Naravno da je moguca "terali" su ih da izdaju fiktivne fakture da su vrsili neke usluge, dobijali uplatu na racun i posle kes donosili nazad i dobijali 2% kao nagradu!!!Prelazak oporezivanja sa pausala u sistem PDV je obavezan ako je godisnji promet veci od 8 mil.
Sto bi prakticno znacilo da je svaki vozac mesecno obrnuo 666.666 dinara sredstava preko racuna.
A ta kolicina tolikog novca po pojedincu je NEMOGUCA.
Zasto bi? Pa super su cisti, ne pricaju mnogo poznaju grad.. Nije ti valjda cena presudna!?155din fiksno po voznji?
Znaci 255 din pre nego i u udjes u kola.
Necemo tako, moracu da ih pozdravim opet.
Nije problem mogu ti proslediti broj, kad god ti nocu treba taxi tu sam.Mare moj izabrani taksista
Zašto je nemoguće? Paušalac, iako osmišljen kao "samozaposlenje", ima zakonsko pravo da zapošljava radnike. U tom slučaju mesečni porez koji plaća mu se uvećava za svakog zaposlenog, sve ostalo ostaje isto. Možda je za jednog paušalca radilo još deset radnika, i napravilo osam miliona. Ali je važnije reći EVO MULJAJU NEŠTO SIGURNOPrelazak oporezivanja sa pausala u sistem PDV je obavezan ako je godisnji promet veci od 8 mil.
Sto bi prakticno znacilo da je svaki vozac mesecno obrnuo 666.666 dinara sredstava preko racuna.
A ta kolicina tolikog novca po pojedincu je NEMOGUCA.
Ako su tako radili zašto su onda prešli limit od 8 miliona i tako napravili i sebi i drugima problem? Verujem da znaš da čak i da pređeš za dinar limit za paušalca, moraš da pišeš knjige, uvodiš pdv, troškove knjigovođe, i slično. Naročito ako vadiš pare, ako uzmeš keš iz preduzetničke radnje, i ne pravdaš ga, to ti se računa kao dobit, i imaš i porez na dobit, a ako je doo imaš još veći...Naravno da je moguca "terali" su ih da izdaju fiktivne fakture da su vrsili neke usluge, dobijali uplatu na racun i posle kes donosili nazad i dobijali 2% kao nagradu!!!
Sad se salis?Zašto je nemoguće? Paušalac, iako osmišljen kao "samozaposlenje", ima zakonsko pravo da zapošljava radnike. U tom slučaju mesečni porez koji plaća mu se uvećava za svakog zaposlenog, sve ostalo ostaje isto. Možda je za jednog paušalca radilo još deset radnika, i napravilo osam miliona. Ali je važnije reći EVO MULJAJU NEŠTO SIGURNO
Ako su tako radili zašto su onda prešli limit od 8 miliona i tako napravili i sebi i drugima problem? Verujem da znaš da čak i da pređeš za dinar limit za paušalca, moraš da pišeš knjige, uvodiš pdv, troškove knjigovođe, i slično. Naročito ako vadiš pare, ako uzmeš keš iz preduzetničke radnje, i ne pravdaš ga, to ti se računa kao dobit, i imaš i porez na dobit, a ako je doo imaš još veći...
Nisam se previše udubljivao u to šta radi car go, iako kad idem sam uvek zovem car go, još od protesta onih, ali koliko se sećam bila je info da su kupili neko taksi udruženje. Verujem da ovo prebacivanje i menjanje načina poslovanja ima veze sa tim. A kapiram da je sve to u svrhu zacementiranja car go-a, tj. da sad kad su kupili taksi udruženje, više ne postoji opcija ikad da ih neko ugasi.
Moram priznati da mi je drago sto si neprijatno iznenadjen.
Leleee argumentaSad se salis?
Sta zna mucenik iz Vlasotinca kad dodje u Beograd sta je limit u prometu na racun.. Moras da shvatis da su to kod njih robovi koje koriste na svaki moguci nacin. To taxi udruženje su kupili jos pre dve godine i sada se bukvalno raspada ne znam ni 100 clanova da li ima..
Odlicno nastavi da se vozis sa njima!Nisam neprijatno iznenadjen jer su me sinoc obavestili preko maila ali sam morao da probam jutros da vidim koliko ce me vise ispasti sa ovim povecanjem, sad mi u prvoj tarifi mini klasa dodje isto ko taxi.
Leleee argument
Izvini ako sam nasumicno pomenuo mesto u kom si proveo najlepši deo zivota.Leleee argumenta
Prva tarifa 85din/km start 220din@Mare81 odgovori mi na ovo drugo pitanje ako si upucen.
Ako sam dobro shvatio, kad neki taksista napravi sranje, to je jedan promil taksista i ne može se suditi svima na osnovu greške jednog vozača.
Kad neki vozač car go-a napravi sranje, svi vozači su glupi, tupi, ne znaju grad i tačno vidiš da samo kradu, a i kad ne kradu, kradu, samo nisi video.