и десном скретању из Тошиног бунара у нову саобраћајницу која ће делити насеље "Нови Минел" и будуће насеље где је сад "Публикум". Фотографије снимљене јуче-22.06.2021.

Обележен је и нов пешачки прелаз на обе коловозне траке, а ту ће бити и постављени семафори :mrgreen: Још увек није урађен тротоар на зеленом појасу између две коловозне траке. Надам се да неће "заборавити" то да ураде, као на неким местима где је Београд пут раније радио по Бежанијској коси, па после ја слао пријаве. Срећом па су то одрадили.
IMG_20210622_181015_resized_20210623_035012978.jpg
IMG_20210622_181050_resized_20210623_035013807.jpg

На самој раскрсници између две коловозне траке
IMG_20210622_181131_resized_20210623_035011190.jpg

Поглед са нове раскрснице према раскрсници где завршава Тошин бунар, а почиње Земунска улица.
IMG_20210622_181231_resized_20210623_035414540.jpg

Почетак нове блоковске саобраћајнице која ће делити два насеља. Лево је "Нови Минел", а право (виде се бараке) је "Публикум" и десно где ће бити то ново насеље (једног дана)
IMG_20210622_181522_resized_20210623_035750146.jpg
IMG_20210622_181544_resized_20210623_035749395.jpg
IMG_20210622_181258_resized_20210623_035414889.jpg

Поглед са острва између коловозних трака према Земунској улици и згради "Савада 3"
IMG_20210622_181351_resized_20210623_035414173.jpg

Поглед са острва између коловозних трака према кафани "Бела река", бензинској станици НИС и насељу "Лековита башта". Полукружна окретања се већ увелико користе, поготово ко иде у кафану, пошто је ту одмах улаз на њихов паркинг.
IMG_20210622_181406_resized_20210623_035550033.jpg
IMG_20210622_181416_resized_20210623_035551243.jpg
IMG_20210622_181420_resized_20210623_035549621.jpg

:sesir:
 
Zaista ne znam šta se čeka sa proširenjem ovog dela na 3+3.

Da li je moguće da drveće smeta, tj. da mora da se seče?

Ako mora, šta da se radi. Zasadiće se novo, jer ovaj deo mora da bude 3+3 (zbog veze sa auto-putem i zbog toga što je i pre i posle tog dela 3+3)
 
I meni se čini. Upravo zato me nervira što Grad neće da uloži ni dinar u ovakve stvari.

No to je samo posledica "aksioma" koji je Belka već postavio u temi o tangenti (i probijanju ulice od Grand kafe do Kvantaša). Kada se taj aksiom uzme u obzir, apsolutno je jasno sve što se dešava u gradu.

GRADSKA VLAST NE RADI NIŠTA ŠTO JE SAMO U INTERESU GRAĐANA

Bitna je reč SAMO. Znači, neće da prošire ulicu, neće da poprave podzmene prolaze, neće da ukinu parking mesta. Ništa od toga neće da rade osim ako nije u pitanju neka šira slika od koje oni lično imaju korist.

Izuzetak je možda Zelenilo i dečiji parkići, teretane i parkovi.
 
Ма уби се и Зеленило, пуне канте и даље. Једино што су набавили нешто механизације, па боље иде са кошењем траве.
 
Prošao sam biciklom duž Tošinog bunara, bojim se da ni 4+4 ne bi previše uticalo. Nekako mi je ta ulica previše ispresecana semaforima. Kamo sreće da je na raskrsnici sa UMP-om kada je bataljena denivelacija makar nekako napravljen kružni tok, ali nismo mi te sreće.
 
Taman ćemo tada i mi biti denivelisani, i to 2 metra pod zemljom :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=859816#p859816:1pwe4zej je napisao(la):
astrodule » Sre Jun 23, 2021 9:22 am[/url]":1pwe4zej]I meni se čini. Upravo zato me nervira što Grad neće da uloži ni dinar u ovakve stvari.

No to je samo posledica "aksioma" koji je Belka već postavio u temi o tangenti (i probijanju ulice od Grand kafe do Kvantaša). Kada se taj aksiom uzme u obzir, apsolutno je jasno sve što se dešava u gradu.

GRADSKA VLAST NE RADI NIŠTA ŠTO JE SAMO U INTERESU GRAĐANA

Bitna je reč SAMO. Znači, neće da prošire ulicu, neće da poprave podzmene prolaze, neće da ukinu parking mesta. Ništa od toga neće da rade osim ako nije u pitanju neka šira slika od koje oni lično imaju korist.

Izuzetak je možda Zelenilo i dečiji parkići, teretane i parkovi.
За дечије паркиће погледај на шта личе неки паркићи у блоку 33,37 и 38.
 
Ma znam, ali to je već održavanje. Mislio sam na sam proces izgradnje. Mada je i to prilika da se namesti tender nekom svom ortaku, ali očigledno nisu baš toliko velike pare ili "ekipa" valja samo granitne ploče, pa još nisu našli način da ih ubace u parkove u dovoljnoj količini da im se isplati.
 
Danas sam se vozio Ulicom Tošin bunar kod raskrsnice sa Nikole Dobrovića i primetio sam da su se pojavili kolotrazi iako je ta raskrsnica kompletno rekonstruisana pre 5 i po godina.
 
Много камиона је пролазило туда због оближњих градилишта.
 
Pa znam,ali to je trebalo predvideti kada se nabavljao asfalt.Nema opravdanja za kolotrage na raskrsnici/ulici koja je kompletno rekonstruisana pre par godina...
 
Pa i predvideli su. Lošiji asfalt = češća zamena = češći %
 
Vrh