Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Kad si vec pomenuo, koliko taksisti okvirno prelaze godisnje kakva su iskustva tvoja i kolega?
 
BATICA":3c50242s je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595697#p595697 je napisao(la):
jovancvet » Čet Jan 17, 2019 2:58 am[/url]":3c50242s]Koristio sam ovih dana malo i taxi i car go.

Od Doma zdravlja u Šilerovoj do Brankovog mosta (autobuska stanica) cena 735 RSD. Da napomenem da je vreme vožnje bilo oko podne i da je ta trasa veoma prohodna u to doba, čak i na mostu nije bila gužva, široke ulice bez previše peđačkih prelaza i semafora.
Google maps kaže 7.9km

Car go
Dom zdravlja u Šilerovoj do hotela Square nine. Upitanju je bio vikend! Putanja identična u milimetar, samo što je ova relacija duža. Po google maps 9.7km. Cena vožnje je bila 680Rsd. Ako uzmem u obzir da je trasa duža gotovo 2km to znači da bi me taxi na ovu relaciju iznosio +65*2 na cenu taxi do Brankovog mosta. Matematika kaže, 735+130 = 865rsd što je 185RSD više ili 27% više.
Car go, auto audi a3 godište 2010, čist udoban, sa tim podizačima pozadi.

Taxista dobija 865rsd i samostalno odvaja po želi za gorivo amortizaciju i doprinose.
Car go vozač, dobija 476rsd jer cargo uzima 30% od cene.

Dakle posle vožnje taksisti ostaje 865rsd a Car go vozaču 476 RSD što je skoro duplo manje!!!
Još nisam upoznao osobu koja nešto radi i posluje u minusu, dakle, ako sa 476rsd ima da odvoji i za gorivo, i amortizaciju i za sve ostale dažbine zaradu taksista mogu samo da zamišljam.

Ovaj post je baš zanimljiv...što se tiče cene

I prostom računicom dolazimo da ...

Da cargo vozač za deset ovakvih vožnji(teško u praksi uzeti 10 vožnji za redom ovako dugačkih al neka) uzme 4760 din
i napravi min 170 km (100km zauazet a 70km slobodan) i za gorivo da oko 2200din(15l)

4760din - 2200din = 2560 din ostaje vozaču cargo

2560din x 25 dana = 64000 din mesečno x 12meseci =768.000 din

Za tih 25 dana prešao 25 x 170km = 4250 km x 12 meseci = 51000 km

Znači za jednu godinu 10 malih servisa i jedan komplet guma
10 x 9000din = 90.000din
4gume x 7000din = 28.000 din + 2000din (zamena i balans) = 30.000 din
Eto 120.000 din bez kvarova

768.000 din - 120.000 = 648.000 din

12meseci x 12.000( min poreza) = 144,000 din

648.000din - 144.000din = 504.000din

Dolazimo do 504.000din / 12 meseci =

----- 42.000 MESEČMA PLATA -------

A u trošak samo računao
1.Gorivo
2.Mali servis
3.Gume
4.Porez

Auto koji pređe 50.000 km za godinu gradske vožnje ima kvarova kao i potrošnih delova koji se menjaju
a tu su: pločice,diskovi,kočiono ulje,amortizeri,spone,ramena,stabilizatori,sajla ručne,remont alnasera,itd,itd,itd
A šta će da radi taj isti kada tog AUDIJA A3 koji sad vredi od 8000-10.000E MORA DA ZAMENI DRUGIM,a da zarađivao je 42.000din mesečno bez kvarova i potrošnih delova pa nek odvoji.....A da nek svu zaradu odvaja sledeća 23 meseca i taman ima da kupi opet istog AUDIJA A3,valjda neće imati kvarova za te 2 godine i eto.....
Baš isplativo,može taksi još jeftinije

ps
Ovde većina izgleda nema svoj auto pa i ne zna koliki su troškovi održavanja istog kada se godišnje pređe od 35.000-50.000km

2200 din za 170 km?
10 malih servisa za 50k km?
9000 din mali servis?

Ramena, anlaser, amortizeri, kocino ulje...
Ovakvu racunicu mozes da prodas samo onom ko nema ili ne vozi svoj auto.

Moj ti je savet da promenis auto ili profesiju.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Hvala na savetu...
Očigledno je da ti ne voziš svoj auto ili ga nemaš
Ovo što si napisao je više nego smešno

od Igor »

Kad si vec pomenuo, koliko taksisti okvirno prelaze godisnje kakva su iskustva tvoja i kolega?

od 30.000km - 60000 km godišnje
ja sam izmeđju 35.000-45.000 godišnje
 
Pomalo, samo ponekad...
b5e13efe68015a37335ee8e3cdc62912.jpg


Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Mogu da se složim da na gorivu može da se uštedi,dok ostalo nema šanse...


metan na 100 km
:lol: :sesir:

Gradska vožnja ili ....
Auto je...

ps
koja je ovo aplikacija
 
A cela računica se odnosila na AUDI A3 2010god
 
Ko sve stoji iza noćnih akcija i oduzimanja vozila?

Kompanija CarGo dostavila je medijima dopis kojim optužuju Aleksandra Bjelića, predsednika Saveza udruženja taksista Srbije. Prema njihovim navodima, on je koordinirao radom pet državnih i gradskih organa u nelegalnim noćnim akcijama protiv njihovih vozača.

Dok pozivaju nadležne da "ispitaju ko je dao ovlašćenje šefu taksi kartela Aleksandru Bjeliću da bude na čelu saobraćajaca, komunalnih policajaca i inspektora u akcijama oduzimanja automobila", Bjelić odgovara da napad ima političku pozadinu i da već sa advokatima sprema krivične prijave.

"Ko je zapravo Aleksandar Bjelić, čovek koji se predstavlja kao predsednik Saveza udruženja taksista Srbije, i da li je šef taksi mafije dobio i zvaničnu javnu funkciju", pitaju se iz kompanije CarGo. "Ističemo da Bjelić ima tri prijave, čije uručenje izbegava tako što je naveo fiktivnu adresu stanovanja. Osim toga, nije plaćao poreze i bio je u blokadi više od dve godine, čak 769 dana. Bjelić nema legitimitet, ni bilo kakvo zakonsko pravo da rukovodi radom državnih organa. Iz tog razloga nećemo se dogovarati sa taksi kartelom van očiju javnosti, kako nam je ponuđeno".

Navode da su na strani građana, od kojih su, tvrde, dobili veliku podršku i obećanje da će izaći na ulice. Međutim, zasada će, kažu, probati da se bore kroz institucije, jer još veruju u pravosuđe.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=01&dd=25&nav_id=1498095
 
BATICA":1pmdidmc je napisao(la):
Mogu da se složim da na gorivu može da se uštedi,dok ostalo nema šanse...


metan na 100 km
:sesir:

Gradska vožnja ili ....
Auto je...

ps
koja je ovo aplikacija

Nisam sliku postavio da bi smo poredili sa potrošnjom mog auta.
Usput, moj prosek je prilicno iznad proseka da ne kazes kako je to nerealno nisko.
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2

Ono sto sa slike treba da se vidi je kilometraza od juna prosle godine posto tvrdis da ne vozim.

Auto je Pasat B7, voznja je oko 50-50 grad-autoput (srednje brz tempo)
Aplikacija je Spritmonitor i svako tankovanje je uneseno sa sve cenom. Overio sam pumpe od Maribora, Budimpeste, Zagreba, Tuzle gde su cene vrlo blizu benzina, pa do vecine po Srbiji gde je osetno niza cena.

Nijednom autu, narocito Audiju se ne radi 10 servisa za 50k km. Pritom taj servis ne kosta 9k.
Audiju se ne remontuje anlaser, ne menjaju se amortizeri, balans stangla... i sta si sve nabrojao tamo na toj kilometrazi.
Dakle, racunica je vrlo netacna i zarada vozaca je znacajno veca i pored nize cene i te provizije koju uzima zli Car-go. Ako u racunicu stavimo potrosnju blisku mom autu.... pocnem da razmisljam da predjem u Car-go :)

Uz vase vece cene i bez te provizije, nije tesko zakljuciti zasto postoji lista cekanja za dozvolu.
Valjda je sad jasno zasto vam je cargo toliki trn u oku i zasto divljaci ne smetaju.
Posla ima vise nego sto hocete ili mozete da postignete pa mozete sebi da priustite da birate voznje, da delite trziste sa koliko god divljaka samo da se ne ruse monopolom nemetnute cene.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
od Soko »
Auto je Pasat B7

Takav auto košta 10.000e + i sa min .pređenom km od 250.000km
što retko koji taksista može da priušti

od Soko »
Nijednom autu, narocito Audiju se ne radi 10 servisa za 50k km. Pritom taj servis ne kosta 9k.
Upravu si za 10 servisa moja greška,5 sevisa se radi
a servis košta 9k minumum
Evo za moj MONDEO 2007god( slupan skoro)
--6L ulja 3600din
--filter nafte 1800din
--filter ulja 600din
--filter vazduha 800din
--filter kabine(polen) 1200din
--ruke 1500din
i to je ukupno 9500 din

od Soko »
Audiju se ne remontuje anlaser, ne menjaju se amortizeri, balans stangla... i sta si sve nabrojao tamo na toj kilometrazi.
Ne mora(na novom) a i mora, to nisu novi automobili već polovni,oni koji su prešli 200.000 + km
I pritom vožnja je isključivo gradska,dnevo se auto startuje min. 10 x, na taksi stanici se ponekad pomeraš i po 5 x(samo na jednoj) bezbroj ležećih policajaca i kreni,stani itd.
A i sve te kvarove nisam uračunao u trošak na zaradu već samo
1.Gorivo(jedino tu može da se drastično uštedi na metan)
2.Mali servis
3.Gume
4.Porez
Dakle bez ikakvih kvarova.......a kvarova ima oj ha na 250.000 km +
od Soko »
Dakle, racunica je vrlo netacna i zarada vozaca je znacajno veca i pored nize cene i te provizije koju uzima zli Car-go. Ako u racunicu stavimo potrosnju blisku mom autu.... pocnem da razmisljam da predjem u Car-go
A troškovi taksiste i cargo su uveliko različita
Dakle računica je tačna,greška je moja jedino umesto 10 servisa radi se 5 servisa i to je na godišnje nivo 45.000din / 12 = 3750din više zarade cargo nego što sam napisao,
znači mesečna zarada je 45.750din
e jedino može još drastično da se uštedi ako se vozi na metan(ima kolega koji voze Opel zafire,Fiat multiple,Tourana) i sve su to automobili sa 250.000km + koji se često i kvare,mada i potrošnja se u čistoj gradskoj vožnji povećava,opet može da se uštedi drastično.
E sad ako ti misliš da nema nikakvih kvarova i potrošnih delova za automobile koji su prešli 200.000+ km i ti napraviš za godinu još 40.000km to je smešno
Gde su tu spone,ramena,stabilizatori,pločice,diskovi,amontizeri,lamela i plivajući zamajac
a da kod tebe izgleda se ništa ne troši samo sipaj i vozi miško jer ti voziš nov auto sa 0 km i onda je 50.000km ništa a 250.000 km pa i ti dodaš još 50.000 km i tad se ništa ne troši......

od Soko »
Posla ima vise nego sto hocete ili mozete da postignete pa mozete sebi da priustite da birate voznje, da delite trziste sa koliko god divljaka samo da se ne ruse monopolom nemetnute cene.
To da posla ima samo mogu da se :lol: jer to je lako pričati,obiđi taksi stanice sve su prazne ili samo po 1-2 taksija na taxi stanici.

ps
Da je tako dobro svi bi taksisti vozili automobile 10.000 e +
a ne između 2-5000e
I da,idi u car go pa ćeš kupiti novog Pasata B7 na metan


od srdjanprpa » Sub Jan 26, 2019 2:55 pm

Ja sam cuo da pojedini taxisti sami rade mali servis :D

Radim i ja pa uštedim 1500din :lol:
 
Jedna molba..
Pošto sam slupao Mondea i sad sam u traženju auta reci mi kakav je taj Pasat B7 sa 1.4 motorom na metan
Jel tvoj auto ili firmin,kakvo se ponaša taj 1.4 motor sa teškom bocom za metan i kakav je za održavanje,koju km je ukupno prešao,autamatic,manuelni menjač itd
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597940#p597940:9t10lead je napisao(la):
BATICA » Sub Jan 26, 2019 4:03 pm[/url]":9t10lead]
od Soko »
Auto je Pasat B7

Takav auto košta 10.000e + i sa min .pređenom km od 250.000km
što retko koji taksista može da priušti

Odakle ti to?
Evo pogeldaj ovde:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... age=&sort=

Cena od 8 pa na gore.

Ja na opel astri j 2012 radim mali servis na oko 13,14k ili ti jednom godisnje posto odprilike godisnje predjem 13,14k, cena poslednjeg malog servisa 9350din.


A zasto ne auto na metan ili hybrid?

Moj sledeci izbor ce biti neki hybrid.
9 soma za -> https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 008-20-hdi
Ovo ne moze da trosi vise od 5l po gradu.


A cargo je uzeo 15tak hybrida, vozio sam se sa jednim, kazu max 4.5l po gradu trosi.
 
Sto? Pa zar to mogu da priuste siroti taksisti :)
To mozemo samo mi cargo vozaci. :D

Moj je auto, pise tamo koliko je presao. Odlican, kultivisan i tih. Dosta finija voznja nego sa dizelom. Zbog turbine mora da se zavrti za preticanje ali za autoput...milina i tisina.
Moj je sa manuelnim menjacem mada sam cuo da se DSG sjajno pokazao. Doduse, ne znam koliko bi bio pouzdan na taksiju. Pitaj kolege, ima ih dosta vise nego "par" kako nam ovde predstavljas. Najcesce njih i kurire srecem na pumpama.
Boce u voznji ne oseca osim ovih dana na neociscenim ulicama. Dosta vise proklizava i koristi ASR na uzbrdicama iako imam dobre Dunlop zimske gume. Uglavnom sam svuda prosao ali morao sam da budem oprezniji nego sa prethodnim autom.
Mada, ovaj nije za vas posto nece sam da daje migavce.

Opet natezes argumente. Eno u oglasima vecina takvih je ispod 9 ili 10k eur. Osim toga, ima desetine drugih automobila daleko jeftinijih, pogodnih za taksi.
Zato sam preporucio da promenis auto ili profesiju. Ako nisi umeo da napravis računicu i radis taj posao sa upola maniim troskovima, onda mozda nije za tebe. Samo, pre mislim da si ovde udario u kuknjavu da bi nekog ubedio kako je to neisplativ posao i kako cena ne moze da bude niza. A ja se druzim sa nekoliko taksista, sa nekima i vise od 10 godina i znam sta su vozili, sta sada voze i sta planiraju. Hmmm, sigurno imaju tetke u Kanadama?

U ovaj auto, recimo, staje 4l ulja a posto metan nema sumpora, mozes da se drzis fabrickog intervala od 15k km.
Filter goriva, vazduha i polena se ne menjaju prilikom svakog servisa (ne znam tacne brojeve) ali ja ih menjam jednom godisnje.
Servis u kom kupim ulje i filtere ih menja besplatno...mada sam siguran da i za to vi znate mnogo bolje nego mi ostali.
Ove godine sam imao srece pa nisam nijednom remontovao anlaser, ni amortizere, ni stangle, ni .... valjda necu ni sledece ;)

Mrzi me sad da prekucavam celu racunicu ali je vise nego jasno kako bi izgledala.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597953#p597953:38gj3j80 je napisao(la):
srdjanprpa » Sub Jan 26, 2019 4:10 pm[/url]":38gj3j80]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597940#p597940:38gj3j80 je napisao(la):
BATICA » Sub Jan 26, 2019 4:03 pm[/url]":38gj3j80]
od Soko »
Auto je Pasat B7

Takav auto košta 10.000e + i sa min .pređenom km od 250.000km
što retko koji taksista može da priušti

Odakle ti to?
Evo pogeldaj ovde:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... age=&sort=

Cena od 8 pa na gore.

Ja na opel astri j 2012 radim mali servis na oko 13,14k ili ti jednom godisnje posto odprilike godisnje predjem 13,14k, cena poslednjeg malog servisa 9350din.


A zasto ne auto na metan ili hybrid?

Moj sledeci izbor ce biti neki hybrid.
9 soma za -> https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 008-20-hdi
Ovo ne moze da trosi vise od 5l po gradu.


A cargo je uzeo 15tak hybrida, vozio sam se sa jednim, kazu max 4.5l po gradu trosi.

Ti automobili koji se prodaju kod nas nisu ni jedan prešli ispod 250.000km
POGLEDAJ CENE NA
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... =Car&dam=0
i pogledaj realnu cenu hibrida i na metan

A cago i novi hibridi, cena :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597955#p597955:1hm4ax1p je napisao(la):
Soko » Sub Jan 26, 2019 4:31 pm[/url]":1hm4ax1p]Sto? Pa zar to mogu da priuste siroti taksisti :)
To mozemo samo mi cargo vozaci. :D

Moj je auto, pise tamo koliko je presao. Odlican, kultivisan i tih. Dosta finija voznja nego sa dizelom. Zbog turbine mora da se zavrti za preticanje ali za autoput...milina i tisina.
Moj je sa manuelnim menjacem mada sam cuo da se DSG sjajno pokazao. Doduse, ne znam koliko bi bio pouzdan na taksiju. Pitaj kolege, ima ih dosta vise nego "par" kako nam ovde predstavljas. Najcesce njih i kurire srecem na pumpama.
Boce u voznji ne oseca osim ovih dana na neociscenim ulicama. Dosta vise proklizava i koristi ASR na uzbrdicama iako imam dobre Dunlop zimske gume. Uglavnom sam svuda prosao ali morao sam da budem oprezniji nego sa prethodnim autom.
Mada, ovaj nije za vas posto nece sam da daje migavce.

Opet natezes argumente. Eno u oglasima vecina takvih je ispod 9 ili 10k eur. Osim toga, ima desetine drugih automobila daleko jeftinijih, pogodnih za taksi.
Zato sam preporucio da promenis auto ili profesiju. Ako nisi umeo da napravis računicu i radis taj posao sa upola maniim troskovima, onda mozda nije za tebe. Samo, pre mislim da si ovde udario u kuknjavu da bi nekog ubedio kako je to neisplativ posao i kako cena ne moze da bude niza. A ja se druzim sa nekoliko taksista, sa nekima i vise od 10 godina i znam sta su vozili, sta sada voze i sta planiraju. Hmmm, sigurno imaju tetke u Kanadama?

U ovaj auto, recimo, staje 4l ulja a posto metan nema sumpora, mozes da se drzis fabrickog intervala od 15k km.
Filter goriva, vazduha i polena se ne menjaju prilikom svakog servisa (ne znam tacne brojeve) ali ja ih menjam jednom godisnje.
Servis u kom kupim ulje i filtere ih menja besplatno...mada sam siguran da i za to vi znate mnogo bolje nego mi ostali.
Ove godine sam imao srece pa nisam nijednom remontovao anlaser, ni amortizere, ni stangle, ni .... valjda necu ni sledece ;)

Mrzi me sad da prekucavam celu racunicu ali je vise nego jasno kako bi izgledala.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Dobro,dobro sve si u pravu....radi ti servise jednom godišnje i...
ok
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597985#p597985:1m63b256 je napisao(la):
BATICA » Sub Jan 26, 2019 7:34 pm[/url]":1m63b256]
Ti automobili koji se prodaju kod nas nisu ni jedan prešli ispod 250.000km
POGLEDAJ CENE NA
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... =Car&dam=0
i pogledaj realnu cenu hibrida i na metan

Tacno sam ocekivao takav odgovor, u Srbiji ne mozes da uzmes auto a da nije spustena kilometraza cak ni ovi sto imaju servisnu knjizicu to nije istina...

Dal ces jednom reci da je neko u pravo osim tebe i taxista?
 
Ja ti kazem da je vecina uvezenih automobila 250.000 km + a ti veruj ili nemoj
A servisne knjizice :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598092#p598092:13pliayw je napisao(la):
owim » Ned Jan 27, 2019 10:07 am[/url]":13pliayw]Šta će biti sa CarGo od 1.feb?

Do 6. februara imaju fore da se prilagode zakonu.
 
Oko 23:30 divlji taksista Gold tabla, registracija bez TX, sa lisicama hapšen u Dušanovoj.
Bilo je još jedno regularno taksi vozilo ispred, ali mislim da njega nisu hapsili

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
^ CarGo vozač mi je sinoć u vožnji rekao da će nastaviti i u feb. da rade, biće "provlačenja", teže, ali ce raditi.
Kaže da će obnova licence/tehnički pregled/šta već - biti kompleksniji, kao i za nove taksiste da uđu u CarGo igru. Sve u svemu, dobre vesti. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598249#p598249:3rakxhm2 je napisao(la):
astrodule » Pon Jan 28, 2019 1:34 am[/url]":3rakxhm2]Oko 23:30 divlji taksista Gold tabla, registracija bez TX, sa lisicama hapšen u Dušanovoj.
Bilo je još jedno regularno taksi vozilo ispred, ali mislim da njega nisu hapsili

Što se tiče divljaka tu su ozbiljni ali samo u BG dok u ostatku Srbije ništa,takođe ni lopove u BG ne jure još.
Još je sve to traljavo tj zakon se primenjuje selektivno,samo na divljake u BG.
Videćemo i šta će da urade sa cargo od 6. februara.......
 
owim":la7empd0 je napisao(la):
^ CarGo vozač mi je sinoć u vožnji rekao da će nastaviti i u feb. da rade, biće "provlačenja", teže, ali ce raditi.
Kaže da će obnova licence/tehnički pregled/šta već - biti kompleksniji, kao i za nove taksiste da uđu u CarGo igru. Sve u svemu, dobre vesti. :)
Znam vozača CarGo koji ni sam ne zna "na čemu je sve".
Ne kažem da takvih nema medju vozačima Taxi-ja ali samo skrecem pažnju


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Povodom stupanja na snagu Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju (sl.glasnik RS. broj 83/18) koji je stupio na snagu 06.novembra 2018 godine, obaveštavamo Vas o kljčnim izmenama vezanim za taksi vozilo.

Članom 87v regulisani su uslovi za taksi vozilo:
Vozilo mora da ispunjava sledeće uslove:

1) da je putničko vozilo u vlasništvu, odnosno lizingu privrednog društva ili preduzetnika;

2) da je registrovano za pet mesta za sedenje, uključujući i mesto za sedenje vozača;

3) da ima najmanje dvoja vrata sa desne strane i upravljač na levoj strani;

4) da ima klima uređaj koji nije naknadno ugrađen;

5) da razmak osovina bude najmanje 2.550 mm i zapremine korisnog prtljažnog prostora najmanje 350 l;

6) da ima ugrađen ispravan taksimetar koji je podešen i overen isključivo u skladu sa zakonom kojim se uređuje metrologija i odlukom iz člana 94. stav 6. ovog zakona;

7) da je registrovano prema mestu sedišta privrednog društva, odnosno preduzetnika sa registarskim tablicama čija registarska oznaka sadrži latinična slova TX na zadnje dve pozicije;

Cool; da ima krovnu oznaku izdatu u skladu sa članom 89a ovog zakona;

9) da ispunjava bliže i posebne uslove koje propisuje jedinica lokalne samouprave u pogledu obaveze obeležavanja vozila, izgleda i urednosti vozila, kao i ispravnosti opreme vozila.

Tačka 5) ovog člana uslovljava da vozilo mora imati najmanje 350 l zapreminu korisnog prtljažnog prostora i da ima min. 2550 mm međuosovinsko rastojanje.

S tim u vezi, potrebno je da obavestite Vaše članove (taksi preduzetnike koji nose Vaše krovne oznake) da vozila koja planiraju da zamene i ubace kao taksi vozila u postojeći sistem, moraju da zadovolje ove karakteristike, kao i da ih obavestite da ako imaju taksi vozila koja imaju zapreminu korisnog prtljažnog prostora manju od 350 l i međuosovinsko rastojanje manje od 2550 mm, imaju rok da do 06.11.2020. godine promene svoja taksi vozila. U taksi vozila više se ne mogu prijaviti vozila koja ne ispunjavaju uslov 87v postojećeg Zakona. (npr. Alfa Romeo 147 hatchback, Citroen C3, Dacia Sandero, Daewoo Lacetti, Daewoo Tacuma, Fiat Punto, Ford Fiesta,Hyundai i30 hatchback, Opel Corsa, Opel Astra H hatchback od 2004-2007. godine, Peugeot 307 i 308 hatchback do 2013 godine hatchback, Renault Clio, Renault Grand Modus, Renault Megane hatchback do 2008. godine, Škoda Fabia, Škoda Fabia Combi-karavan zbog međuosovinskog rastojanja 2470 mm,Toyota Corolla hatchback, Toyota Yaris, Volkswagen Polo, Volkswagen Golf do 2003 godine, Mercedes A hatchback....).
 
Колико реално може да се заради у царго-у?Био сам на разговору, 33% иде фирми, презентовано ми је да је бруто зарада око 50 000 рсд, ако возим 40 сати недељно.Ако сам добро разумео, тих 40 сати чине време са путницима у возилу.Значи, без времена чекања и одласка по путника.То ми се учинило као баш мала зарада.
 
Vrh