Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

2022-02-14_000731.jpg


Vrti se jedno te isto stalno u krug već duže vreme i gubi se na smislu. S toga moj doprinos temi: mim. :)
 
Našao ko će da nam priča o licemerstvu. Licemerno je kritikovati svakog ko ne kritikuje inovativni prevoz, a sa druge strane ne kritikujete nelegalne taxiste, taxiste koji gledaju samo da oderu naivnu osobu, taxiste koji odbijaju kratku vožnju... Jedino se setite svake prestupne da iskritujete one iz taxi kartela koji kampuju na aerodromu, a ne rade za kupon...

I da, obavezno uvesti 1.000€ za svaku proverenu stvar koju napišu taxisti, a 2.000€ za svako objašnjavanje šta se zaista desilo, od strane taksista. Takođe, za svako pominjanje licemerstva od strane taksista i kritikovanja drugih zbog ne kritikovanja inovativnog prevoza 3.000€, a 4.000€ za svako spominjanje Car: Go u negativnom kontekstu ili kako su nelegalni. Naravno, povećanje cena shodno troškovima stvarne inflacije. A to znači da ako su cene proizvoda u radnji skočile u proseku za 35%, da za toliko skoče i cene komentara. ;)
 
Poslednja izmena:
Ma pogrešne portale čita..🤣
A neki će da kažu, pa opet taksisti pišu neistine,svi mediji su objavili da od Ponedeljka 14.02 poskupljuje taksi prevoz

 
Poslednja izmena:
Izgleda da jeste
 
Koliko je info. dosao, za ukidanje protesta se jos uvek ne zna. U toku su razgovori i sastanci sa Gradom o jos nekim bitnim stavkama zahteva.....

Jedan od zahteva je, da se i samim taksi preduzetnicima, tj. njihovim predstavnicima omoguci i dozvoli ucestvovanje u radnim grupama na kojima se odlucuje o taksi delatnosti. Do sada su same taksiste na tim sastancima zastupali nametnuti predstavnici od strane taksi udruzenja. Sto se praksom po njima ispostavilo da nije dobro da ih zastupa strana od razlicitog interesa.

Mozda malo komplikovano zvuci, ali prostim recima znaci da taksisti hoce svog predstavnika u Gradu u radnoj grupi. Da prisustvuju sastancima i imaju ucesce u odlukama i propisima koji se ticu njihove delatnosti.

Legitimno na to imaju pravo.
 
Hvala za informaciju o protestu.

Sto se predstavnika u Gradu tice, moze, ali onda da manje jedu g... kad god im se ne radi i smisljaju izgovore da ne izlaze kad im ne odgovaraju vremenski uslovi, stanje u saobracaju, vlaznost vazduha, retrogradni Merkur i slicno.

Sto rekoh ranije na temi, ne moze neko istovremeno da se samoproglasava i elementom javnog prevoza i preduzetnikom koji moze da radi i ponasa se kako mu se cefne. Ili je neko, uprosceno receno, ono sto je Arriva u sistemu javnog prevoza (sa sve benfeficijama ali i obavezama koje dolaze od toga), ili je obican nezavisni vozac-preduzetnik bez prava na povlastice. Ne moze i jedno i drugo, pa saltaj kako kome i kad odgovara.
 
Eto kolega mi posla račun da vidim razliku...
 

Prilozi

  • IMG-ce3131f1c829f945fc3252a7ab73b113-V.jpg
    IMG-ce3131f1c829f945fc3252a7ab73b113-V.jpg
    98 KB · Pregleda: 211
@Dzigi Bau
Sramota za sve, taksista ima 75 godina i ovaj drogirani majmun ga maltretira.

Видим да је старији човек неки, ухапшен је тај нападач,
а до колико година може да се бави таксирањем, мислио сам да кад таксиста оде у пензију са 65 или колико већ, да губи дозволу, па је добија неко нови млађи,
до колико година старости уопште може да се има та дозвола?
 
@Dzigi Bau
Moze da taksira do god mu zdravstveni sistem to dozvoljava znači do god mu izdaju lekarsko uverenje, radi iz muke sa 75godina noću, a ne zato što voli jer mu je penzija 25.000din.
Inace ako niste obratili pažnju sve je više vozača gradskih autobusa sa preko 70+ godina..
 
Inace ako niste obratili pažnju sve je više vozača gradskih autobusa sa preko 70+ godina..
Da, i zato je sve više saobraćajnih nesreća sa vozilima JGPa.

Što sam pisao na nekoj od tema o autobusima, u novembru me na 39 vozio penzioner koji u jednoj ruci drži cigaretu a u drugoj mobilni telefon. Dupli prekršaj.
U decembru baja - doduše nije star, oko 35 godina, samo je maloumnik - zaleti Solarisa niz Takovsku i desnim bokom zakači nešto velikom snagom uz glasan zvuk. Kada mu kažem da je možda zakačio nekog pešaka, samo slegne ramenima i piči dalje. E zato je posle dobio prijavu dispečeru, pa neka ga oni proveravaju i gledaju mu kamere.


Rešenje je, naravno, povećanje plata vozačima JGPa i čišćenje redova od lica starijih od 65 kao i svih sa brljavim dosijeima odnosno lošim rezultatima. Na šta se ionako apeluje u medijima i stručnim krugovima već čitavih 5 godina. Ali nadležni naravno to ne žele da čuju i samo guraju problem pod tepih. Dok se s druge strane busaju u grudi napredne kako su budžeti Srbije i budžet Beograda ''nikad veći u istoriji''. Svak dan istorijski dan u Naprednom parku Srbija.
 
Poslednja izmena:
Napadnuti taksista Milirad A. ima 61 g. tako da mu do zakonske penzije nedostaje jos 4 godine.
 
@Dzigi Bau
Moze da taksira do god mu zdravstveni sistem to dozvoljava znači do god mu izdaju lekarsko uverenje, radi iz muke sa 75godina noću, a ne zato što voli jer mu je penzija 25.000din.
Inace ako niste obratili pažnju sve je više vozača gradskih autobusa sa preko 70+ godina..

Да, али не постоји ограничен број дозвола за управљање аутобусима, на таксију постоји, то би у пракси значило да неки таксиста држи дозволу до 85. године и изађе на улицу сваке преступне године и тако онемогућава неког млађег да ради и зарађује, мада је број дозвола вероватно само на папиру, ту има муљажа и комбинација свакаквих, па није ни битно на крају крајева.
 
........ то би у пракси значило да неки таксиста држи дозволу до 85. године и изађе на улицу сваке преступне године и тако онемогућава неког млађег да ради и зарађује.......
Upravo se ovako i desava kao sto pominjes.
Ali je to vec stvar Gradske uprave kako ce ovaj problem da resi.
 



 
Vrh