A ko je rekao da treba da bude cena taksija jednaka ceni karte gradskog prevoza?
Msm kad bolje pogledam, ceo post ti je kao da ja kažem "što je hladno napolju", a ti mi objašnjavaš "znaš i proizvođači kišobrana treba od nečeg da žive, kupi kišobran", okeej, ali ne pričam o tome.
U realnosti se nikad ne bi desilo da te neko vozi za 80 dinara bilo gde. Čak i oni linijski taksiji po unutrašnjosti, ako oni još postoje, su skuplji. Niko nije rekao da bude raspuštena banda, niko nije rekao da nekom dune danas da taksira i uzme da taksira, nego da to ne bude kao mafijaški klan, već da ako neko hoće, i ispunjava uslove, da može da taksira. Ovako ima ograničen broj ljudi, i još pa ne sme niko konkurenciju da im pravi, i ima ih manje nego što je potrebno. Pa normalno da će se ponašati kako im dune, da će gledati sa što manje cimanja da prođu i slično.
Ispade kao sa vučićem, samo on sme da se bavi politikom.
Mogu da razumem da je cena taksi vožnje definisana da bi se razni mešetari uredili, da ne uđeš u taksi i da te "odere po zakonu 50e od slavije do arene", već da se zna koliko može da naplati, ali ne razumem zašto ne može da postoji tržišna utakmica kao u svim ostalim situacijama. Pa da ako moj taksi ima jeftinije cene, bolju uslugu, kvalitetniji vozni park, ima više posla od onog što taksira sa trulom opel askonom i puši u kolima.