Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Poslušajte dobro šta pita vozač inovativne pomoći kad priđe tramvaju...🤣

Sudar Bigz CarGo.png

(44.79727387080701, 20.44561984484602)

Iznenadio ga tramvaj na ravnom pravcu sa preglednoscu od preko 200 m !?? Sutra takav ili slicno umoran njemu, treba i preko nekog pruznog prelaza da predje. Jos treba da mu platis za takav prevoz. Dilovanje zivotima !!
 
Pa šta,mogu da ga ocene,znaju ko ih vozi,bezkontaktno plaćanje sve transparetno....em jeftinije
Inovativno im pomažu na putu,imaju preko 600k članova kako se hvale...
Sve inovativno
 
To mesto je, koliko god izgledalo pregledno, sklono je čestim saobraćajkama i bliskim kontaktima sa tramvajem.
 
Razlog tome je lezao u cinjenici da hotel Radisson blu, koji je spucao velike pare u svoju izgradnju nije prostorno i planski napravio putni pristup vozilima do samog ulaza. Pa se kao alternativa za dolazak do hotela koristio pravac preko tramvajskih sina. A svi oni koji su se vracali od hotela na tom mestu "cukanja" su radili polukruzno i pravili guzvu.

Naposletku je hotel sebi napravio pristupnicu ali mnogi za nju ne znaju jer ne postoji nikakav znak obavestenja.
 
Podaci iz 2016,17,18,19 pogledajte samo koliko je tu bilo cukanja, prosto za ne poverovati ni meni nije jasno kako. Ja sam bar 5 cukanja sa tramvajom na tom mestu sopstvenim ocima video.

Screenshot 2022-02-23 at 18.20.08.png
 
Problem je u periodu kada je frenkvencija saobraćajna velika,ogromna,teško se uključiti u Bulevar vojvode Mišića
Kada je smanjena frekvencija saobraćaja i nije veliki problem.
 
Ja ne verujem koliko su ljudi debili u komentarima na IG vezanim za sudar tramvaja i cargo vozila. "Tramvaji nisu dugo vozili, navikli su ljudi da tu nema tramvaja" i slično,
 
Plavo su nezgode za materijalnom stetom, zuto nezgode sa jedno i vise povredjenih, a crveno, kojeg na srecu nema, nesrece sa poginulim licima.
Predstavljen je sveobuhvatni period od 2015-2019g. Koga vise i detaljnije interesuje moze kroz filtraciju podataka uci i u tacnu vremensku satnicu nezgode.

Mnogo dobro predstavljena vizuelizacija. Bas steta sto je ODI prestao sa unosom stavki iz baze otvorenih podataka.
 
Ja ne verujem koliko su ljudi debili u komentarima na IG vezanim za sudar tramvaja i cargo vozila. "Tramvaji nisu dugo vozili, navikli su ljudi da tu nema tramvaja" i slično,
Jeste,ali da se ne vidi toliki tramvaj,pogotovo što nije bio gust saobraćaj u vojvode Mišića
Šta da je bio pešak tu...
 
Tuzno je da iam ljudi koji zbog malo para idu da se voze sa nelegalnim Car Go.
Ne zanima ih ni bezbednost.
 
Plavo su nezgode za materijalnom stetom, zuto nezgode sa jedno i vise povredjenih, a crveno, kojeg na srecu nema, nesrece sa poginulim licima.
Predstavljen je sveobuhvatni period od 2015-2019g. Koga vise i detaljnije interesuje moze kroz filtraciju podataka uci i u tacnu vremensku satnicu nezgode.

Mnogo dobro predstavljena vizuelizacija. Bas steta sto je ODI prestao sa unosom stavki iz baze otvorenih podataka.
Ima li negde podatak koliko saobraćajnih nesreća sa smrtnim ishodom ima u gradovima? Tj. njihov procenat u odnosu na ukupan broj smrtnih ishoda.
 
Ima li negde podatak koliko saobraćajnih nesreća sa smrtnim ishodom ima u gradovima? Tj. njihov procenat u odnosu na ukupan broj smrtnih ishoda.
Saobracaj nezgode.png


Posedujem ja te podatke, sortirane Beograd po opstinama, sa datumom i vremenom udesa, kordinatama mesta nezgode, ishodom i vrsti povreda, kao i kratak sluzbeni opis dogadjaja.

Same brojke kroz analizu ti nece bas mnogo biti od koristi.
Mnogo je znacajnije i vaznije da se neko tvoj bliznji ili poznat ne nadje u ovim redovima.

Vodjenje podataka nije zamisljeno da bi se dobila samo statistika vec da bi se nakon svake SN ustanovio i utvrdio uzrok nastanka. A to je bas ono sto ovde kod nas to niko ne radi. Za tako nesto nije odgovorna niti nadlezna policija vec upravljac puta. Za grad Beograd je zaduzeno JKP Beograd put.
 
Mr. d valjda nije kargo nego dostava hrane.
 
Mr. D je dostava, tojote koje imaju reklamu Mr. D na limariji su car go.

Pule, slažem se skroz s tobom, ali ja sam imao nešto drugo u razmatranju. Tj. neophodnost korišćenja pojasa tokom gradske vožnje. Procenat poginulih u saobraćajnim nesrećama u gradu, u odnosu na ukupan broj poginulih u sn. Mislim da je prilično mali broj smrtnih ishoda u lupam krunskoj ulici, gde svi voze 20 na sat. Gradska vožnja je do maks 40 na sat, a realno i manje, gde ti, naročito po unutrašnjosti, gde staneš i izađeš i kola 4-5 puta dok svašta nešto ne pozavršavaš. I onda deset puta vežeš i odvezuješ pojas, da bi se pandur krio iza skretnice ko slepac, da te uhvati 11i put kako nisi vezan.

Uglavnom da na području grada, ne bude obaveza stavljanje sigurnosnog pojasa, nego preporuka. Pola ljudi bi verovatno po inerciji stavljala pojas svejedno. Po pitanju smrtnosti ne bi se mnogo šta promenilo, pritom, imate gomilu učesnika u saobraćaju koji ni nemaju pojas, bilo da su sami vozači ili da se voze u 25p. Van grada, tj. u uslovima dozvoljene brže vožnje, sve normalno kao do sad. Samo da se izbaci to lešinarenje pandursko, evo, da Batica dobije kaznu jer je trideseti put izašao iz kola u toku smene, izvadio kofer stranci, i odma doleće pandur da mu piše kaznu.
 
Nemoj zezati da ti je cimanje da se vezuješ? Čak i na nekoj od Zastava automobila nije neki cim vezati se, kamoli na nečemu novijem gde ruka pri povlačenju pojasa sama ide laganica do kopče, pa makar se vezivao 50x dnevno.
 
@Space Motion
Mislim da grešiš, bukvalno svaki put treba staviti pojas evo ja ga najmanje 20puta skinem i stavim tokom smene kao i isključivanje start/stop sistema neverovatno, ali moj mozak je to isprogramirao da često ne mogu da se setim kad sam to uradio😀
 
........ evo, da Batica dobije kaznu jer je trideseti put izašao iz kola u toku smene, izvadio kofer stranci, i odma doleće pandur da mu piše kaznu.

.......da Batica kao taksista, ima priliku da bira?
Za njega je ta odluka kao tamni vilajet !!

1. -Ako izadje iz kola, da pomogne stranci da ubaci kofer ili decija kolica u gepek auta, tada cini saobracajni prekrsaj tj.parkiranje vozila na kolovozu i sleduje mu novcana kazna.
2. -Ako ne izadje iz vozila, da pomogne ospbi sa posebnim potrebama da smesti njena invalidska kolica u gepek svog vozila, a taj trenutak bude snimljen od nekog sa strane, ostaje i bice bahati taksista koji je bezdusan prema osobama kojima treba i duzan u poslu da pomogne.

Pa sad Vi birajte. Tamni vilajet je pred vama.
Ako izadje kajace se, ako ne izadje kajace se jos vise !!
 
Vrh