Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Normalno da nije fiksna cena. 20% je pdv na cenu voznje i ide vozacima koji su sa svojim firmama, jer vise ne mogu da budu na pausalu, vec su svi morali sa svojim preduzetnickim da udju u sistem pdv-a.
 
Prelazak oporezivanja sa pausala u sistem PDV je obavezan ako je godisnji promet veci od 8 mil.
Sto bi prakticno znacilo da je svaki vozac mesecno obrnuo 666.666 dinara sredstava preko racuna.

A ta kolicina tolikog novca po pojedincu je NEMOGUCA.
 
Prelazak oporezivanja sa pausala u sistem PDV je obavezan ako je godisnji promet veci od 8 mil.
Sto bi prakticno znacilo da je svaki vozac mesecno obrnuo 666.666 dinara sredstava preko racuna.

A ta kolicina tolikog novca po pojedincu je NEMOGUCA.
Naravno da je moguca "terali" su ih da izdaju fiktivne fakture da su vrsili neke usluge, dobijali uplatu na racun i posle kes donosili nazad i dobijali 2% kao nagradu!!!
 
Ako sam dobro razumeo ovog vozaca njemu pare ni od ovog povecanja tj naplate PDV nece ici u dzep kao sto ne idu ni od para za koriscenje app.
 
Ako sam dobro shvatio, kad neki taksista napravi sranje, to je jedan promil taksista i ne može se suditi svima na osnovu greške jednog vozača.
Kad neki vozač car go-a napravi sranje, svi vozači su glupi, tupi, ne znaju grad i tačno vidiš da samo kradu, a i kad ne kradu, kradu, samo nisi video.
 
Prelazak oporezivanja sa pausala u sistem PDV je obavezan ako je godisnji promet veci od 8 mil.
Sto bi prakticno znacilo da je svaki vozac mesecno obrnuo 666.666 dinara sredstava preko racuna.

A ta kolicina tolikog novca po pojedincu je NEMOGUCA.
Zašto je nemoguće? Paušalac, iako osmišljen kao "samozaposlenje", ima zakonsko pravo da zapošljava radnike. U tom slučaju mesečni porez koji plaća mu se uvećava za svakog zaposlenog, sve ostalo ostaje isto. Možda je za jednog paušalca radilo još deset radnika, i napravilo osam miliona. Ali je važnije reći EVO MULJAJU NEŠTO SIGURNO

Naravno da je moguca "terali" su ih da izdaju fiktivne fakture da su vrsili neke usluge, dobijali uplatu na racun i posle kes donosili nazad i dobijali 2% kao nagradu!!!
Ako su tako radili zašto su onda prešli limit od 8 miliona i tako napravili i sebi i drugima problem? Verujem da znaš da čak i da pređeš za dinar limit za paušalca, moraš da pišeš knjige, uvodiš pdv, troškove knjigovođe, i slično. Naročito ako vadiš pare, ako uzmeš keš iz preduzetničke radnje, i ne pravdaš ga, to ti se računa kao dobit, i imaš i porez na dobit, a ako je doo imaš još veći...

Nisam se previše udubljivao u to šta radi car go, iako kad idem sam uvek zovem car go, još od protesta onih, ali koliko se sećam bila je info da su kupili neko taksi udruženje. Verujem da ovo prebacivanje i menjanje načina poslovanja ima veze sa tim. A kapiram da je sve to u svrhu zacementiranja car go-a, tj. da sad kad su kupili taksi udruženje, više ne postoji opcija ikad da ih neko ugasi.
 
1647429387880.png
 
Zašto je nemoguće? Paušalac, iako osmišljen kao "samozaposlenje", ima zakonsko pravo da zapošljava radnike. U tom slučaju mesečni porez koji plaća mu se uvećava za svakog zaposlenog, sve ostalo ostaje isto. Možda je za jednog paušalca radilo još deset radnika, i napravilo osam miliona. Ali je važnije reći EVO MULJAJU NEŠTO SIGURNO


Ako su tako radili zašto su onda prešli limit od 8 miliona i tako napravili i sebi i drugima problem? Verujem da znaš da čak i da pređeš za dinar limit za paušalca, moraš da pišeš knjige, uvodiš pdv, troškove knjigovođe, i slično. Naročito ako vadiš pare, ako uzmeš keš iz preduzetničke radnje, i ne pravdaš ga, to ti se računa kao dobit, i imaš i porez na dobit, a ako je doo imaš još veći...

Nisam se previše udubljivao u to šta radi car go, iako kad idem sam uvek zovem car go, još od protesta onih, ali koliko se sećam bila je info da su kupili neko taksi udruženje. Verujem da ovo prebacivanje i menjanje načina poslovanja ima veze sa tim. A kapiram da je sve to u svrhu zacementiranja car go-a, tj. da sad kad su kupili taksi udruženje, više ne postoji opcija ikad da ih neko ugasi.
Sad se salis?
Sta zna mucenik iz Vlasotinca kad dodje u Beograd sta je limit u prometu na racun.. Moras da shvatis da su to kod njih robovi koje koriste na svaki moguci nacin. To taxi udruženje su kupili jos pre dve godine i sada se bukvalno raspada ne znam ni 100 clanova da li ima..
 
Nisam neprijatno iznenadjen jer su me sinoc obavestili preko maila ali sam morao da probam jutros da vidim koliko ce me vise ispasti sa ovim povecanjem, sad mi u prvoj tarifi mini klasa dodje isto ko taxi.
 
Sad se salis?
Sta zna mucenik iz Vlasotinca kad dodje u Beograd sta je limit u prometu na racun.. Moras da shvatis da su to kod njih robovi koje koriste na svaki moguci nacin. To taxi udruženje su kupili jos pre dve godine i sada se bukvalno raspada ne znam ni 100 clanova da li ima..
Leleee argumenta
 
Max 10%
Naravno po istoj ceni da trazis bolje vozilo.
 
Ako sam dobro shvatio, kad neki taksista napravi sranje, to je jedan promil taksista i ne može se suditi svima na osnovu greške jednog vozača.
Kad neki vozač car go-a napravi sranje, svi vozači su glupi, tupi, ne znaju grad i tačno vidiš da samo kradu, a i kad ne kradu, kradu, samo nisi video.

Šta bi ovo jutros?
Da li je normalni taxi ili divljak?
 
Jedina prednost CarGo-a sad je ta sto nema drugu i trecu tarifu i npr. jos jedna stvar a to je kad su temperature preko 30 stepeni pale klime u kolima(ne moram sa taxistom da se raspravljam o tome zasto su mu otvoreni svi prozori a napolju upeklo sunce i siba vruc vazduh :D :)
 
Ako se vozis sa najnizom klasom auta bitno ti je sto nema tarifa..
Za klimu si delimično upravu mada statistici gledano mislim da jedva 15 ili 20% dana u godini bude vise 30c.
 
Vrh