Šta je novo?

Tempo Tower - [ Stambeno poslovni kompleks - 112.000 kvm ]

Te stepenice (ako jos postoje) posto one sto idu bas od terena ne postoje, su sigurno u losem stanju i idu gore od Bezanije, a trotoar od nadvoznjaka uz autoput je slep. Brze je resenje da se nastavi a ne okolo preko terena pa stepenicama. Hocu reci imali bi dorektnu vezu, ovako moras okolo i stepenicama.
Степенице постоје и те како и уопште нису у лошем стању, не знам одакле ти то. Тротоар уз бивши ауто-пут уопште није слеп. Не знам зашто би се правила пасарела према Блоку 37 ! Сићеш низ тротоар поред бившег МАГ-а и степеницама па опет тротоар (поред путарске базе) и ту си у Тошином бунару, а ту одмах близу је и пешачки прелаз према блоку 37.
 
I evo o čemu sam govorio, projektant kule ne zna da su planirane dve nova železnička tunela niti da je studija proširenja železnice sa 2 na 4 koloseka od Prokopa do Batajnice u toku već samo ističe postojeći tunel. Ovo je veoma zabrinjavajuće.


– У самој средини блока дефинисана је зона забрањених интервенција именована као заштитна зона тунела, у којој није дозвољено спроводити никакве интервенције, а која се прецизно налази на по осам метара удаљености од постојеће тунелске цеви. Заштитна зона тунела пројектована је на основу услова предузећа „Инфраструктуре железнице Србије” и будући комплекс је на безбедном растојању од тог инфраструктурног објекта који има једну тунелску цев са двоколосечном пругом, док се градња друге тунелске цеви најављује последњих тридесетак година – каже Шуманова.
 
I evo o čemu sam govorio, projektant kule ne zna da su planirane dve nova železnička tunela niti da je studija proširenja železnice sa 2 na 4 koloseka od Prokopa do Batajnice u toku već samo ističe postojeći tunel. Ovo je veoma zabrinjavajuće.


– У самој средини блока дефинисана је зона забрањених интервенција именована као заштитна зона тунела, у којој није дозвољено спроводити никакве интервенције, а која се прецизно налази на по осам метара удаљености од постојеће тунелске цеви. Заштитна зона тунела пројектована је на основу услова предузећа „Инфраструктуре железнице Србије” и будући комплекс је на безбедном растојању од тог инфраструктурног објекта који има једну тунелску цев са двоколосечном пругом, док се градња друге тунелске цеви најављује последњих тридесетак година – каже Шуманова.

Мени лаички гледано може пројектант да пројектује свашта, важно да институција која ради провере пројекта и издаје дозволе тако нечему не изда дозволу.
 
Slažem se @filip14586. Nije na projektantu da predviđa šta grad planira ili ne planira. On je zaposlen od strane investitora da izradi rešenje. Gradske ili državne službe su zadužene da to odobre (ili ne odobre) u skladu infrastrukturnim planovima ili potrebama.
 
Мени лаички гледано може пројектант да пројектује свашта, важно да институција која ради провере пројекта и издаје дозволе тако нечему не изда дозволу.
Да овјасним шта брине Вучка, је како то да поменуте институције нису обавестиле пројкеанта о тим тунелима. То значи да тунели нису официјално прошли све инстанце и да о њима нико не води рачуна. Таквих срања је било много, када например направе гаражу на месту где је требала пруга да прође и на тај начин трајно усере трасу која се са муком планирала...
 
Инвеститор би још у информацији о локацији морао да има податак о проширењу трасе пруге међутим, то је план у изради и вероватно урбанистички завод није још стигао да испрати онај ГПШС или како већ (Генерални план шинских система) и ваљало би их подсетити да је овде инвеститор кренуо у израду урбанистичког пројекта са лошим улазним подацима.
 
Plan detaljne regulacije je usvojen pre 3 meseca na privremenom organu grada Beograda. Investitor već podnosi papire za lokacijske uslove.
 
Teorija zavere: Investitor je svestan da treba da se gradi tj prosiruje pruga, podneo zahtev za gradnju - odobrili, posle par meseci,godinu stize mu zabrana gradnje - tuzi drzavne organe za odstetu? Da kao dokaz stetu koja ce mu biti nacinjena jer nije uspeo da izgradi velelepni tower.
 
I evo o čemu sam govorio, projektant kule ne zna da su planirane dve nova železnička tunela niti da je studija proširenja železnice sa 2 na 4 koloseka od Prokopa do Batajnice u toku već samo ističe postojeći tunel. Ovo je veoma zabrinjavajuće.
Prekini da siris lazi na ovom forumu. Naravno da je projektant znao za stare i nove tunele.

Zar vi stvarno mislite da je u 21 veku problem napraviti zgradu iznad tunela?
U Njujorku je suma nebodera izgradjena iznad pruge. Sve se moze kada se ima para.

Hudson Yards Aerial View - October 2018 - courtesy of Related-Oxford.jpeg


Uostalom temelji Tempa ce biti pored tunela a i da je direktno moze se resiti kao sto je u NY.
 
Koja je dubina tunela i koja je nosivost tla? Pitam jer su ova podatka veoma mala na području plana detaljne regulacije za Tempo kulu.

Šaljem te u drugi ćošak jer je u jednom tvoj prethodnik koji je pomenuo "teranje" tunela 500 levo. Ljubi brat.
 
А најгрђе је што пара нема! Нема!!!
 
Napisa covek u zemlji i gradu gde ni granitne kocke ne umeju pravilno da sloze. Iako su to rimljani radili pre dva milenijuma.

Oву кулу не би радио ни финансирао јавни сектор

Но из њиховог оправдања више делује као да они немају појма да је планирано у будућности да се шири тунел што значи да не планирају градњу која би омогућила ширење тунела у будућности што значи да институције морају да реагују и спрече градњу зграде која би обогаљила даљи развој железнице. Да и ако граде то буде на начин који не би угрожавао (постојећи и будући) тунел испод.
 
Oву кулу не би радио ни финансирао јавни сектор

Но из њиховог оправдања више делује као да они немају појма да је планирано у будућности да се шири тунел што значи да не планирају градњу која би омогућила ширење тунела у будућности што значи да институције морају да реагују и спрече градњу зграде која би обогаљила даљи развој железнице. Да и ако граде то буде на начин који не би угрожавао (постојећи и будући) тунел испод.
A zna li se ko ce je finansirati i raditi? Koja firma, koje su joj reference? Naravno retoricko pitanje. Vec je kaceno ovde.

Koliko znam ni kocke na trgu nisu slagala javna preduzeca- poput Beograd puta, nego upravo privatni sektor.
 
Radile su privatne firme ali je projekat CIP, izmenu projekta naredio Vesić a kontrolu radova je isto vršio grad kao investitor. Dakle po naredbi grada i izvršenju privatnika dobili smo šta smo dobili.
 
Mislim da u danasnje vreme nije nikakav problem izbusiti sipove pored zidova tunela ili planiranih tunela, potom ih spoiti nosecim gredama sa kojih dalje se moze ici u visinu I graditi sto zelis. Madison station na prilozenoj fotki je dokaz, mada je meni jos teze bilo proci sa tunelom ispod recimo New Yorkera /Teslinog hotela/ odmah tu iza ovih novih kula I jos mnogo starijih zgrada. U zadnje vreme se u mnogim velikim gradovima zbog skupoce zemljiste iznad pruznih pojaseva grade poslovni I stambeni objekti. Cuven je slucaj u Osaki. Nista neobicno, ali je problem to sto kod nas sve to ne proistice kao resenje struke vec je sve kontaminirano politikom.
 
Prekini da siris lazi na ovom forumu. Naravno da je projektant znao za stare i nove tunele.

Zar vi stvarno mislite da je u 21 veku problem napraviti zgradu iznad tunela?
U Njujorku je suma nebodera izgradjena iznad pruge. Sve se moze kada se ima para.

Pogledajte prilog 190143

Uostalom temelji Tempa ce biti pored tunela a i da je direktno moze se resiti kao sto je u NY.
На слици је пројекат вредан ако се добро сећам 7+ милијарди долара на најскупљем земљишту на свету који је због рупе у закону добио субвенцију (око 2 милијарде) из јавног буџета на конто социјалног статуса одређеног процента становништва мигрантског порекла на том подручју. Ради се о граду где слободног земљишта одавно нема, и то дефакто га нема скоро читав век и зато ово морају да раде. Овде и нигде више у свету јер само на Менхетну постоји економска рачуница за ово а и то само уз рупу у закону и злоупотребу јавних средстава.

Са друге стране, ово код нас је једна зградица и то на ливадском пространству на ивици урбане средине од 1,1 милион становника. Зградица која је без икаквог разлога осим похлепе и незнања/немара планера дозвољена тик уз најзначајнији, најкритичнији соабраћајни коридор читаве државе.

Дакле, апсолутно неупоредиво и уз то бахато обраћање са твоје стране које би требало снакционисати.
 
На слици је пројекат вредан ако се добро сећам 7+ милијарди долара на најскупљем земљишту на свету који је због рупе у закону добио субвенцију (око 2 милијарде) из јавног буџета на конто социјалног статуса одређеног процента становништва мигрантског порекла на том подручју. Ради се о граду где слободног земљишта одавно нема, и то дефакто га нема скоро читав век и зато ово морају да раде. Овде и нигде више у свету јер само на Менхетну постоји економска рачуница за ово а и то само уз рупу у закону и злоупотребу јавних средстава.

Са друге стране, ово код нас је једна зградица и то на ливадском пространству на ивици урбане средине од 1,1 милион становника. Зградица која је без икаквог разлога осим похлепе и незнања/немара планера дозвољена тик уз најзначајнији, најкритичнији соабраћајни коридор читаве државе.

Дакле, апсолутно неупоредиво и уз то бахато обраћање са твоје стране које би требало снакционисати.
Apsolutno, u NY se isplati i neisplative radove raditi. Najbizarniji primer po meni je 220 Central Park south.
 
Realno gledano, jedan od razloga zašto su visoke građevine impozantne jeste i to što su često znatno više od svog okruženja.

Da je Ajfelov toranj okružen sa 10 solitera, sigurno ne bi bio toliko zanimljiv turistima.
 
Vrh