BATICA":3c50242s je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595697#p595697 je napisao(la):jovancvet » Čet Jan 17, 2019 2:58 am[/url]":3c50242s]Koristio sam ovih dana malo i taxi i car go.
Od Doma zdravlja u Šilerovoj do Brankovog mosta (autobuska stanica) cena 735 RSD. Da napomenem da je vreme vožnje bilo oko podne i da je ta trasa veoma prohodna u to doba, čak i na mostu nije bila gužva, široke ulice bez previše peđačkih prelaza i semafora.
Google maps kaže 7.9km
Car go
Dom zdravlja u Šilerovoj do hotela Square nine. Upitanju je bio vikend! Putanja identična u milimetar, samo što je ova relacija duža. Po google maps 9.7km. Cena vožnje je bila 680Rsd. Ako uzmem u obzir da je trasa duža gotovo 2km to znači da bi me taxi na ovu relaciju iznosio +65*2 na cenu taxi do Brankovog mosta. Matematika kaže, 735+130 = 865rsd što je 185RSD više ili 27% više.
Car go, auto audi a3 godište 2010, čist udoban, sa tim podizačima pozadi.
Taxista dobija 865rsd i samostalno odvaja po želi za gorivo amortizaciju i doprinose.
Car go vozač, dobija 476rsd jer cargo uzima 30% od cene.
Dakle posle vožnje taksisti ostaje 865rsd a Car go vozaču 476 RSD što je skoro duplo manje!!!
Još nisam upoznao osobu koja nešto radi i posluje u minusu, dakle, ako sa 476rsd ima da odvoji i za gorivo, i amortizaciju i za sve ostale dažbine zaradu taksista mogu samo da zamišljam.
Ovaj post je baš zanimljiv...što se tiče cene
I prostom računicom dolazimo da ...
Da cargo vozač za deset ovakvih vožnji(teško u praksi uzeti 10 vožnji za redom ovako dugačkih al neka) uzme 4760 din
i napravi min 170 km (100km zauazet a 70km slobodan) i za gorivo da oko 2200din(15l)
4760din - 2200din = 2560 din ostaje vozaču cargo
2560din x 25 dana = 64000 din mesečno x 12meseci =768.000 din
Za tih 25 dana prešao 25 x 170km = 4250 km x 12 meseci = 51000 km
Znači za jednu godinu 10 malih servisa i jedan komplet guma
10 x 9000din = 90.000din
4gume x 7000din = 28.000 din + 2000din (zamena i balans) = 30.000 din
Eto 120.000 din bez kvarova
768.000 din - 120.000 = 648.000 din
12meseci x 12.000( min poreza) = 144,000 din
648.000din - 144.000din = 504.000din
Dolazimo do 504.000din / 12 meseci =
----- 42.000 MESEČMA PLATA -------
A u trošak samo računao
1.Gorivo
2.Mali servis
3.Gume
4.Porez
Auto koji pređe 50.000 km za godinu gradske vožnje ima kvarova kao i potrošnih delova koji se menjaju
a tu su: pločice,diskovi,kočiono ulje,amortizeri,spone,ramena,stabilizatori,sajla ručne,remont alnasera,itd,itd,itd
A šta će da radi taj isti kada tog AUDIJA A3 koji sad vredi od 8000-10.000E MORA DA ZAMENI DRUGIM,a da zarađivao je 42.000din mesečno bez kvarova i potrošnih delova pa nek odvoji.....A da nek svu zaradu odvaja sledeća 23 meseca i taman ima da kupi opet istog AUDIJA A3,valjda neće imati kvarova za te 2 godine i eto.....
Baš isplativo,može taksi još jeftinije
ps
Ovde većina izgleda nema svoj auto pa i ne zna koliki su troškovi održavanja istog kada se godišnje pređe od 35.000-50.000km
Hvala na savetu...od Soko »
od Igor »
Kad si vec pomenuo, koliko taksisti okvirno prelaze godisnje kakva su iskustva tvoja i kolega?
Ko sve stoji iza noćnih akcija i oduzimanja vozila?
Kompanija CarGo dostavila je medijima dopis kojim optužuju Aleksandra Bjelića, predsednika Saveza udruženja taksista Srbije. Prema njihovim navodima, on je koordinirao radom pet državnih i gradskih organa u nelegalnim noćnim akcijama protiv njihovih vozača.
Dok pozivaju nadležne da "ispitaju ko je dao ovlašćenje šefu taksi kartela Aleksandru Bjeliću da bude na čelu saobraćajaca, komunalnih policajaca i inspektora u akcijama oduzimanja automobila", Bjelić odgovara da napad ima političku pozadinu i da već sa advokatima sprema krivične prijave.
"Ko je zapravo Aleksandar Bjelić, čovek koji se predstavlja kao predsednik Saveza udruženja taksista Srbije, i da li je šef taksi mafije dobio i zvaničnu javnu funkciju", pitaju se iz kompanije CarGo. "Ističemo da Bjelić ima tri prijave, čije uručenje izbegava tako što je naveo fiktivnu adresu stanovanja. Osim toga, nije plaćao poreze i bio je u blokadi više od dve godine, čak 769 dana. Bjelić nema legitimitet, ni bilo kakvo zakonsko pravo da rukovodi radom državnih organa. Iz tog razloga nećemo se dogovarati sa taksi kartelom van očiju javnosti, kako nam je ponuđeno".
Navode da su na strani građana, od kojih su, tvrde, dobili veliku podršku i obećanje da će izaći na ulice. Međutim, zasada će, kažu, probati da se bore kroz institucije, jer još veruju u pravosuđe.
BATICA":1pmdidmc je napisao(la):Mogu da se složim da na gorivu može da se uštedi,dok ostalo nema šanse...
metan na 100 km
Gradska vožnja ili ....
Auto je...
ps
koja je ovo aplikacija
od Soko »
Auto je Pasat B7
Upravu si za 10 servisa moja greška,5 sevisa se radiod Soko »
Nijednom autu, narocito Audiju se ne radi 10 servisa za 50k km. Pritom taj servis ne kosta 9k.
Ne mora(na novom) a i mora, to nisu novi automobili već polovni,oni koji su prešli 200.000 + kmod Soko »
Audiju se ne remontuje anlaser, ne menjaju se amortizeri, balans stangla... i sta si sve nabrojao tamo na toj kilometrazi.
A troškovi taksiste i cargo su uveliko različitaod Soko »
Dakle, racunica je vrlo netacna i zarada vozaca je znacajno veca i pored nize cene i te provizije koju uzima zli Car-go. Ako u racunicu stavimo potrosnju blisku mom autu.... pocnem da razmisljam da predjem u Car-go
To da posla ima samo mogu da se :lol: jer to je lako pričati,obiđi taksi stanice sve su prazne ili samo po 1-2 taksija na taxi stanici.od Soko »
Posla ima vise nego sto hocete ili mozete da postignete pa mozete sebi da priustite da birate voznje, da delite trziste sa koliko god divljaka samo da se ne ruse monopolom nemetnute cene.
od srdjanprpa » Sub Jan 26, 2019 2:55 pm
Ja sam cuo da pojedini taxisti sami rade mali servis
Jedna molba..od Soko
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597940#p597940:9t10lead je napisao(la):BATICA » Sub Jan 26, 2019 4:03 pm[/url]":9t10lead]od Soko »
Auto je Pasat B7
Takav auto košta 10.000e + i sa min .pređenom km od 250.000km
što retko koji taksista može da priušti
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597953#p597953:38gj3j80 je napisao(la):srdjanprpa » Sub Jan 26, 2019 4:10 pm[/url]":38gj3j80][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597940#p597940:38gj3j80 je napisao(la):BATICA » Sub Jan 26, 2019 4:03 pm[/url]":38gj3j80]od Soko »
Auto je Pasat B7
Takav auto košta 10.000e + i sa min .pređenom km od 250.000km
što retko koji taksista može da priušti
Odakle ti to?
Evo pogeldaj ovde:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... age=&sort=
Cena od 8 pa na gore.
Ja na opel astri j 2012 radim mali servis na oko 13,14k ili ti jednom godisnje posto odprilike godisnje predjem 13,14k, cena poslednjeg malog servisa 9350din.
A zasto ne auto na metan ili hybrid?
Moj sledeci izbor ce biti neki hybrid.
9 soma za -> https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 008-20-hdi
Ovo ne moze da trosi vise od 5l po gradu.
A cargo je uzeo 15tak hybrida, vozio sam se sa jednim, kazu max 4.5l po gradu trosi.
Dobro,dobro sve si u pravu....radi ti servise jednom godišnje i...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597955#p597955:1hm4ax1p je napisao(la):Soko » Sub Jan 26, 2019 4:31 pm[/url]":1hm4ax1p]Sto? Pa zar to mogu da priuste siroti taksisti
To mozemo samo mi cargo vozaci.
Moj je auto, pise tamo koliko je presao. Odlican, kultivisan i tih. Dosta finija voznja nego sa dizelom. Zbog turbine mora da se zavrti za preticanje ali za autoput...milina i tisina.
Moj je sa manuelnim menjacem mada sam cuo da se DSG sjajno pokazao. Doduse, ne znam koliko bi bio pouzdan na taksiju. Pitaj kolege, ima ih dosta vise nego "par" kako nam ovde predstavljas. Najcesce njih i kurire srecem na pumpama.
Boce u voznji ne oseca osim ovih dana na neociscenim ulicama. Dosta vise proklizava i koristi ASR na uzbrdicama iako imam dobre Dunlop zimske gume. Uglavnom sam svuda prosao ali morao sam da budem oprezniji nego sa prethodnim autom.
Mada, ovaj nije za vas posto nece sam da daje migavce.
Opet natezes argumente. Eno u oglasima vecina takvih je ispod 9 ili 10k eur. Osim toga, ima desetine drugih automobila daleko jeftinijih, pogodnih za taksi.
Zato sam preporucio da promenis auto ili profesiju. Ako nisi umeo da napravis računicu i radis taj posao sa upola maniim troskovima, onda mozda nije za tebe. Samo, pre mislim da si ovde udario u kuknjavu da bi nekog ubedio kako je to neisplativ posao i kako cena ne moze da bude niza. A ja se druzim sa nekoliko taksista, sa nekima i vise od 10 godina i znam sta su vozili, sta sada voze i sta planiraju. Hmmm, sigurno imaju tetke u Kanadama?
U ovaj auto, recimo, staje 4l ulja a posto metan nema sumpora, mozes da se drzis fabrickog intervala od 15k km.
Filter goriva, vazduha i polena se ne menjaju prilikom svakog servisa (ne znam tacne brojeve) ali ja ih menjam jednom godisnje.
Servis u kom kupim ulje i filtere ih menja besplatno...mada sam siguran da i za to vi znate mnogo bolje nego mi ostali.
Ove godine sam imao srece pa nisam nijednom remontovao anlaser, ni amortizere, ni stangle, ni .... valjda necu ni sledece
Mrzi me sad da prekucavam celu racunicu ali je vise nego jasno kako bi izgledala.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597985#p597985:1m63b256 je napisao(la):BATICA » Sub Jan 26, 2019 7:34 pm[/url]":1m63b256]
Ti automobili koji se prodaju kod nas nisu ni jedan prešli ispod 250.000km
POGLEDAJ CENE NA
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... =Car&dam=0
i pogledaj realnu cenu hibrida i na metan
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598092#p598092:13pliayw je napisao(la):owim » Ned Jan 27, 2019 10:07 am[/url]":13pliayw]Šta će biti sa CarGo od 1.feb?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598249#p598249:3rakxhm2 je napisao(la):astrodule » Pon Jan 28, 2019 1:34 am[/url]":3rakxhm2]Oko 23:30 divlji taksista Gold tabla, registracija bez TX, sa lisicama hapšen u Dušanovoj.
Bilo je još jedno regularno taksi vozilo ispred, ali mislim da njega nisu hapsili
Znam vozača CarGo koji ni sam ne zna "na čemu je sve".owim":la7empd0 je napisao(la):^ CarGo vozač mi je sinoć u vožnji rekao da će nastaviti i u feb. da rade, biće "provlačenja", teže, ali ce raditi.
Kaže da će obnova licence/tehnički pregled/šta već - biti kompleksniji, kao i za nove taksiste da uđu u CarGo igru. Sve u svemu, dobre vesti.